وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

خستگی های جسمی خیلی بی ارزش هستند، چون میدانی که دوای دردشان استراحت است، خستگی های روحی اما خیلی خطرناک اند، چون در اینجور مواقع یا باید خودت برای حال ِ دلت نسخه بپیچی، یا این کار را به دیگرانی که شاید تخصصش را داشته باشند و شاید هم نه، بسپری!
نتیجه همیشه غیرقابل پیش بینی ست... درست مثل ِ پنالتی های آخر ِ فوتبال!
هرچقدر هم خودتان را بشناسید و دلتان را، باز هم روحتان که خسته میشود نسخه پیچ کردنش هرچقدر هم کار آسانی به نظر برسد اما نتیجه گرفتنش نامشخص است...
دوای درد ِ دلتان را پیدا کنید قبل از آنکه دیر شود...


فکر کنم برای من دارد دیر می شود...
امیدوارم که اینطور نباشه...
بیا ... تا پیدا شم ... تو باش ... تا من باشم ... :)
زیباااااا
ثریااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اول سلاممممممممممممممممممممم
دوم اینکه هیچ وقت نسخه ی دلت را به دست کسی نده که بپیچد چون در 99 درصد مواقع گند میزنند! خودت راهش را پیدا کنی و مرهم بگذاری صد شرف دارد :))
سلام بهااااااااااااااااااار چشم چشم :)
سلام
باعشه ! :)
سلام
:)
دوای دردِ دل را هم پیدا کرده باشی ، او تو را پیدا نمی‌کند گاهی :)
می جورمش :دی
یاد اون مطلب افتادم میگه دوایی نیست و الخ ... 
:|

کسی نیس واسش دوا بسازه ینی؟
جستمت بالاخره خانوم شیری
مگه گم شده بودم آقای واشقانی؟ :)
بنظر میاد با صبر داشتن هیچ وقت دیر نمیشه ، روح هم باید استراحت کنه خب وقتی خسته میشه . استراحتش خالی کردن ذهن ،مدیتیشن ، مسافرت ، بازی ، عاشق شدن و نوشتنه که برای این نوشتن روایت هم داریم که دل به نوشتن آرام گیرد. حرف زدن با کسی که نزدیک آدمه هم هست. خوندن داستان کوتاه و بلند هم .بزرگتر از همه اینها حرف زدن با خداست.
اینها یک چیز ِ معمول و شاید کلیشه ای ِ خوب باشه اما همیشه استثناء هم وجود داره، آدمایی که میدونن به این روش ها نمیتونن حال دل خودشون رو خوب کنن باید هرچه سریعتر راهش رو پیدا کنن :)
سلام عزیزمممممممممممممممممممم 
خوبی ؟ وای چقدر نگران گم کردنت بودم . خدارو شکر که از وبلاگ اقای بنفش تونستم باز پیدات کنم . انشالله که حالت خوب باشه . 
سلام آوای گلم چقدر دلم برات تنگ شده بوووووووووووووووووووووووووووووود :*
چقدر عنوان قشنگ بود:)))))
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">