وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دومین بازنشر

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

با سلام

سعادتی دوباره نصیبمون شد که برای پنجمین سال متوالی، به صورت دسته‌جمعی قرآن رو با هم چند بار ختم کنیم.

چون هدف ما خوندن قرآن هست، نمی‌تونیم و نمی‌خوایم که کسی در معذوریت قرار بگیره و از روی رودربایستی مجبور به انتخاب سهمیه‌ای بشه که براش مقدور نیست. پس هر کس هر چقدر در طول روز می‌تونه بخونه رو اعلام کنه. چه چند جزء، یک جزء، یک حزب (4،5 صفحه) و یا حتی یک صفحه.

این سهمیه‌ روزانه‌ای که هر کس برای خودش اعلام می‌کنه ثابت هست و برخلاف سال‌های گذشته، قابلیت تغییر در طول ماه رمضان نداره.

اصراری بر خوندن حتما یک ختم قران در هر روز رو نداریم و این موضوع به تعداد دوستانی که در طرح شرکت می‌کنن و سهمیه‌ای که در طول روز می‌خونن بستگی داره، اما در سال‌های قبل تا پایان ماه رمضان بین 16 تا 18 تا ختم انجام می‌شد.

هر ختم به نیت سلامتی و فرج امام زمان(عج) هست و در کنار اون اسم شرکت‌کننده‌ها رو هم میاریم برای حاجت‌روایی.

فرصت ثبت‌نام و اعلام سهمیه روزانه، از همین الان تا عصر روز جمعه، پنجم اردیبهشت هست.

اعلام برنامه‌های ختم روزانه و دسته‌جمی قرآن، در تلگرام صورت می‌گیره و دوستانی که تلگرام ندارند می‌تونن از واتساپ پیگیر باشن.

تعداد شرکت‌کننده‌ها تا این لحظه ۲۸ نفر. 

متشکرم که این پیام رو به اشتراک می‌ذارین :)

سلام!

من هم روزی یه حزب می‌تونم بخونم ^_^ فکر کنم تلگرامتون رو هم از پارسال دارم، الان نگاه می‌کنم و یه پیام می‌دم بهتون که اسمم رو بذارید. ممنون!

سلام 
متشکرم عزیزم.

سلام. اگر ممکن هست اون قسمتهایی که مربوط به من میشه رو برام در وبلاگتون قرار بدین. مرسی :) 

سلام 
امسال برنامه‌ها رو توی وبلاگ خودم قرار نمی‌دم. به وبلاگ خودتون می‌فرستیم. فقط لطفا چک کنید هر روز. 

سلام. خداقوت. منم می‌خوام شرکت کنم‌. :) نصف یک جزء رو فکنم بهتر باشه که خسته هم نشم. 

سلام پس می‌شه دو حزب، لطفا یه آیدی از تلگرام به من بدید.

تلگرام ندارم میشه تو وبلاگم بگید؟

بله توی وبلاگتون می‌فرستیم. 
با چه اسمی توی لیست بذاریمتون؟ 
و روزانه چقدر می‌خونید؟ 

همون میلیونر خوبه. 

گفتم دیگه نصف جزء معادل دو حزب. 

اوکی حله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">