وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است.

هدیه‌ای برای وبلاگ‌نویس‌ها!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ق.ظ

این پست آقای صفایی‌نژاد رو خوندین؟ خلاصه‌ش اینه که قراره به مناسبت روز جهانی کتاب الکترونیک به 2000 وبلاگ‌نویس هدیه بدن! جزییاتش رو می‌تونید از وبلاگ خودشون بخونین. اما عجله کنین و این فرصت عالی رو از دست ندین.

من یکی که انصافاً خیلی خوشحال شدم که بالاخره یک نفر به ما وبلاگ‌نویس‌ها توجه کرد :دی

 

 

در وبلاگتون و یا از هر طریق دیگه‌ای که می‌تونین بقیه وبلاگ‌نویس‌ها رو در جریان بذارین و در انتشار این پست، همکاری کنین :)

نمودار رابطه‌ی فامیلی

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ب.ظ

خُب قابل توجه دوستانی که برای تصور و ترسیم و توضیح رابطه‌ی فامیلی ِ ذکرشده در پست قبل رگ به رگ شدن.

جولیک موفق شد این نمودار رو رسم کنه و طبق خبرهایی که رسیده خدا رو شکر بعد از رسم این نمودار هنوز زنده‌ست. این شما و این هم نمودار توضیحی ِ رابطه فامیلی. لینک

 

+ کامنتی اگر داشتید پست قبل.

ثریا اسمتو نگیا

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ

چندین سال ِ پیش که من طفلی بیش نبودم و در مقطع ابتدایی تحصیل می‌نمودم! یه بار من و ایشون داشتیم از مدرسه برمی‌گشتیم خونه. توی کوچه پسردائی ِ مامانم (که البته پسرعمه‌ی مامانمم می‌شه و همین‌طور پسر ِ پسرعمو و پسر ِ دخترعموی بابامم می‌شه) از کنار ما رد شد و به شوخی به من گفت: اسمت چیه؟!

حوریا: ثریا اسمتو بهش نگیا

من: O-o

پسردائی و پسرعمه‌ی مامانم: :))))))

حوریا : :|

تولد دنیای خاصمون مبارک

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ

وبلاگ‌نویسی یکی از قشنگ‌ترین اتفاقات زندگی من بوده و هست. پاییز 86 وقتی از طریق خواهرم که از طریق دوستش با سایت بلاگفا آشنا شده بود، با این فضا آشنا شدم و بعد اولین وبلاگم رو ایجاد کردم فکرشو نمی‌کردم 13 سال بعد، هنوز در حال وبلاگ‌نویسی باشم و عاشق این کار شده باشم.

حال ِ غمگین ِ این روزهای وبلاگ‌نویسی خیلی منو دلسرد و افسرده می‌کنه. شاید روزی که وارد این فضا شدم چنین آینده‌ی غمگینی رو براش متصور نبودم. اما امروز نمی‌خوام از تلخی‌ها بگم. وبلاگ‌نویسی به تنهایی شیرینی خاصی رو به من منتقل می‌کنه. فضایی که دوستای خوبی به من هدیه کرد و تجربه‌های زیادی رو در اون کسب کردم.

روز دنیای قشنگمون مبارک :)

 

پست‌های مرتبط: هرگز به غصه خوردن، گذشته برنگشته! - نخور غم گذشته، گذشته برنگشته! - اگر وبلاگ‌هامون انسان بودن - وبلاگ‌نویسی یک خوشبختی‌ست

نظر شما چیه!؟

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ

در راستای تغییراتی که در ظاهر وبلاگ در حال انجام بود و همچنان ادامه داره. یه نظر خواهی از دوستان داشتم.

 

به نظرتون عنوان وبلاگ رو به «بانوچه» تغییر بدیم یا همین بمونه؟ لطفا نظرتون رو با دلیل برام بنویسید.