وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دلم هواتو کرده بهترینم...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

سلام مامان... می بینی چه شب ِ غمگینیه؟ می بینی هرکاری میکنم این بغض ِ لعنتی دست از سرم برنمیداره؟ دلم برات تنگ شده مامان... از وقتی نیستی خیلی بزرگ شدم... اصلا یهویی بزرگ شدم... نبودی که ببینی وقتایی که گریه میکردم... وقتایی که کسی نبود نازمو بکشه... اصلا تو که نیستی من واسه کی ناز کنم؟!... کی نگرانم باشه؟ کی بهم محبت کنه؟ کی مامانم باشه؟

دلم برات تنگ شده مامان... می بینی حالمو؟ می بینی بی قراریامو؟ می بینی خدا چقدر ازم امتحانای سخت سخت میگیره؟... مامان، اشکای الانمم میبینی؟ من اگه سه هفته ست نمیام سر خاکت... از شرمندگیه... تو که میرفتی من که این شکلی نبودم... دختر کوچولوت که اینجوری نبود... غصه نداشت... صدای خنده هامو همسایه ها میشنیدن... یادته؟... الان بیام سر خاکت چی بگم؟ بگم من همون دخترم؟ نیستم... مامان من اون نیستم... من اون ثریای قبلی نیستم مامان... خیلی بزرگ شدم... خیلی غم دارم... خیلی بغض دارم... دلم برات تنگ شده مامان... کاش بودی... کاش بودی و هیچ کاری هم که نمیکردی فقط اجازه میدادی سرمو بذارم رو پاتو گریه کنم... دلم برات تنگ شده مامان.



+ نوشته ی یهویی ِ بدون ِ ویرایش (البته اکثر نوشته هام بی ویرایشن)... داشتم با صدای خودمم ضبطش میکردم که نصفه موند بخاطر شکستن ِ بغضم. ببخشین که حالتون رو خراب کردم با این نوشته. خیلی امشب دلم یه جوری بود.

اولین پستی که ازت خوندم داشتین باهم می‌رفتین بیمارستان یه شهری که حالا مهم نیست کجا، برای درمان مادر و چه قدر خوشحال بودی اون موقع... ولی چند ماه بعد...

خدا رحتمش کنه :)
روزای تلخی رو گذروندم... ان شاءالله خدا همه رو رحمت کنه.
الهی قربون دلت بشم من خدا براش بهترین هارو قرار بده آخ عزیزجان آخ :((
خدا نکنه عزیزم :)
مرسی ان شاءالله.
خیلی مرسی از حضورتونااااااااا 
خیلی خوشحال شدم نمیدونم چرا اما حضورتون خیلی انرژی بخش بود 

خواهش میکنم عزیزم :)
خوشحالم که خوشحالین.
سلام
خدا رحمت کنه مادرت رو
مادر و پدر نعمتهایین که تا هستن قدرشون رو نمی دونیم
سلام
خدا همه رفتگان رو رحمت کنه.
خدا رحمتشون کنه....
مادرها حتی اگه حضور فیزیکی توی این دنیا نداشته باشن باز هم حواسشون به بچه هاشون هست...دعای خیرشون روی زندگی بچه هاشون هست...
خیلی وقت ها بودنشو حس میکنم ولی دلم براش تنگ شده دست خودم نیست :(
هیچ حرفی نمیشه تسکین بده...
فقط آرزو میکنم غصه هات دود شه بره...
مرسی عزیزم :)
این دلتنگی خیلی پاکه، خیلی ارزش داره
خداوند شاهد این دلتنگی هست و بنا بر آزمایشی که برای همه بندگانش در نظر گرفته به موقع اجر و پاداشش رو میده...
ان شاءالله  آخر هفته که تقارن داره با تاسوعای حسینی بر سر مزار مادر حاضر بشید.
دوستان به که زهم یاد کنند
دل بی دوست دلی غمگین است....
مرسی خدا سایه ی مادر شما رو حفظ کنه رو سرتون... :)
داشتم یه فیلم میدیدم وقتی به اینجاش رسید.. یاد این پست تو افتادم:
"پدر تو (پدرش فوت شده بود) هرجا که باشه تو رو نگاه می‌کنه.. غم‌های تو .. عصبانیت‌های تو..همه رو می‌بینه و شاید حتی به همراه تو گریه میکنه..تو نمی‌تونی اشکاش رو از اینجا پاک کنی..اما تو می‌تونی اشکاش رو با شادبودن و خندیدن پاک کنی."

پ.ن. غم‌ها توی زندگی میان و می‌رن.. اشک‌ها میان و می رن.. و آدم‌ها شاید به همین‌ها برای بالا رفتن نیاز داشته باشن که اگر اینطور نبود خداوند نمی آفرید شون.
دوباره به سر خاک مادرت برو. اینبار مطمئن باش با هم گریه می کنیم و هر دو سبک می شید.
رفتم... همون هفته رفتم سر خاک مادرم و خیلی باهاش حرف زدم.
مرسی زهرای عزیز :*
خدا رحمتشون کنه
مطمئن باشین مادرتون الانم تو فکر شماست و براتون دعا می کنه تا آرامش برگرده به زندگیتون
متشکرم بانوی آذری ِ عزیز... خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه... و طول ِ عمر ِ با عزت همراه با سلامتی به شما و عزیزانتون بده.
ثریای مهربون :(
خدا رحمتشون کنه :(
نمی دونم باید واقعا چی بگم...
متشکرم یاسمین ِ عزیز... خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه... و طول ِ عمر ِ با عزت همراه با سلامتی به شما و عزیزانتون بده.

درک احساس جنگ
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1505
ready up و منتظر حضور سبزتان
خوندم :)
آخ ثریا جونم. فدای دلت بشم. خدا بیامرزه مادرت رو.
دلتنگی برای آدمهایی که رفتن خیلی سخته و جای خالیشون دیگه هیچوقت پر نمیشه.توکل به خدا کن.
در ضمن خواهر همیشه بوی مادرو میده و مطمئنم همیشه خواهرات هواتو دارن.
خدا نکنه دختر جون :*
خدا همه رفتگان رو بیامرزه... دلتنگی برای آدمایی که رفتن و دیگه برنمیگردن خیلی سخته چون میدونی برگشتی در کار نیست.
بسیار ممنونم ، نمی دونم چرا نظرات اون پست مشکل پیدا کرده حتما اینم یه کار جدید بلاگفاست که با این خراب کاریاش همه رو فراری داده
--------------------
روح مادر گرامی شاد
واقعا هرچه بزرگتر می شیم و بیشتر حالیمون میشه غصه ها و درد های بیشتری رو متوجه می شیم ، آرزو می کنم خدا صبر و قدرت بیشتری برای مقابله با این غصه ها بهتون بده و در کل این غصه ها از بین برن
بلاگفا دیگه مثل سابق حالش خوب نمیشه.
مرسی خدا همه رفتگان رو بیامرزه... مرسی برای آرزوی قشنگتون.
منم دلتنگ مامانم میشم،
و دلتنگ بابام،
و دلتنگ برادرم......
:)
قوی باش،
قوی بودنتو دوس داره ببینه، و خنده هات رو،
چشم :)
آخ چرا امشب هر بلاگی میرم از غم نداشتن مادر ، دارن می نویسن.
روحش بهشتی :(
متشکرم فائزه ی عزیز... خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه... و طول ِ عمر ِ با عزت همراه با سلامتی به شما و عزیزانتون بده.
من بدون مادرم میمیرم
میمیرم
خدایش بیامرزه....وقتی این دردو بتونی تحمل کنی اره بزرگ شدی برا خودت یه مادر....
زنده باشن و سلامت :)
کاش هرگز بزرگ نمی شدم
و نمفهمیدم
که پدرم به من دروغ گفت:
که هرچیزی را در خاک بکاری روزی سبز خواهد شد
و این از لطف خداوند است
چرا کسی نمی فهمد ؟
من سال های زیادی انتظار کشیدم
اما
مادرم سبز نشد!

سایر هاکا

+ از ته قلبم ، برات صبر میخوام :*
:( چه غمگینانه. 
مامانا حتی اگر نباشن حواسشون به بالش پر گریه ی بچه هاشون هست، به لباسِ گرم زمستونشون که سرما نخورن..به ظهرایی که غذای گرم بخورن..به همه چیز حواس شون هست...بیشتر مراقب خودت باش رفیق جانم :* روح مامان شاد...دلِ تو بی غصه :)
مرسی حانیه جان ِ مهربونم :*
خیلی ناراحت شدم خدارحمتشون کنه:(
خدا همه رفتگان رو بیامرزه. 
خدا روح همه رفتگانو شاد کنه. خدا غما رو سبک کنه، بغضا رو کم کنه...
ان شاءالله :)
هردفعه هردفعه میام بلاگتون این پست رو میخونم  اشک میریزم. مامان تنها خریدار ناز من تو خونه بود.... با چشمای خیس میگم خدا رحمت کنه مادرتون رو
تنها خریدار ِ ناز ِ آدما تو هر خونه ای...
خدا همه رفتگان رو بیامرزه همچنین مادر ِ شما رو.
نمیدونم خانمها هم اینطوری هستند یا نه. من از وقتی پدر شدم تازه فهمیدم که پدر و مادر چه مدلی آدم رو دوست دارند و ایثار میکنند. میگن حس مادری از بچگی هم در دخترها هست، شاید شما زودتر درک کرده باشید
خدا رحمتشون کنه و ان شالله انقدر خوب باشید که در سرای باقی کنار مادرتون باشید
متشکرم از دعای قشنگتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">