وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

لبخندهای معروف :)

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ


http://www.majidakhshabi.com/uploads/posts/2015-09/thumbs/1442299017_photo_2015-09-15_11-04-02.jpg

یازده ساله بودم که با صدایش آشنا شدم، تیتراژ ِ یکی از قشنگ ترین سریال های ماه رمضان را می خواند، بعدها کارم شده بود پیگیری ِ کارهای جدید ِ او و خریدن ِ کاست هایش، آنقدر علاقه ی من به صدای او شدید بود که در خانواده و فامیل هر که از او خبری می شنید فوراً به من اطلاع می داد، یا مثلا اعضای خانواده ام موقع ِ بالا و پایین کردن ِ کانال های تلویزیون با هیجان صدایم می زدند که: "ثریا بدو بیا، مجید ِ اخشابی" و برای من تفاوتی نداشت که در حال ِ نوشتن ِ داستان باشم یا خواندن ِ یکی از سخت ترین درس هایم، یا حتی مرتب کردن ِ کمد ِ لباسم مثلا... باید به حالت ِ دو خودم را به تلویزیون می رساندم و به صدای مجید اخشابی گوش می کردم، و تمام ِ دلخوشی ام این بود که مادرم نیز این خواننده را دوست داشت، آهنگ هایی که خوانده بود را با علاقه گوش می کرد و از اینکه همیشه لبخند به لب دارد خوشش می آمد، بعدها که بزرگتر شدم وقتی در جواب ِ "آهنگای کدوم خواننده رو گوش میدی"، نام ِ او را بر زبان می آوردم، با حالت ِ طنزی میگفتند "اینا چیه گوش میدی"، از نظر ِ خیلی از آن ها خواننده ای که در تلویزیون ِ کشــ..ـور ِ خودمان می خواند خواننده نبود، خواننده حتما باید آنور ِ آبی باشد تا صدایش ارزش ِ شنیده شدن داشته باشد!


این جریانات هنوز هم ادامه دارد، حالا با خواننده های بیشتری آشنا شده ام، آهنگ های بیشتری گوش میکنم اما هنوز هم صدای مجید اخشابی و لبخند ِ مهربانش برای من حس و حال ِ دیگری دارد... حضور ِ امشب ِ او در برنامه ی خندوانه مثل ِ نوشیدن ِ یک شربت ِ تگری در ظهر ِ سوزان ِ مرداد ماه به حالم مزه داد :)


+ تازه ایشون دی ماهی هم هستن :دی

منم قبلا خیلی طرفدارش بودم.نه اینکه الان نباشم ها! اما اون موقع خیلی بیشتر.
دیشب که اومد تو برنامه، خانواده میگفتن ساجده دوستت اومد :دی
دوست ِ لبخند به لب ِ ما :دی
سلام
مجید اخشابی با خواندن تیتراژ پایانی فیلم گمگشته نامی در بین خوانندگان (متعهد) ایرانی دست و پا کرد(سال 1380)
اخشابی عزیز اوایل دهه 80 خوب پیش می رفت و کارهای قابل دفاعی همچون محله بنده نواز و ... رو ارائه کرد اما متاسفانه در وادی تکرار افتاد و در انتخاب شعرهایش وسواس به خرج نداد. مطلبی که سال گذشته در تالار ایوان شمس به ایشان عرض کردم و اخشابی عزیز خاضعانه پذیرفتن.
صدای مجید اخشابی زیباست و حس قشنگی رو به مخاطب القا میکنه.
دمشون تا همیشه ایام... گرم.
سلام
واقعا با تیتراژ سریال گمگشه کولاک کردن :)

و تیتراژ گمگشته... :)
آخ جون :)
صداش خیلی خوبه، خودش هم بچه خوبیه. آهنگش هم خوبه ، فقط تنوع نداره آهنگش.
نمیدونم... تا حالا به این بُعد نپرداخته بودم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">