وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

با هم در ماه رمضان...

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

با سلام

سعادتی دوباره نصیبمون شد که برای پنجمین سال متوالی، به صورت دسته‌جمعی قرآن رو با هم چند بار ختم کنیم.

چون هدف ما خوندن قرآن هست، نمی‌تونیم و نمی‌خوایم که کسی در معذوریت قرار بگیره و از روی رودربایستی مجبور به انتخاب سهمیه‌ای بشه که براش مقدور نیست. پس هر کس هر چقدر در طول روز می‌تونه بخونه رو اعلام کنه. چه چند جزء، یک جزء، یک حزب (4،5 صفحه و چه بیش از یک جزء) و یا حتی یک صفحه.

این سهمیه‌ روزانه‌ای که هر کس برای خودش اعلام می‌کنه ثابت هست و برخلاف سال‌های گذشته، قابلیت تغییر در طول ماه رمضان نداره.

اصراری بر خوندن حتما یک ختم قران در هر روز رو نداریم و این موضوع به تعداد دوستانی که در طرح شرکت می‌کنن و سهمیه‌ای که در طول روز می‌خونن بستگی داره، اما در سال‌های قبل تا پایان ماه رمضان بین 16 تا 18 تا ختم انجام می‌شد.

هر ختم به نیت سلامتی و فرج امام زمان(عج) هست و در کنار اون اسم شرکت‌کننده‌ها رو هم میاریم برای حاجت‌روایی.

فرصت ثبت‌نام و اعلام سهمیه روزانه، از همین الان تا عصر روز جمعه، پنجم اردیبهشت هست.

اعلام برنامه‌های ختم روزانه و دسته‌جمی قرآن، در تلگرام صورت می‌گیره و دوستانی که تلگرام ندارند می‌تونن از واتساپ پیگیر باشن.

این فراخوان هر چهار روز یک بار منتشر می‌شه.

متشکرم که این پیام رو به اشتراک می‌ذارین :)

منم هستم

چیزای کوتاه ^_^

سلام
بسیار عالی.
منظورتون رو از "چیزای کوتاه" متوجه نشدم.

سوره های کوتاه 

XD

تقسیم‌بندی به صورت سوره نیست. شما تعداد حزب، جزء یا صفحه رو می‌تونین تعیین کنین فقط.

اهان

امممم....به من یه جزء کوتاه بدید :)

یه جزء کوتاه؟ متوجه منظورتون نمی‌شم. 
ببینید هنوز معلوم نیست تعدادمون چند نفر باشه و سهمیه هر کس چقدر باشه. پیشنهاد می‌کنم شما تعداد‌ صفحاتی که می‌تونید در طول روز بخونید رو به من اطلاع بدید. مثلا روزی ۴-۵ صفحه یا ۱۰ صفحه یا بیشتر. 
بعد بر اساس تعداد صفحه‌ای که انتخاب کردید من هر روز می‌گم کجا تا کجا رو بخونید. چطوره؟ 

سلام ثریا جان

اصن ماه رمضون و این ختمای دسته جمعی بلاگرگونه مون ^_^

پایدار باشی عزیز جان

من روزی نیم جزء

سلام 
محبوبه همیشه همراه :)
پس روزی دو حزب هم سهم شما. 
تلگرام یا واتساپ؟

سلام،

ان شاالله به شرط حیات، یک ختم قرآن در ماه رمضان بر عهدهٔ من. حتی اگر ماه ۲۹ روز باشد.

سلام. 
برنامه اینطوره که بسته به تعداد‌ دوستان و مقدار سهمیه‌ای که تعیین می‌کنند ما برنامه می‌نویسیم و بهشون می‌دیم که کی کجا رو بخونه. و هر روز هم متفاوته. 
با این حال شما روزی یک جزء می‌خونید؟

سلام منم هستم 

سلام عزیزم‌ 
پس یه راه ارتباطی تلگرام یا واتساپ بده. 

سلام. زیاد در جریان نیستم! اما خیلی خوشحال می شم شرکت کنم.

دقیقاً چطور می تونم شرکت کنم؟!.

سلام بانو. 
هر کس هر چند صفحه‌ای که می‌تونه بخونه رو اعلام می‌کنه (مثلا روزی ۴-۵ صفحه تا روزی دو جزء) 
بعد ما برنامه هر روز رو جداگانه اعلام می‌کنیم که کی از کجا تا کجا رو بخونه. 
آیدی تلگرام یا شماره واتساپتون رو لطفا برام بفرستید

سلام، روزی یک جز

سلام متشکرم. 
راه ارتباطی تلگرام رو می‌ذارید؟ 

اهان

من روزی 5 صفحهع میخونم

متشکرم. 
پس اگر ممکنه یک راه ارتباطی در تلگرام یا واتساپ برای من بنویسید.

اگه جزء مورد نظر را برای طول ماه به من بگید، می پذیرم.

نه اینطوری نیست که از الان مشخص باشه. برنامه هر روز متفاوته و از الان مشخص نیست. یعنی باید هر روز برنامه همون روز اعلام کنیم.

سلام من یک حزب:)

سلام
قبول باشه.
آیدی تلگرامتو می‌ذاری؟

با این حساب بنده محرومم...

چرا؟ خب چه فرقی می‌کنه براتون؟ شما روزی یک جزء می‌خواین بخونین. هماهنگ با ما بخونین.

سلام

منم انشالله با یک حزب هستم. حاجت روا باشید.

( تلگرام هم پیام میفرستم)

سلام
ممنونم. قبول باشه.

عععههههه ندارم :(

خب سعی می‌کنیم روزانه همین‌جا براتون بذاریم فقط مرتب چک کنید.

سلام ..

یک صفحه برای من.

سلام بله حتما. متشکرم.

سلام. 

منم هستم. روزانه سه صفحه :)

 سلام لطفا یک راه ارتباطی در تلگرام بذارید. 

سلام

منم دوست دارم شرکت کنم. قبلا هم یه بار شرکت کردم فک کنم دوسال پیش :))

سهمیه روزانه هم، یک جز 

ممنون ازت :))

سلام عزیزم.
لطفا اگر ممکنه آیدی تلگرامتون رو برام بفرستید.

اونایی که در تلگرام نیستن باید چی کار کنن؟

یا شماره بدن بدن یا اینجا براشون بفرستیم.

سلام بنده هم هستم .

سلام
روزی چقدر می‌تونید بخونید؟
و اینکه لطفا یه راه ارتباطی در تلگرام یا واتساپ برام بفرستید.

سلام یک جزء اگه میشه برام بفرستید وبم .

سلام بله حتما.
فقط خواهشا هر روز وبلاگتون رو چک کنید و وقتی برنامه به دستتون رسید اعلام کنید.

قبوله،

فقط از طریق همین وبلاگ روزانه برنامه رو برای من مشخص کنید... و اگر بشه روز قبل اطلاع رسانی کنید که چه بهتر.

متشکرم. پس روزانه به وبلاگ خودتون ارسال می‌کنیم. 

سلام 

من روزی یک صفحه

امکانش هست که محدوده ی من رو به صورت هفتگی اعلام کنید؟ تا مجبور نباشم هرروز به وبلاگم سر بزنم، ببخشید.

سلام متاسفانه امکان ارسال برنامه به صورت هفتگی وجود نداره.

سلام 

چه برنامه خوبی خدا خیرتون بده

من ۵ صفحه لطفا

سلام
لطفا آیدی تلگرامتون رو بدید.

سلام. یک حزب

سلام
بله چشم.

سلام چه طرح جالبی.. یه سوالی واسم پیش اومد.. اگه کسی متعهد شه روزانه یک جزء بخونه، تو یک ماه قرآن و کامل ختم می‌کنه یا ممکنه بهش جزء تکراری برسه؟

سلام
نه ما برنامه‌ریزی می‌کنیم هیچ‌کس سهمیه تکراری نخونه.

خب پس منم هستم.. روزی یه جزء

باشه عزیزم
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">