وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

خشم ِ اژدها

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

از پله ها بالا می آمدم و سعی میکردم صدای فحش های مردی که پایین ِ پله ها بود را نشنوم، سعی میکردم وانمود کنم نمیدانم که همسایه ها صدای فحش های او را شنیده اند... از پله ها بالا می آمدم و آرزو میکردم که ای کاش هیچوقت صاحب ِ آن صدا را نمیشناختم و هیچوقت او را از نزدیک نمیدیدم... صدای ِ او کم و کمتر میشد انگار همانطور که من از پله ها بالا می آمدم او هم مسیر ِ در ِ خروجی را در پیش گرفته بود... به بالای پله ها رسیدم و با اولین قدمی که به داخل ِ خانه گذاشتم تصمیم گرفتم دیگر دلم برای آن مردی که صدای فحش دادنش تازه قطع شده بود نسوزد...

درود
بسیار ممنونم همچنینشادی روح رفتگان شما
باشه
-------------------
اه چرا فوش میداد!!!!
سلام
متشکرم
شاید راه ِ دیگه ای به جز فحش برای نشون دادن ِ شخصیتش پیدا نکرده بود.
اهمیت نده :)
سرت سلامت...
:)
هیچوقت نتونستم درک کنم همچین ادمایی رو....
غیر قابل درکن.
نسوزه خواهر من....دلت نسوزه.... :)))))
میزدی پس کله ش....
حس میکردم دیگه محرم نیست بهم وگرنه میزدم :)
خیلی بده صدای فحش... داد و بیداد مردا با اون صداهای زمختشون..
فحش یعنی تخریب ِ شخصیت ِ فحش دهنده !
سلام
آیکون غمگین
سلام :)
هر کسی در قبال اتفاقات یه جور واکنش نشون میده... باید بپذیریم که با عواقب کارامون زندگی کنیم...
رمز لطفا!
بعضیام هستن تو عصبانیت هرکاری میخان میکنن بعد که محکوم میشن میگن "خوب عصبانی بودم"

خدا همه مونو هدایت کنه

خب بعضی ها در شرایطی قرار میگیرند
یا بعضی ها شون در خانواده هایی بزرگ میشند
یا بعضی اینقدر بهشون فشار میاد که ....

هر چند هیچ کدوم از اینها بهانه ای برای فحش دادن نیست

ان شالله هیچ دهنی به حرفهای بد باز نشه
بنظرم هیچ چیزی توجیهش نیست...
خدا همه مونو هدایت کنه... ان شاءالله.
چند وقته من هی میگم چرا فحش بلد نیستم بدم:(
رمز امکانش هست بانو؟
والا نشد دو تا فحش یاد بگیریم وقتی فحش میخوریم جواب بدیم حداقل :دی
اینجور آدما باعث میشن دنیا چهره ش زشت تر بشه..تاریک تر..غیر قابل تحمل تر..!

+و رمز به دوستان ِ آشنا :))
و متاسفانه روز به روز تعدادشون زیادتر میشه. 
این روزها که همه فحش می دن. چه مرد چه زن.
اما من دلم می سوزه برای بچه هایی که اینها را می شنوند، الگو می گیرند و فردا پدر و مادر می شوند.
نمیتوان انتظار داشت کودکان امروز، فردا، چنین پدر و مادرهایی را حرمت دارند.
بله خب ولی خدا رو شکر اون مرد ِ بددهن بچه نداره هنوز!!!
سلام
منم آشنام آیا ؟
رمز ؟؟؟
سلام بلهههههه یه آشنای مشکوک :دی
همه آدمها مثل هم نیستن.بعضی ها زود کم میارن در مقابل مشکلات و این کم آوردن رو زود بروز میدن. طرف اون فرد فحش دهنده نیستم اما قضاوتش هم نمیکنم.
صبر چیزیه که همه بهش احتیاج داریم. ان شاالله خدا بهمون بده.
یه درصد فکر کن بهم رمز ندی. :دی
یه درصد فک کن بدم :دی
خب حداقل ما که دوست آشنا نیستیم و رمزو نمیتونیم داشته باشیم حداقل یه پست جدید بذار!
حس جلبکی گرفتم که میام اینجا....:)))))
امان از دست شما :))
من الان فرصت پیدا کردم که به کامنت ها جواب بدم :)
چشم پست جدید هم میذارم.
رمز این بالایی پلیزززز
چَشِم :دی
فرزندکم فعالیتی چیزی از خودت نشون بده این حرکتا چیه؟
پست بذار خب....
زنده ای اصن؟
من نفس میکشممممم :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">