وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دلتنگی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ب.ظ

به نام حق...

سلام...

سکوت اینجا را که دیدم دلم گرفت، عذر تقصیر دارم که بی‌خبر رفتم، گاهی زندگی برخلاف برنامه‌ریزی‌های ماست، برای تحصیل در شهر دیگری زندگی می‌کنم، سیستم ندارم و دسترسی به وبلاگ سخت...

سعی می‌کنم روزهایی که به خانه برمی‌گردم حتما به وبلاگ سری بزنم اما نمی‌شود زمان دقیقی تعیین کرد، امیدوارم فراموشم نکنید.

چیزی که مشخص است سعی می‌کنم هرچه زودتر این مشکل را حل کنم و دوباره بنویسم، اما تا قبل از آن، من در کانال (منوی سمت راست) و در اینستاگرام هستم...

خوشحال میشوم لینک پست‌هایتان را برایم در تلگرام بفرستید تا بتوانم همچنان شما رو بخوانم.

التماس دعا


سلام بر بانوچه عزیز :)
ان شالله به سلامتی و موفقیت روزافزون :)
مگر میشود بانوچه را فراموش کرد؟ ان شالله زودتر فرصت نوشتن پیدا کنید.
ممنونم دوست مهربونم :)
آره واقعا درس و دانشگاه مجال نمیده منم بعد یه ماه و نیم دوری از بلاگ داشتم دق می کردم!
محتاجیم به دعا
چه بد :(
ما نیز دلمان برای وبلاگت و خودت تنگ شده است!
امید است که زودتر به آغوشمان برگردی :)
برمیگردم :)
و سلام بر بانوچه‌ی مهربان :)
شاد و موفق باشین هرجا که هستین. :)
سلام بر تو عزیزم :)
منتظرتون هستیم... :) 
:)
موفق باشید.
تشکر.
سلام 
صبحتون بخیر و موفق باشین خانوم گلی 💚❤😙
ما هم دلتنگ‌ شما هستیم‌:)
ایشالا هر جا هستی شاد و سلامت و موفق باشی ⚘⚘
سلام
ممنونم عزیزم :)
مطمئنید برای تحصیل رفتیذ؟! :)
شما شک دارین؟ :)
کاش بیان یه اپ هم برای بلاگ بده که راحت بشه با گوشی پست گذاشت.
+ سیستم مطالب پیامکی رو امتحان کن. خیلی خوبه
کلا با گوشی تایپ کردن خیلی سخته و باعث میشه آدم‌ها به سمت خلاصه‌نویسی روی بیارن... منم که نمی‌تونم کلا کوتاه بنویسم :دی
هرجا هستی خوب باشی بانوچه‌ی عزیز ما :)
مرسی مهربونم :)
هر جا هستی سالم باشی :)
ممنونم عزیزم.
موفق و شاد باشی :)
متشکرم.
http://shikhouse.ir/
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
هرجا هستید موفق باشید، امیدوارم یک سیستم متصل به اینترنت هم هرچه زودتر فراهم بشه :) 
متشکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">