وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اتفاق ِ قشنگ در پاییز

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ
میگفت: "مدتیست زندگی یکنواخت شده، محض ِ خنده هم که شده هیچ اتفاق ِ قشنگی نمی افتد" خواستم بگویم: "خب، شاید اتفاق های قشنگ همه با هم منتظرند یک روز غافلگیرمان کنند" اما قبل از اینکه این حرف را بگویم چشمم به پنجره افتاد، پنجره ی روبروی میز ِ کامپیوتر... که حدوداً یک هفته ای میشود صبح ها قبل از هر کاری آن را باز میکنم تا هوای خنک ِ پاییزی به داخل ِ اتاق بیاید... و هر روز صبح بابت ِ این اتفاق ِ ساده ی دلپذیر لبخند به لب زده ام و حس ِ سرزندگی به ریه هایم تزریق کرده ام... گفتم: "مدتیست که به همه چیز از سر ِ عادت نگاه میکنیم... مثلا همین هوای خنک ِ پاییزی... هر روز صبح حرف ِ تازه ای برای گفتن دارد، هر روز صبح جور ِ دیگری صبح بخیر میگوید... کافیست ما هم مثل همین هوا سرشار از تازگی باشیم"، گفت: "اتفاق ِ قشنگ یعنی صبح بخیر گفتن به هوای پاییزی؟"، گفتم: "اتفاق قشنگ یعنی قدر ِ همین هوای خنک ِ پاییزی را بدانیم"...


+ دلم میخواد یه خورده قالبمو خوشگل تر کنم (سفارشی تر) ولی فاصله گرفتنم از دنیای کدها و یه خورده هم نامانوس بودن با قالب های بلاگ کار رو برام سخت کرده، در حدی که حتی نمیتونم هدر رو تغییر بدم... کسی هست بلد باشه و کمک کنه؟!
اینجا راجب تغییر هدر توضیح داده یه چیزایی http://delestoon.blog.ir/post/15 
بعد برای تغییر رنگ پس زمینه و هدر دستو پاشکسته یه چیزای بلدم :)
مرسییییییییییییییییییییی
هوووم...
بانوچه جانک چقد حس خوبی داشت این پست....
جلبک برای بانو هواهای دلپذیرتر و قشنگ تر و لذیذ تر پاییزی که تا عمق جان بانوچه جان بروند و هوای روح و دلش را خنک کنند خواست   :))))
:))
مرسی از این دعای جلبکی :دی
و قسم به هوای ِ پاییزی... که یکی از خوشبختی ها محسوب میشه.
یکی از نعمت های بزررررگ :)
به قول فریدون میگه
من تشنه ی این هوای جان بخشم
دیوانه ی این بهار و پاییزم...
بلاگ بیان ندارم اگه داشتم حتما حتما کمک میکردم :-)
متشکرم از شما آقای شهاب.
والا من یه بار یه قالب برای سایتم گذاشتم، چند روز بعدش سایتم هک شد!
حضرات ICT گفتن قالبش حفره داشته و هکر از اونجا وارد شده. از اون به بعد کلاً هیچ وقت قالب رو عوض نمی کنم. همون قالب پیش فرض خوبه! =)
خوب بهتره که با دستکاری ِ کدها قالبتون رو تغییر بدین :)
:) ایولااااااا
:)
منم دقیقا همین کارو میکنم حس سر زندگی بهم دست میده
wrp خط 154 ایناس 
اندازه عکستو ببین ارتفاع و عرض تغییر بده
عکس اپلود کن تو url بزار گل دخترک

مرسی نبات ِ عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">