وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

قاب ِ دلخواه ِ خانه‌ی من

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ق.ظ

 

اولش رفتم از کنج سبزینگی ِ خونه عکس گرفتم، همون‌جایی که گلدونای ریز و درشتی که پشت ِ هر کدومشون یه عالمه خاطره و عشق داریم رو قرار دادیم. اما بعدش یادم اومد که یه جای دیگه از این خونه هست که برای من ارزش و معنی خاص‌تری داره. و اینم همین قابیه که می‌بینید. ساعات زیادی از روز رو من اینجا می‌شینم و به کارام می‌رسم. معمولا لپ‌تاپم ساعت 12 شب خاموش می‌شه و 7 صبح دوباره روشن می‌شه. و این صحنه با سررسید و خودکار بنفشی که کنارشه برای من خواستنی‌ترین، پرتکرارترین و آرامش‌بخش‌ترین قابیه که هر روز با هم سر و کار داریم.

 

«قاب دلخواه خانه‌ی من» چالشیه که بلاگردون برگزار کرده، همه‌ی دوستانی که این پست رو می‌خونن دعوت هستن به این چالش، اما به طور خاص دعوت می‌کنم از شارمین امیریان، هوپ، شاهزاده شب و دکتر سین

 

حالا به عنوان کرییتور یه تقلب می‌کردی و دو تا قاب دلخواه رو می‌ذاشتی :))

 

باید بعدا به یه بهونه‌ای اون یکی رو بذارم :))

خوشحال می‌شیم شما هم در این چالش شرکت کنید.

قالب نو مبارک :-)

چه خوش‌تیپ شده وبلاگت.

 

ممنونم :)
البته هنوز هدر براش نذاشتم در واقع قرار نبود امروز بروز کنم وبلاگ رو. چون هنوز اندر خم هدر هستم :دی دیگه چالش مجبورم کرد :))

احیانا اونی که پشت لپ تاپه گوشی نیست؟
اگه گوشیه با چی عکس گرفتید :|

آره اون گوشیه با گوشی عکس گرفتم :دی

قالب نو مبارک *_*

خوشحالم که انقدر کارت رو دوستداری که با وجود مشغله‌های مختلف و خستگی تا این حا بهش علاقه‌داری :)

کاری که به کتاب و نویسندگی ربط داره رو می‌شه دوست نداشت؟ :دی

چه قاب خاصی :) 

نگاه شما خاصه.
خوشحال می‌شم توی چالش شرکت کنی نبات عزیز :)

واووووووووووووووووو اینجا چه قشنگ شده به‌به

مبارکه خانوم شیری عزیز:)

چشمات قشنگ می‌بینه مهربون :)

هرجا لپ تاپ پهن شده وسط خونه ببینم یادت میافتم همیشه :))

:دی
خییییلی خوبه :))

قشنگه :)

در حسرت یه لپ تاپ مردیم..:

ممنون
امیدوارم به زودی لپ‌تاپ دلخواهتونو تهیه کنید.

قابِ کار و تلاشD:

قاب جون کندن :))

عه یکی از قاب های دوست داشتنی من هم همچین تصویریه،جایی که مینویسم و آروم میشم

قاب ِ پشتکار :))

سلام!

عع قاب منم این ریختیه(((:

قالبتون هم خیلی خوب شده ها خسته نباشید

سلام
دست نقل‌بلاگ درد نکنه بابت زحمتی که برای وبلاگم کشیدن.

این قاب هر روزه زندگی منه اما قاب دلخواهم نیست :دی

البته منظورم وبلاگ نیست، منظورم لپ تاپه.

امیدوارم قاب دلخواه و هر روزه‌ت یکی بشه :)

خوشگله قالبت! :) ابرم که داره! :)

ممنونم
ممکنه هدر رو عوض کنم :)

اسم چالش خیلی به دل میشینه

خدا رو شکر :)

چه کیبورد خوشگلی🌸

ممنونم :)

چقدر قالب جدیدت خوشگله*_*

و ممنون بخاطر این قاب، باعث شد قالبت رو بهتر ببینم [با گوشی اومدم اینجا:)]

با گوشی نخونین قالبمو نمی بینیدااا :دی

اتفاقا قاب مورد علاقه من هم تو همین مایه‌ ها هست :))

:دی

تمامِ تصورم از لپ‌تاپ یه خبرنگار به کل فرو ریخت :))

به به ^_^

چراااا :))
باید چطوری باشه؟

الان دیگه نمی‌دونم :))

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">