وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دورهمی ماه رمضان

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ب.ظ

با سلام

سعادتی دوباره نصیبمون شد که برای ششمین سال متوالی، به صورت دسته‌جمعی قرآن رو با هم چند بار ختم کنیم.

چون هدف ما خوندن قرآن هست، نمی‌تونیم و نمی‌خوایم که کسی در معذوریت قرار بگیره و از روی رودربایستی مجبور به انتخاب سهمیه‌ای بشه که براش مقدور نیست. پس هر کس هر چقدر در طول روز می‌تونه بخونه رو اعلام کنه. چه چند جزء، یک جزء، یک حزب (4،5 صفحه) و یا حتی یک صفحه.

چون به دلیل مشغله‌ی بچه‌های پشت صحنه برنامه‌ها رو از قبل آماده می‌کنیم پس این سهمیه‌ روزانه‌ای که هر کس برای خودش اعلام می‌کنه ثابت هست و برخلاف سال‌های گذشته، قابلیت تغییر در طول ماه رمضان نداره. (حتی اگر به هر دلیلی نتونستید بخونید کسی رو پیدا کنید که سهم شما رو بخونه)

اصراری بر خوندن حتما یک ختم قران در هر روز رو نداریم و این موضوع به تعداد دوستانی که در طرح شرکت می‌کنن و سهمیه‌ای که در طول روز می‌خونن بستگی داره، اما در سال‌های قبل تا پایان ماه رمضان بین 16 تا 18 تا ختم گروهی انجام می‌شد.

هر ختم به نیت سلامتی و فرج امام زمان(عج) هست و در کنار اون اسم شرکت‌کننده‌ها رو هم میاریم برای حاجت‌روایی.

فرصت ثبت‌نام و اعلام سهمیه روزانه، از همین الان تا عصر روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه.

اعلام برنامه‌های ختم روزانه و دسته‌جمعی قرآن، در تلگرام صورت می‌گیره و دوستانی که تلگرام ندارند می‌تونن از واتساپ یا وبلاگ پیگیر باشن. (ولی اگه همه بیاین تلگرام کار ما راحت تره :دی)

 

ممنون می‌شم اگر این پست رو به اشتراک بگذارید.

 

 

اتفاقا عصری به فکرت بودم و منتظر پست ختم دست جمعی مون

 

لبیک خودمو از همین تریبون اعلام میدارم✌ باشد که مورد رحمت خداوند واقع شویم

 

بنده یک حزب

 

مرسی که امسال هم همراهمون هستی :)

بانوچه منم دوست دارم شرکت کنم و جزء۳۰ رو میخونم ...

عزیزم متن رو کامل خوندی؟
ببین هر کسی هر چقدر در روز می‌تونه بخونه رو اعلام میکنه.
یعنی سهمیه بندی ها ماهانه نیست، روزانه هست.
بعد طبق چیزی که شما اعلام میکنید ما بهتون برنامه میدیم که اون روز کجای قرآن رو باید بخونید.
مثلا یکی میگه 10 صفحه میخونم هر روز.
این 10 صفحه رو بهش برنامه میدیم که کجای قرآن باشه و تا آخر ماه صفحه تکراری نخونه.

پس منم یک حزب رو میخونم عزیزم 🌱

قربونت عزیزم.
پس شد روزی یک حزب.
تلگرام بهم پیام بده لطفا. @soraya_shiri00

لطفاً به دردانه هر روز نصف یک جزء رو بدید 

با تشکر

با کمال میل :)

سلام

کاش به جای صفحه، تعداد آیه رو می‌شد گفت.. اینجوری دقیقتر میشه، چون شاید کسی رو موبایل بخونه.. 

سلام
تعداد آیه اگر بگیم خیلی برنامه‌نوشتن و جدول درست کردنش سخت می‌شه.
ولی روال کار اینطوریه که هر کس هر سهمیه‌ای اعلام کنه بهش می‌گیم از کدوم آیه تا کدوم آیه می‌شه.

خب پس، برای من روزی 1 صفحه بذارید لطفا..

سلام
لطفا به من در تلگرام پیام بدید که در کانال مربوط به ختم قرآن عضوتون کنم.
و لطفا بفرمایید که با چه اسمی در لیست باشید.
@soraya_shiri00

سلام :) من یک حزب رو میتونم. قبول حق باشه پیشاپیش :)

سلام
لطفا به من در تلگرام پیام بدید که در کانال مربوط به ختم قرآن عضوتون کنم.
و لطفا بفرمایید که با چه اسمی در لیست باشید.
@soraya_shiri00

هزارساله قرآن نخوندم ولی وقتی پست شما رو خوندم، دلم خیلی تنگ شد.

میشه منم با شما قرآن بخونم؟ روزی یک حزب


سلام چه خوب.
لطفا به من در تلگرام پیام بدید که در کانال مربوط به ختم قرآن عضوتون کنم.
و لطفا بفرمایید که با چه اسمی در لیست باشید.
@soraya_shiri00

برنامه‌ی سالانه‌ی خوبیه. پیشاپیش قبول باشه از همه‌ی شرکت‌کنندگان.

ممنون عزیزم :)

با سلام مجدد

میخواستم بدونم حتما باید در کانال تلگرامی عضو بشیم؟ چون مثل اینکه گفتید از طریق وبلاگ هم امکان پذیر هست. من زیاد با تلگرام سر و کار ندارم..

شما لطف یک اسم و فامیل به من بگید چون حتما باید در لیست بنویسیم برای برنامه نوشتن.
آدرس وبلاگتون هم بگید که برنامه رو در وبلاگتون بفرستیم.

من فکر کردم وبلاگ خودتونو میگید.. من به وبلاگم کمتر از تلگرام سر میزنم :) 

 

اوکی، توی تلگرام بهتون پیام میدم.. 

متاسفانه توی وبلاگ خودم امکانش نیست.

سلام

یه حزب هم برای من ثبت کنید بی زحمت❤

سلام
باشه عزیزم
لطفا تلگرام بهم پیام بده
@soraya_shiri00

با چه اسمی توی لیست بذارمت؟

سلام 

قبول باشه .منم روزی یک صفحه. ممنون.

سلام
اگر ممکنه توی تلگرام به من پیام بدید.
@soraya_shiri00

سلام

قبول حق باشه. :)

بنده هم روزی ۱ صفحه.

(فکر کنم اگه یه جزء رو بهم اختصاص بدید تا آخر ماه، راحت‌تر باشید.)

سلام
اگر ممکنه توی تلگرام به من پیام بدید.
@soraya_shiri00

سلام 

من تلگرام ندارم اگه ممکنه مثل هرسال بفرستید وبم.

سلام
بله حتما.

سلام...

خواستم بیشتر بردارم ترسیدم نخونم...

روزی 2 صفحه...

تلگرام ندارم...

بیان و خیلی چک میکنم اگه مشکلی هس واتساپم هس منتها لطفا شماره دست یه خانم باشه ( اگه لازمه بگین خصوصی بفرستم شماره رو )

مرسی ممنون :)

سلام
بله حتما.
معمولا برنامه رو یا من یا خانم نرگس براتون میفرستیم. محض احتیاط شماره واتساپتون رو برام بفرستید.
البته تا جایی که بشه سعی میکنیم توی وبلاگتون بفرستیم (هرزنامه‌ها رو هم هر روز چک کنید).

روزه یعنی نفس خود پاک کن

قلب ابلیس درونت چاک کن

راه پرواز است سوی آسمان

ماه گردیدن بسان عاشقان

التماس دعا

ماه رمضان مبارک. التماس دعا.

سلام 

طاعات وعبادات قبول . 

آیا رمز به ما تعلق میگیرد؟

سلام
ممنون همچنین شما.
بله لطفا یه پیام خصوصی بفرستین رمز رو بهتون بدم.

سلام

من الان اطلاعیه رو دیدم

می تونم الان هم شرکت کنم؟

سلام
لطفا توی تلگرام به من پیام بدین.
از ختم جداگانه‌ای بهتون برنامه می‌دیم.
روزی چقدر می‌تونین بخونین؟

بسیار زیبا
پست هاتون عالیه 
 

سلام
متشکرم.

سلام 

واقعا برنامه های سالانه تون عالیه

ممنون

سلام
خواهش می‌کنم.

وبلاگتون حرف نداره

ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">