وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

چه خبر از کجا؟

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷ ب.ظ

حس کسی رو دارم که بعد از سال‌ها برگشته به وطن، حالا می‌بینه بچه کوچیکای فامیل بزرگ شدن، دانشجو شدن، ازدواج کردن، پدر و مادر شدن... در این حد بی اطلاع و #ناآگاه هستم الان!

(چرا ناآگاه هشتگ شد؟ بچه‌های رادیو میدونن!)

اولش که ماه رمضان و شرایط خاصش و گرمای بوشهر و کلاس‌های دانشگاه و کارم بعدشم که امتحانا و گرمای بیشتر و بی‌آبی و بی‌برقی و بازم کارم.

ولی خب حالا همه‌ی اون مشکلات هنوز هست ولی همین که امتحانات تموم شد میتونم یه نفس راحت بکشم و با خیال آسوده بیام بگم: سلااااام :)

از بس که برنامه‌ریزی امتحاناتمون افتضاح بود، هر روز پشت سر هم بودن و حتی یه روز دو تا امتحان با هم!!!!

البته تا حالا از وضعیت نمره‌هام راضی هستم خدا رو شکر.

خب به عنوان اولین پست پس از برگشتم زیاد حرف نمیزنم شما بیاید بگید، چه خبر تو این مدت؟

چه خبری مهمتر از شرمندگی همه ایران برای جنوب مظلوم و قهرمان؟
واقعا آب خوش از گلومون پایین نمیره. 
هر چند ما هم هر روز قطعی برق داریم و حتی دیروز قطعی گاز هم داشتیم. اما هوا و آب هست.

توی بوشهر وضعیت واقعا اسف باره... با خودم فکر میکنم خرمشهر هنوز از ما وضعیت بدتری دارن و دلم میخواد بمیرم از اینهمه رنجی که مردم ما میکشن.
سلام خوش اومدی:)
هیچی برا چالش دعوتت کردم اما دعوتم رو لببیک نگفتی :دی
ما هم امتحانامون تامام شد و بسی خرسندیم وای گرمای هوا مارو توی خونه هامون حبس کرده :/
ولی بازم همین که آسوده خاطریم از درس جای شکرش باقیه :)
سلام عزیز جان من شرمنده ی شما شدم واقعا فرصتشو نداشتم عذرخواهی منو بپذیر :*
وضعیت آب چطوره؟
نفس راحت کشیدن بعد از امتحانات خیلی میچسبه:)))
می چسبه واقعا... خیلی
یه زمانی بود پیام های بازرگانی تلویزیون برام جالب بود چرا که مدت خیلی زیادی بود اصلا تلویزیون ندیده بودم و حس میکنم همین قضیه در حال حاظر داره تکرار میشه
چه جالب... :دی
وای بوشهر خیلی گرمه آره؟ من اصلا طاقت گرما ندارم
برای من که خبرای خوب بود این مدت
بوشهر وحشتناک گرمه به همراه شرجی... شرجی رو فکر نمیکنم تجربه کرده باشید... زمانی هست که رطوبت هوا خیلی بالاست و شما وقتی توی شرجی قرار میگیری حس میکنی اکسیژنی برای تنفس نیست.
به همه ی اینا، قطعی برق و بی آبی رو هم اضافه کن.
همیشه خبرای خوبی باشه براتون ان‌شاءالله :*
سلام عزیزم، خستخ نباشی:)
خوش اومدی به وطن:)
خوشحالم که ستاره‌ی وبت رو روشن می‌بینم:*
ما هم سلامتی، کنکور دادیم و منتظر نتیجه‌ایم ببینیم خدا چی می‌خواد، دیگه سعی میکنیم از تابستون استفاده کنیم ، کتاب بخونیم،فیلم ببینیم، بافتی انجام بدیم و ...
+دلم برات تنگ شده بود خانوم:*
سلام سلامت باشی :*
دل منم تنگ شده بود خییییییییییییییلی
اصلا انگار وحی الهیه که امتحانات دانشجو جماعت و تا می‌تونید به زجرآورترین شکل ممکن برگزار کنید و پوستشون رو بکنید.
منم تازه از این امتحانا زنده برگشتم -_-
اصلا یه برنامه ریزی درست هم نمیکنن حداقل آدم امید به زندگیشو از دست نده
سلام عشقم ^_^
نخسته بالام جان : )
+البته بالام برای تو بکار نمیره خخخخ
چون بزرگتری  :d
سلااااااااااام :)))))
نه عزیزم دشمنت شرمنده :)
راستش ما اهوازیم خداروشکر اینجا وضعیت آب خوبه هرچند ما توی خونمون سه تا دستگاه فیلتر داریم و اب اصلی لوله کشی شهر رو خبر ندارم ولی هوا به شدت داغه اصلا نمیشه بیرون رفت۰ ولی کارون بخش زیادیش خشک شده و گیاه رشد کرده و فقط بوی فاضلاب میده۰خیلی غم داره۰۰۰
ولی اوضاع خرمشهر و آبادان اصلا خوب نیست۰۰۰
کاش زندگی برگرده به شهرامون :(
یقین تو پست بعدی هم می‌خوای بنویسی خب دیگه چه خبر؟ :دی
نه دیگه دعوت شدم به چالش وبلاگی باید انجامش بدم وگرنه مینوشتم :دی
هیچ؛ ناامیدی، بی برقی، بی آبی، بی دلاری، بی یورویی، بی تدبیری، بی شعوری و...!
بگو "مُردگی" در یک کلمه... :(
خوش برگشتی :)
متشکرم :)
بانوچه چند سالته مگه؟! من فکر میکردم خیلی ساله درس و دانشگاه رو تموم کردی؟! 
27 سالمه عزیزم... اره درسته سال 92 دانشگاهم تموم شد ولی باز هم در رشته ی دیگه ای مشغول به تحصیل شدم در مقطع کاردانی به کارشناسی  :)
عههههه چقدر بزرگ شدی :))

برا بوشهر و کلا جنوب واقعا نگرام و ناراحتیم کاش زودتر برطرف بشه این مشکلات
پیر شدم اما بزرگ نه :))
کاش حال همه ی مردم مملکتم خوب بشه :(
خیلی هم خوووب :*

فدای شما :)
منم راحت شدم و برگشتم:) 
این حسی که گفتی انگار بعد از سال ها برگشتی به وطن رو من نسبت به وبلاگ داشتم، یعنی اومدم دیدم از یه سری ها خبری نیست، یه سری هم اسم و عنوان وبلاگ عوض کردن نمی شناسمشون! در این حد #ناآگاه
خب منم این حس رو نسبت به فضای وبلاگ نویسی داشتم دیگه :دی
حس کردم همه بزرگ شدن شوهر کردن زن گرفتن بچه دارن بچه هاشون دانشجو شدن احساس غریبی میکردم کلا :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">