وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

چی میتونه؟!

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

به نظر شما چه خبری میتونه خوشحال کننده باشه در مورد من و وبلاگم؟! :دی


جواد خیابانی‌طور: قطعا کسی که حدس درست بزنه، جواب درست رو گفته :/

این که تو به این خوبی صاحب وبلاگ به این خوبی ای:دی :)))
ممنون از نگاه خوبتون :دی
تو بوشهرم سیستم دار شدی و از این به بعد بیشتر در خدمتون هستی:دی

الحق که دخت بندری :دی
اینکه بیایو ثابت بنویسی؟!:))
البته کانالو ول نکن من اونور بیشتر میتونم بخونمت*_*
بلی بلی
نه کانالم هستم مگه اینکه فیلتر شه :دی
تغییر قالب وبلاگ
نه :دی
قراره تعطیلش کنی؟
این خوشحال کننده ست یعنی؟ :دی
به طور قطع ازدباج :|
به طور قطع خیر :دی
خبر عروسی ات چون من عروسی رفتن خیلی دوس می دارم :)) (شکلک خاله خانباجی اینا!)
نه :))
این که بفهمیم نویسنده وبلاگ ازدواج کرده :))
عاغا چرا همه گیر دادن به ازدواج من :))
اونا رو نمیدونم
ولی من از چندتا چیز شاد میشم که تو عمومی زیاد گفتنی نیست

مثلا ازدواجت
مثلا تو درست یه حرکتی زده باشی
یا همچین چیزهایی
همه هم حدس ازدواج میزنن :))
وبلاگتو شوهر دادی؟
نه روش حساسم نمیخوام شوهرش بدم :دی
برگشتی شهرتون و زین پس بیشتر خواهی نوشت؟! 
برعکس، اومدم بوشهر ولی بیشتر خواهم نوشت :دی
چقدر این قالبت رو دوست دارم^_^ اگه جدید نیست خب من جدید دیدمش:"
میشه گفت هنوز جدیده :)
وبلاگت داره کم کم سه ساله میشه:)، از همین حالا مبارک:)
در مورد شما رفتن خونه بخت:)
متشکرم :)
نه :دی
یه راهنمایی
نداریم :دی
اینکه سوالای سخت نپرسی! (شوخی‌طورانه) 
:)
:))
اینکه سوالای سخت نپرسی! (شوخی‌طورانه) 
:)
این چند وقت هرکی اومده به ما گفته سورپرایز سورپرایز، شوهر کرده بوده :| به جز خواهرمون که پاش شکسته بود :|
:))
من قول میدم همون اول بگم :دی
ما اینیم دیگه😎 :D
با این اشتیاقی که خلق‌الله برای ازدواج تو نشون دادن به نظرم مجردیت به آخر ۹۷ نرسه:))
فقط یادت نره همشهری بلاگرت رو دعوت کنی‌ها(میدونم اصلا بدون من صفا نداره) :))
والا یه جوری استقبال کردن مجبورم برم دست به کار شم :دی
لپ تاپ خریدی؟ 
دیر گفتی :دی
پست رو دیر دیدم :) 
فدای سرت :*
همون که خودت و بچه ها گفتین :دی 

سلام :)
حال و احوال بانوچه جان ؟:))

سلام خانوووووم
ما خوبیم به خوبی شما :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">