وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

من بانوچه هستم

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سلام.

 

مدتی هست که از طریق دوستانم با خبر شدم وبلاگ‌نویس دیگری به اسم بانوچه هم هست. که البته نه عنوان، نه آدرس و نه اسم وبلاگ هیچ کدوم بانوچه نیست اما موقع کامنت دهی با اسم «بانو چه» کامنت می‌ذاره.

گویا در اینستاگرام هم پیجی به اسم بانوچه که آیدی اکانتش شبیه آدرس وبلاگ من با یک O اضافه هست به وبلاگنویسان که اکثرا دوستان من هستن درخواست فالو داده. و وقتی اون آدرس وبلاگ رو باز میکنم هیچ وبلاگی مشاهده نمیشه.

خواستم اعلام کنم هیچ کدوم از این دو (نه وبلاگ و نه پیج اینستاگرام) من نیستم دوستان. لطفا به دلیل تشابه اسم و آدرس دچار اشتباه نشید.

 

+ ممنونم که در بازنشر و دیده‌شدن این پست به من کمک می‌کنید.

سپاس از زمزمه‌های تنهایی - متانویا - واران -

سلام.چشم🙂❤

سلام
ممنونم عزیزم.

بلاگستان فقط یک بانوچه دارد.

قربون مرامت یه دونه‌ای :*

بانوچه فقط یه‌دونه‌س اونم همونیه که ما میشناسیم:)

ممنونم ازتون دوستان عزیز :)

سلام. خوب شد گفتی چون انگاری وبتم دنبال می‌کنه. به پیج شخصی منم درخواست داده بود بعد درخواستشو برداشت.

سلام.
نمی‌دونم اگر باشه احتمالا به صورت خاموش دنبال می‌کنه. واقعا نفهمیدم دلیل کارش چی بود.

ما که برامون بانوچه فقط خودتی و بس ^_^

ممنونم از مرام و معرفت شماها

چه مریض :/

واقعا :/

انقد خوبی ک فیکتو زدن (: 

فن پیج ؟ :دی

زیر پست نسرین نوشته بودم، پیست میکنم برا خودت:

 و عجیب تر اینکه منم فکر کردم ثریاست و قبول کردم، به محض دیدن استوری ثریا رفتم ریپورت کنم.بله دیدم خودش آنفالو کرده رفته یعنی میخوام بگم حسم میگه: به استوری های ثریا هم دسترسی داره.

احتمال اینکه یکی از همونایی باشه که دیروز توی کلوزفرندم بودن خیلی زیاده. خیلی خیلی زیاد.

سلام. ایشون فکر نکنم با نیت و قصدی اینکارو کرده باشن. وبلاگ من رو هم دنبال میکنند. احتمالا فقط مشابهت اسمیه. آخه من خودم یه مدت اسم اصلیم نام کاربریم بود با چند نفر اشتباه گرفته شدم.ولی دقیق نمیدونم فقط حدسه😅

هنوزم مطمئن نیستم اونی که وبلاگنویسه با اون پیج اینستاگرامیه یکی باشن. ولی این همزمانیشون هم قابل چشم پوشی نیست. هرچند اون پیج اینستاگرامیه واقعا نمیشه گفت بدون قصد و نیست هست. دقیقا اومده آدرس وبلاگ منو زده :دی

سلام وقت شما بخیر با توجه با مشخصاتی که اعلام کردین و یک فاصله که بین بانو و چه هست احتمال میدم موضوع مورد بحث شاید بنده باشم

عرض کنم خدمتتون من شما رو نمیشناسم و اینکه انتخاب این اسم صرفا یک تشابه هست

بنده اینستاگرام ندارم که پیجی داشته باشم و فکر میکنم اینجا یک سوتفاهم عمیق رخ داده

این صرفا یک اسم بی اهمیت هست که قابل تغییره اما اگر منظور این پست بنده هستم خوب بود که از طریق همون دوستانتون که اطلاع دادند قبل از هرگونه پست دادن با من صحبت میکردید

ضمن اینکه اگر منظور بنده هستم دوستتون خانم که با اسم زمزمه های تنهایی پست گذاشتند و همینطور همه دوستانی که بدون اطلاع  بنده را قضاوت کردند رسما عذر خواهی کنند

اینجا برای بنده یک منبع ارامش بود که به لطف شما و دوستانتون بشدت ویران شد

البته اگر موضوع بحث من نیستم که خب خداروشکر و من پیشاپیش از لحن تندم عذرخواهی میکنم

بهرحال برای احترام به نام شما نامی که با اون کامنت میذارم تغیر میکنه چه موضوع صحبت من باشم چه نه

سلام
کسی شما رو قضاوت نکرده ابدا. حس می‌کنم اونی که دچار سوءتفاهم شده شما باشید.
از کل موضوع مطلع نیستید. پیشنهاد می‌کنم با آرامش بیشتری به این قضیه نگاه کنید.
من خیلی پیش‌تر از اینکه ماجرای پیج اینستاگرام پیش بیاد از وبلاگ شما مطلع شده بودم از طریق دوستانم. گرچه برام حضور یک بانوچۀ دیگه در فضای وبلاگستان خوشایند نبود. اما دیدید که نه پستی گذاشتم و نه قضاوتی کردم و نه چیزی گفتم. چیزی که من رو به واکنش وادار کرد اون صفحه اینستاگرامی بود که نمی‌تونم از اتفاقی‌بودنش بگذرم و کاملا مشخصه یک نفر که من رو میشناخته این کار رو کرده. اگر پست رو دوباره مطالعه بکنید من ادعا نکردم که اون صاحب اون پیج و صاحب وبلاگ یک نفر هستن. همزمانی این قضیه من رو مجبور به واکنش کرد.
بیاین این قضیه رو از دید من ببینید:
بهتون اطلاع می‌دن که یک نفر با اسمی شبیه به شما داره وبلاگ‌نویسی می‌کنه، شما حس ناخوشایندی بهتون دست می‌ده ولی هیچ عکس‌العملی نشون نمی‌دین. هر از گاهی تک و توک دوستانی میان ازت می‌پرسن که مگه آدرس عوض کردی؟ و مجبوری هر بار توضیح بدی که نه اون یکی دیگه‌ست ولی باز هم عکس‌العملی نشون نمی‌دی. یه مدت کوتاه می‌گذره و یکی از دوستان وبلاگی میاد از شما می‌پرسه که بانوچه‌ای که توی اینستاگرام قصد فالو کردنش رو داره شمایید؟ متعجب می‌شید و انکار می‌کنید. بعد متوجه می‌شید که یه پیج اینستاگرام با آدرسی شبیه به آدرس وبلاگ شما و به اسم بانوچه بهتون درخواست فالو داده و حتی تمام دوستان وبلاگ‌نویستون رو هم فالو کرده. به یکی دو نفرشون پیام می‌دید و ازشون می‌پرسید این بانوچه جدید رو می‌شناسن؟ و اونا می‌پرسن مگه خودت نیستی؟! بعد با همفکری دوستانت مجبور می‌شی اطلاع‌رسانی کنی و بعد از مدت‌ها به همه بگی که از این اشتباه در بیان. چون لازمه همه بدونن که نه اون بانوچه دوم اینستاگرام و نه بانوچه دوم وبلاگ! شما نیستی. حالا در این اطلاع‌رسانی چه توهینی بوده من نمیدونم. من فقط خواستم دوستانم رو مطلع کنم و این کار رو هم کردم. فکر می‌کنم اگر این قضیه رو از زاویه دید من ببینید ناراحتیتون کمتر بشه و اون رو توهین به خودتون محسوب نکنید. 
این نکته مهم رو هم بگم که، بانوچه برای شما یه اسم بی‌اهمیت هست. اما برای من نه. بیاین به اسم همدیگه توهین نکنیم لطفا :)

که چه؟! 

سوال منم هست.

سلام

شما از سال 86 وبلاگ دارید! بعید می دونم بانوچه باشید ها :))

باید به شما بگیم حاجیه خانم چه :| :)

بابت پشتکار و علاقه شدیدتون به نوشتن و و بلاگ بهتون تبریک میگم.. بد ترین حس دنیا اینه که وقتی یه عالمه توی وبلاگت نوشتی یه دفه وبلاگستان حذف بشه.. خدا نیاره اون روز رو ...

دیدید خانما همیشه ۱۸ سالشونه؟ از اون نظر هنوز بانوچه هستم :دی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">