وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

بیاین همه با هم بزرگ بشیم اصلا

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

امروز تولدم بود، البته باید بگم تولدمه چون امروز هنوز تموم نشده، در واقع امروز امروزه و فردا فرداست :/

می‌خواستم بنویسم که چقدر بزرگ‌تر شدنم به چشم خودم میاد دیگه چه برسه به بقیه :دی

یعنی قشنگ من هرچی بزرگتر میشم مشکلاتم زودتر از من بزرگ میشن :| (منظور از بزرگ شدن سن عقلی و تجربی و شناسنامه‌ایه، وگرنه ظاهری فقط در جهت عرضی بزرگ میشم :/)

این بزرگ‌تر شدنه، تو محیط وبلاگ‌نویسی هم داره به چشمم میاد (کلا خیلی چیزا به چشمم میاد :دی)

ماها همونایی هستیم که از روزای دبیرستانمون می‌نوشتیم، بعدش درگیر کنکور شدیم، حالا هر کدوم بزرگ شدیم، چند سال گذشته، کم کم داریم فارغ‌التحصیل می‌شیم، ازدواج می‌کنیم، بچه‌دار می‌شیم حتی... یعنی قشنگ این بزرگ‌تر شدنه خیلی ملموسه [وی به واژه‌ی "بزرگ" علاقه‌ی وافری داشت]

چه خوب میشه اگه بمونیم اینجا، به زندگی وبلاگیمون ادامه بدیم، یه روزم برسه که بیایم بنویسیم: "امروز برای پسر سومم رفتیم خواستگاری، دختر خوبی بود امیدوارم زودتر نوه‌مو ببینم حتی"

بیاید بمونیم تو این جزیره‌ی دوست‌داشتنی، نگید خودتم نیستی خیلی وقته، من هستم اما مجبورم دیرتر بنویسم و تمام دغدغه‌م برگشتنه...

خلاصه بیاید به روند بزرگ (:دی) شدنمون در دنیای وبلاگ‌نویسی ادامه بدیم...

تولدمم مبارک همه‌تون باشه :دی

 تولدتون مبارک .
متشکرم :)
دنیای کامپیوتر:
(تولدتـــــــــــان مبـــــــــــــــارک)
متشکرم :)
تولد بزرگت مبارک دختر بزرگ وبلاگنویس ^_^
ممنونم عزیزم :*
این تبدیل شد به یکی از فانتزیام که مثلا بیام از اولین باری که فهمیدم دخترم عاشق شده بنویسم ؛)
تولدت مبارکمون باشه ثریا بانو :)
آره آره حتما این کار رو بکن :*
ممنونم الی جانم :)
توللللدت مباااارک بانوچه 
اووو تا کجا! نوه! بد فکری هم نیست :)
نوه دیگه گذر خیییییلی زمان رو نشون میده :دی
ممنونم لادن مهربونم :*
بدی اش می دونی چیه؟ این که یه زمانی ممکنه نگاه کنی ببینی مثلاً ده سال نوشتی و همه پست هات یه جوره! هیچ پیشرفتی تو زندگیت نداشتی، درجا زدی... درجا زدی... درجا زدی...

راستی اساسی مشخصه به شدت پسر دوست هستی از الان! یعنی چیز دیگه نمی شه برداشت کرد از این جمله: «امروز برای پسر سومم رفتیم خواستگاری»!
نه نه اتفاقا من پسربچه ها رو دوست ندارم :دی
من دختری هستم به شدت اینو همه میدونن
منتها چون دخترمو زیاد دوست دارم و نمیخوام شوهرش بدم :دی مجبور بودم مثالی بزنم که بشه با اون گذر زمان رو بیشتر نشون داد :))
موافقم :دی منظورم بزرگ تر کردن دنیای وبلاگ و وبلاگ نویسیه : )

🌹
منم موافق :دی
تولدتون مبارک,ان شالله سلامت و موفق و سعادتمند باشید :)
بروی چشم مینویسیم و بزرگ میشیم :)
متشکرم :)
به خاطر تولد شما امروز ماهی داشتیم. ترشی لبو هم گفتم بیارن بذارن سر سفره که بنفش باشه. هرچند با ماهی نمیشه ترشی خورد. :d
ضمن اینکه هنوز دوتا فایل ورد تو حیاط لپتاپ من داری که داره یه گوشه‌ از لپتاپ خاک می‌خوره. بیا بردار ببرشون خلاصه وگرنه با چاقو پاره‌شون می‌کنم:d تولدتم مبارک باشه. :)) 

و من هم از ماهی بدم میاد و هم لبو :((
ولی خب بنفش بوده و می پذیریم :دی
عهه بفرستشون برااااااااااام
مرسی :دی
تولدت مبااااارک، تولدمون مبااارک.  (شاید  باورت نشه ولی وقتی صفحه رو باز کرده بودم و شروع کردم به نوشتن اعلان پیامت رو توی اینستاگرام دیدم!😍) تولدت خیلییی مبارک بانوچه،  امیدوارم امسال برات پر شور باشه، در کنار اتفاقات هیجان انگیز و تجربیات جدید تا جایی که ثریای کمال طلب قصه مون رو راضی بکنه.


تولدمون مباااااارک :* :* :*
زهرای همزاد من :*
عزیزم
ان شاءالله برای تو هم روزهای روشن و پر از موفقیتی پیش رو باشه
۱۳ دی تولد من و وبلاگ بلاگفایم باهم است و من فکر میکنم که چقدر دبیرستانی بودیم با وبلاگم کنکوری شدیم دانشجو شدیم خوابگاه رفتیم و کم کم بزرگتر میشویم باهم...کاش یک‌روز بیاید بنویسیم یادتونه ۲۰ سال پیش یه پست نوشتم که کاش دنیا این شکلی بشه؟ حالا شده...ببینید:)
تولدتان مبارک همه مان باشد بانو:)
تولدت با تاخیر مبارک :)
ان شاءالله به هرچه که میخوایم در آینده ای نزدیک برسیم
تولدتون مبارک :)
متشکرم :)
مبارکه :))

پسرِ سوم که نه ولی خب مثلاً بیام بگم واسه یدونه پسرم رفتم خواستگاری :)))
متشکرم :دی
پسر سوم اینجا گذر زمان رو نشون میده :))
تولدتون مبارک، فکر میکنم باز هم چند ساعتی بزرگتر شدی!
الان که دقت کردم،  قدمت زیادی دارید، از منِ پیرمرد هم بیشتر! پایدار باشید.
بزرگ شدن هم خوبه هم دلگیر! 
متشکرم :)
قدمت رو گفتید یاد بناهای تاریخی افتادم :))

اول اینکه تولدت رو به خودت و تمام جهانیان تبریک میگم:))
اره منم وقتی میخونم بعضی ها مثلا از اوایل ازدواجشون یا حتی قبلترش پست دارن و الان بچه دارن و ... کلی کیف میکنم:)
انشالا که هممون با هم بزرگ بشیم تو هم بیای اینجا رو باز رونق بدی:)
یاعلی
اول اینکه متشکرم :)
دوم اینکه پس بمون و اینجا زندگی کن :دی
منم برمیگردم قول :)
اگر هم احیاناً لپ‌تاپ نداریم با گوشی به زندگی وبلاگی‌مان ادامه دهیم :دی 
ولی به هر حال ادامه دهیم و خوانندگان را به حال خود رها ننماییم
:))
چشم :دی
تولدت که گذشت مبارک :)
ان شالله بتونیم بمونیم :)
ممنونم :)
ان‌شاءالله قشنگ بمونیم :)
تولدت مبارک بانو‌چــ ـه عزیزمون ♡´・ᴗ・`♡
ایشالله امروز و فرداهات پُـر باشه از شادی و‌ موفقیت و صدالبته بزرگ شدنی دلچسب :) 
{هر چند من اصلا دوست ندارم هیچ‌جوره بزرگ بشم ولی اتفاقیه که میفته!}
ممنونم عزیزم :)
بزرگ شدن اجتناب ناپذیره اما میتونیم یه جور خوب و قشنگی  بزرگ بشیم که بهمون بچسبه :)
تولدتون مبارک باشه، تولد با سعادتون به قول شباهنگ.😁
امیدوارم  نوه تون رو که مربوط به پسر سومتون و عروستون هست رو ببینید.
من الله توفیق.
:)) ممنونم
تولدت مبارک ثریای مهربون و خونگرم و باصفای وبلاگستان :**
سال پپیش روت پر باشه از روزهای شاد و اتفاقات خوشایند : )
سلامتیت مدام عزیزم
واو ببینید کی اینجاست، حانیه‌ی مهربونمون :*
مرسی دوست گلم :)
سلام
و تبریک ...

و آرزوی توفیق و تندرستی برای شما ...

+ متن بر دل نشست ... :)
سلام
ممنونم :)
تولد تولد تولدتون میبارک


آقا ما نمیخوایم بزرگ شیم میشه نشیم؟؟
ممنونم هم‌ماهی :*
بزرگ نشیم؟ خب باشه، نشیم :دی
تولدت مبار‌ک بانوچه‌ی کبیر :)
ممنونم :)
واو بانوچه‌ی کبیر... یعنی مثلا بعدنا دخترم میشه بانوچه‌ی صغیر؟
اصلا این بانوچه‌ی کبیر چه تضاد قشنگی داره: "بانوی کوچک ِ بزرگ"

موافقم :)
مثلا من پیرشدم از نوه هام میگم :)
این یعنی الان جوونم !+
آره آره حتما بنویسید ما هم بیایم بخونیم حتی :دی
تولدت مباااااارک :)
یعنی واسه پسرامون هنوز هم باید ما بریم خواستگاری؟؟ خودشون برن عشقشونو پیداکنن خب :)
مرسی پری جانکم :*
خب میرن عشقشونو پیدا میکنن بعد میان به ما میگن بیا بریم خواستگاریش... :دی
تولدتون رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگم و بهترینهارو که اون بالایی خودش میدونه براتون آرزو میکنم
ایشالا توالد 120 سالگیتون در کنار عزیزانتون جشن بگیرین
ممنونم، تولد شما هم مبارک اصلا :دی

کاش همراه بزرگ شدنهامون قلبهامون هم بزرگ بشه ( چه جمله ایی گفتم فردا میگن شریعتی گفته) من برم ثبتش کنم جمله مو تا ندزدیدنش:)))
چه تعبیر خوبی کردین از وبلاگها : جزیره ی دوست داشتنی بنظرم اینجا مثل یه قربال میمونه که رفته رفته دونه های ریز از سوراخهاش پایین میریزن و اگه بزرگ نشیم یه روز هم ما پایین میوفتیم
شاد باشی
راستی کیک هم زیاد نخور مسواک هم بزن:)))
امسال از کیک خبری نبود :دی
جمله‌تون هم به اسم چاپلین داره می‌چرخه همینجور تو نت چقدر گفتم ثبت کنید تا از دستتون در نرفته، بیا حالا باز باید بری زیر نور فانوس مطالعه کنی تا هزاران سال بعد بتونی همچین جمله‌ی شریعتی‌گونه‌ای بگی :دی
تولدت با تاخیر مبارک بانوچه جونم. ؛)
ممنونم عزیز دلم :)
این بزرگ شدنه تا یه جایی ادامه داره. اگه عمرمون یاری کنه، یه روز به نقطه اکسترمم می رسیم. از اونجا به بعد دوباره کوچیک میشیم :)
و مَن نُعَمّره، نُنَکّسهُ فی الخلق... (مبارکه یاسین/ شریفه 68)
هر چی باشه و هر جور باشه فقط آدمای خوبی باشیم... خوبیامون بزرگ تر شه ...
آها، خب باز بهتر شد :)
:دی
نه دیگه، دخترتون قطعا یک ملکه است.
+ حرفتون من رو یاد فیلم "بزرگمرد کوچک" انداخت.

اعتراف نوشت@ خودم اصلا به این تضادش دقت نکرده بودم. :)
وای دلم برا دخترم تنگ شد الان :دی

سلام:)

تولدت مبارک خانوم:*


البته من تبریک گفته بودم در جای دیگر:))
سلام :)

بله بله بسیار موچکرم از شما :)
به عنوان پیشکسوت وبلاگ نویسی که از 86 دفترچه خاطراتم توی اینترنت پهن شده؛ باید بگم میشه وبلاگ نویس موند اما یکجا موندن سخته. من تقریبا 5 تا سرویس دهنده عوض کردم. الانم رزرو هم وردپرس م و هم بیان!
+ تولدت مبارک دختر
بله واقعا سخته یک جا موندن...
+ متشکرم :)
تولدتون با تاخیر مبارک و مهنا بانوچه‌ی خونگرم بیان :)
ان‌شاءالله سال قشنگ و مهربونی باشه! :)
ممنونم آرزوی مهربون :)
تولدت با تاخیر مبارک بانوچه ی دوست داشتنی:) 
قربون شما :)
تولدت خیلی زیاد و بزرگ بر ما مبارک :)))
مرسی :دی
تولدت مبارک وخجسته
متشکرم.
منم خیلی تولد دوست دارم
هیچکی برام نمی گیره:(


سربزنید
منم امسال کسی برام جشن نگرفت :دی
دانشگاه و دوستان جدید و مشغولیت های درسی، نوشتن هم که فراموش کردین :)
نوشتن که فراموش نمیشه :)
سلام تولدتون مبارک
خوشحال میشم به وب ماهم سر بزنید :)
سلام متشکرم.
از امتحانات چه خبر؟
موفقیت آمیز ن که انشاالله
:)
سلام
بله خدا رو شکر با موفقیت گذروندم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">