وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اگر شباهنگ بودم...

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ق.ظ

سلام

چهارشنبه ساعت 4 صبح، چهار بار نتیجه رو چک کردم و چهار بار مطمئن شدم که آزمون دکترا رو قبول نشدم. اون لحظه اگر وضعیت روحی و امید به زندگیمو می‌بردم روی نمودار قطعا سیر نزولی داشت و در آخر به صفر و شاید هم به زیر صفر می‌رسید، سعی کردم یک بار فضای دانشگاه‌هایی که انتخاب کرده بودم رو توی ذهنم مسجم کنم و خودمو ببینم که دارم توی گوشیم برای وبلاگم کلید واژه یادداشت می‌کنم که بعدا بیام براتون بنویسم استاد شماره 1 و 2 و... چی گفتن و چیکار کردن و حتی شاید فایل ضبط شده‌ی صدای یکی از اساتید رو هم براتون بارگذاری می‌کردم توی وبلاگ و بهتون می‌گفتم ثانیه‌ی 44 به بعد رو گوش کنید و شما می‌شنیدین که استادم بهم می‌گه چقدر باهوشی شما! ولی خب نه دکترا قبول شدم، نه به هیچ‌کدوم از این دانشگاه‌هایی که تو ذهنم تصور کردم رفتم و نه کلید واژه‌ای اونجا نوشتم و نه فایلی ضبط کردم! فلذا راهی جز کنار اومدن با واقعیت نبود وگرنه اگر به همین فرمون جلو می‌رفتم حتی از مراد هم دست می‌کشیدم و مگر میشه همچین چیزی؟ نه نمیشه، پس چهارمین قطره‌ی اشکی که به وجود اومده بود رو هم مهار کردم و به سال دیگه و کنکور دکترای بعد فکر کردم.


+ جای شباهنگ نوشتن و جای هر کسی دیگه نوشتن سخته، دیروز که ایده‌ی دیگه‌ای توی ذهنم بود حتی می‌دونستم که با کدوم جمله‌بندی بنویسمش. ولی خب الان که خواستم بنویسم دیدم جای یکی دیگه نوشتن از آنچه فکر می‌کنیم سخت‌تر است :دی

+ از 100 واژه بیشتر شد ولی خب چون ما بچه‌های رادیو توی مسابقه شرکت داده نمیشیم این قانون‌شکنی اشکالی نداره و حق کسی ضایع نمیشه :))

+ برای چالش رادیوبلاگی‌ها

فلذا به‌واقع سپاس‌گزارم
ولی من به آپلود نمی‌گم بارگذاری :دی شاگرد ناخلف آهنگرم تو این یه مورد :))
بعدشم اینکه، چهار قطره چیه باو! چهل لیتر گریه کردم تا ظهر :)) ولی آره چهار بار در چهار موقعیت مختلف نتیجه رو چک کردم که یه وقت خواب نباشم.
و دیگه اینکه امیدواری تو این پست هم موج می‌زنه حال آنکه من دیگه نمی‌خوام کنکور شرکت کنم و می‌خوام چند سال از میادین (می‌دونم میدان فارسی و میادین غلطه ولی زبونم نمی‌چرخه بگم میدان‌های) علم و دانش دور باشم. به واقع خسته شدم از پشت نیمکت‌نشینی.
انصافا صد کلمه سخته ولی باید تلاشمو بکنم ببینم می‌تونم خودمم تو صد کلمه بنویسم یا نه
پست جولیک رو که خوندم میخواستم بهت پیام بدم بگم منو معاف بدار، اصلا جولیک خود تو بود انگار :دی
بنظرم یه جایزه بهش بده هر چند همه‌ی پست‌هایی که جای تو بودن رو نخوندم ولی از بین اونایی که خوندم پست جولیک با اختلاف بالا اول میشه :دی
من خیلی وقت بود نتونسته بودم بخونمت، خیلی وقت بود نمی‌نوشتی و کلا یه مدت هم هست که تعطیل کردی... دیگه کسی که سبک خودشو یادش رفته قطعا نمی‌تونه جای همچین تویی هم باشه :))
ولی خب جالب بود در کل :)
اینجا شباهنگ، انجا شباهنگ، همه جا شباهنگ:دی
چهار و مراد خیلی جالبه، همه‌جا بود:)
خوب نوشته بودی‌ها ولی راستش با پست جولیک توقعم رفت بالا، اصلا پست جولیک‌ یه چیز دیگه بود :)))
راستی چرا یه دفعه چالش رو زمان‌دار کردید؟:|
رجوع شود به پاسخ کامنت شباهنگ در همین پست :دی
نمیدونم چراشو :دی
جای شباهنگ باید ۱۲۳۰ خط مینوشتی :-))
همین چند خط هم خیلی بی‌ربط بود بهش :دی
با چهار و مراد سعی کردم یکم شباهت ایجاد کنم فقط :))
منم قانون شکنی کردم. قربون دستت یه پارتی بازی کن برامD:
:))
من برا خودمم نتونستم کاری کنم :دی
جای هر کسی بودن فقط کار بازیگراست!
ولی شباهنگ خیلی زیاد مینویسه!
و جالب؛ قبول داری که!
شباهنگ خوب می‌نویسه، یعنی می‌نوشت... موقعی که می‌خوندمش واقعا لذت می‌بردم
این دوست عزیز رو نخوندم اما سبک جالبی بود :)
پیشنهاد میکنم پست جولیک رو بخونی اون خیلی بهش شبیه نوشته بود :)
تا امروز فکر می‌کردم جولیک شبیه‌ترین پستو نوشته، ولی با خوندن پست بلوئیش مردد شدم :)) فرصت کردی این پستشو بخون
بلوئیش به جای منِ سه سال پیش نوشته. به جای تورنادو.
خیلی خوب تونسته نقششو بازی کنه
http://bluish.blogsky.com/1397/06/13/post-38/tornado
چقدر حوصله به خرج داده، چقدر به جزئیات دقت کرده... احسنت :)

چرا هیشکی دیگه وبلاگ نیست
بانوچه
چقد خوبه که هنوز هستی
منم خیلی وقته کم کارم و خیلی بابتش ناراحتم...
چرا هیشکی دیگه وبلاگ نیست
بانوچه
چقد خوبه که هنوز هستی
نوکرم، مخلصم، خانومی، بزرگواری:دی
:))
ارادت :دی
با توجه به عنوان :
خدا رو شکر نبودین :دی 



سلام :)

:)))))

علیک سلام عزیزم :*
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
متشکرم.
از اونجایی که هر از گاهی میام میخونم و میرم و ممکنه پست هایی رو جا بندازم، واقعا فکر کردم این پست شرح حال خودته و میخواستم برات کامنت امیدوارانه بذارم که ایشالا سال دیگه و این صوبتا. تازه توی ذهنم داشتم محاسبه میکردم که مگه چقدر گذشته که بانوچه ارشد رو گرفته و آزمون دکترا داده
خوب شد کامنتهای دیگه رو خوندم D:
خب با توجه به اینکه سال 92 مدرک کارشناسی رو گرفتم و الان 97 هستیم همچین زودم نیست اگه از همون موقع به ارشد فکر میکردم :دی
ولی خب فعلا برنامه ای براش ندارم شاید سال دیگه... ببینیم چی پیش میاد

آرهههههه راست میگی. سالها خیلی زود میگذره. ان شاالله هرچی خیره برات پیش بیاد
مرسی عزیزم همینطور برای تو :)

سلام :)
سلام جناب قدح :)
برای دو پست بالا: مرحبا! همه چیز رو زیر و رو کن و به مستعد ها رحم نکن، با بی دلی ِ تمام حذفشون کن. آخیشی که  بعدش که میاد خیلی خوبه.
خب چرا تو همون پست‌ها کامنت نذاشتی؟ رمز نداری نکنه؟
سلام
برای آزمون دکترا اصلا نگران نباشید 
کنکورش یه طرف و مصاحبه اش یه طرف
یه سری ریزه کاریها برای قبول شدن هست که اگر خواستید بهتون میگم
هر چند دکترا قبول شدن هم همچین آش دهن سوزی نیست
در هر صورت هر چقدر هدفتون براتون مهمه همونقدر تلاش کنید و جا نزنید
ضمنا من رمز پستای جدیدتون رو ندارم..نمیدونم اصلا باید داشته باشم یا نه؟
سلام این یک پست بود که من سعی کرده بودم خودم رو جای شباهنگ قرار بدم و بنویسم. من آزمون دکترا ندادم :)
یه کامنت خصوصی بذارید برام، رمز رو ارسال می‌کنم
خب شکر خدا...خوبه که خودتونو تو دردسر ننداختید
شباهنگ همونیه که با دکتر حدادعادل نشسته بود جاش؟

باشه
آره شیخنا شباهنگ بود
پستا همشون که رمزیه!!
خب قبلا گفته بودم هر کی رمز میخواد اعلام کنه :)
اگه رمز میخواین یه کامنت خصوصی بذارین که رمز بذارم براتون.
نِه.😁
یه کامنت خصوصی بذار رمز بذارم برات :دی
به من هم که رمز تعلق نمیگیره لابد*_* " _"






یه کامنت خصوصی برام بذار :)
سلاممیشه رمز پستای دارم جهان را دور می زنم داشته باشم 
سلام
بله :)
سلام عزیزمممم خوبی ؟ الهی .همین الان از وبلاگ شباهنگ اومدم اینجا . اون که کامنت پستها رو می بنده !!! کتک لازمه . 
راستی رمزی که ازت تو سیستم دارم قادر به رمز گشایی پستهای جدید نیست . قابل بدونی خوشحال میشم بخونمشون فضولیم فروکش کنه 

سلام عزیزم... مرسی شما خوبی؟ :*
لطفا اگر ممکنه یه کامنت خصوصی بذار که رمز رو برات بنویسم :)
غصه نخور دکتراهمیشه مشکلات داره قبول شدنش....
این یه چالش بود بانو :)
عالی بووود مرسی


https://iranjooje.com
ممنون از سایتتون، مطالب خوبی دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">