وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

29 سالگی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ

گفته بودم که به نشونه‌ها ایمان دارم. وقتی هم شب عروسیم، هم شب تولدم خدا بارون رحمتشو فرستاد قلبم پر از آرامش شد. الان که نصف روز تولدم گذشته و هنوز آسمون اینجا ابریه و صدای بارون میاد دارم برای تک‌تک شماهایی که اسمتون توی ذهنم رد می‌شه دعا می‌کنم. تولد امسالم رو یه جور متفاوتی گذروندم که حسابی سر ذوقم آورد. گرچه فکر می‌کردم امسال بخاطر دور بودن از خانواده تنها می‌مونم. اما خانواده‌م دو شب قبل از تولدم خودشون رو رسوندن و سورپرایزم کردن. و دیشب هم همکارام با هماهنگی همسر اومدن و سورپرایزم کردن. روز تولد برای من روز خیلی خاصی هست. و در طول سال تا رسیدن به روز تولد بعدی یادم می‌مونه که کی یادش بوده و کی یادش نبوده :دی (عکس)

29 سالگی قشنگی رو شروع کردم و دوست دارم با این آرامش ِ امروزم دعا کنم؛

خدایا مردم کشورم رو به آرامش و خوشبختی برسون. خدایا یه کاری کن هر روز دلامون به همدیگه نزدیک‌تر بشه، دشمن نتونه با پلیدی بینمون فاصله بندازه، جوری که تحمل تفاوت دیدگاه همدیگه رو نداشته باشیم و مخالفتمون رو با فحش و تهدید نشون بدیم.

خدایا به مردم مجاهد کشورم، به اونایی که جونشون رو کف دستشون گذاشتن و برای امنیت ما شب و روز تلاش می‌کنن توان و سلامتی بده و روح سردار سلیمانی رو با شهدای کربلا محشور کن.

خدایا به مردم کشورم، به خانواده‌م، به دوستام سلامتی و پول حلال و دل شاد بده و کاری کن که جوری عمل کنیم که ازمون راضی باشی. الهی آمین.

+ عکس‌های بیشتر (احتمالا) و رونمایی از یادگاری‌هاتون در پست‌های بعدی ان‌شاءالله.  (هنوز برای ارسال یادگاری‌هاتون فرصت هست)

اولین تولدت تو خونه دو نفره تون مبارک و به شادی

 

الهی آمین برای دعاهای قشنگت

قسمت آخرش الهی در حق خودت هم اجابت بشه

آمین

مرسی اَسی مهربون :*
آمین.

بازم تولدت مبارک جانم :)

امیدوارم زندگیت همیشه پر از این سوپرایزهای قشنگ باشه :*

ممنونم فرشته عزیزم :*

من امروز  باز تلگرام‌دار شدم. گفتین تا بیست و یکم وقت داریم دیگه؟  مرسی برای آرزوهای خوب و دل بزرگتون :) یه آمین بلند برای برآورده شدن تک‌تکشون :)

تولدتون مبارک باشه... ان شاء‌الله صد و بیست سال عمر بابرکت داشته باشین :* 

آره عزیزم، تا بیست و یکم فرصت هست :)
ممنونم مهربون :*

تولدت مبارک عروس خانم. انشاالله که ۲۹ سالگی ات شروع شادی های پی در پی باشه و پیشرفت.

ممنونم مضراب عزیز :*

تولدت مبارک خانم بلاگر :)

 

 

ممنونم فیش‌نگار ِ مهربون :)

سلام.

تولدت مبارک 😍

سلام
ممنونم شارمین ِ جان :*

تولدت مبارک. :)

مرسی :)

من همیشه دوست داشتم شب تولدم برف ببارهD: بعد امشب که داشت برف می‌بارید فکر کردم اگه تبریز بودی چه خوش به حالت بود:-)

عه آره من خیلی برف و بارون رو دوست دارم. البته تا حالا توی موقعیت برف به هنگام بارش نبودم که ببینم کدوم رو بیشتر دوس دارم اما بنظرم برف هم لذت زیادی داره...

تبریکاتِ فراوان؛ همیشه شاد باشی، همیشه بخندی، از صمیمِ قلبت.

ممنونم فابر... :)

تولدت مبارک بانوچه ی عزیزم(؛

ممنونم عزیز مهربون

روزهای قشنگی داشته باشی ....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">