وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

حالا خوبه امضامم معمولیه:دی

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۵ ب.ظ

عده‌ای از دوستانم لطف داشتن و ازم خواستن که راهی بهشون پیشنهاد بدم که بتونن کتابم رو با امضا تهیه کنند. طبق توافقی که با همدیگه کردیم قرار شد به جای اینکه کتاب رو مستقیم از سایت فروشگاه نشر بخرن، من به تعداد، کتاب سفارش بدم و بعد از اون کتاب رو امضا بزنم و به آدرس دوستام بفرستم. سری قبل فقط چند تا کتاب بیشتر از درخواست دوستانم سفارش دادم که اگر بعدا کسی تقاضا کرد کتاب موجود باشه و براشون بفرستم. ولی دوستان لطف زیادی داشتن و دوستان دیگری هم کتاب رو ازم خریدن و تمام شد و عده‌ای هم بودند که درخواست کردند و کتابی نبود. و یکی دو نفر از بچه‌ها هم گله کردند که چرا فقط در اینستاگرام و تلگرام اطلاع‌رسانی کردم و وبلاگیا رو جا انداختم.

قرار شد دوباره سفارش بدم برای اون عزیزانی که از خرید سری قبل جا موندن. امروز کتابا رسیدن. عزیزانی که تمایل دارن کتاب رو با امضا داشته باشن، لطفا بهم پیام بدن و اگر کسی قبلا شماره کارتم رو گرفته لطفا قبل از اینکه مبلغی واریز کنه حتما از من موجودی بگیره و بعد واریز کنه.

بهرحال این کتاب، کتاب اول من هست و طبیعتا نقص‌هایی داره پس از اینکه اینقدر به من و لیان‌دُخت لطف دارین ممنونم.

امضای خالهٔ من خاصه، تمام! D:

احسنتکم :دی

سلام ثریا جان، اخییی عزیززم، موفق باشی، خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم، الان رفتم کتابت رو سرچ کردم یه ذره از متنشو تو طاقچه گذاشته بود، چقدر شیرین و جذاب بود، دلم میخواد بخونمش 😍

 

سلام مروه جان چه خوشحال شدم اسمت رو دیدم. نظر لطفته عزیزم باعث افتخاره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">