وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

به گیرنده‌هاتون دست نزنید!!!

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

چند تا کار ِ نیمه‌تمام هست در مورد وبلاگم که باید انجام بدم، چند روزی فرصت می‌خوام، شاید وقت شد و تونستم وبلاگ‌هاتون رو این مدت (مثلا یه هفته :دی) بخونم و حتی کامنت بذارم ولی وبلاگ خودم بروز نمیشه، مهم‌ترین کاری که خیلی دوست دارم زودتر انجام بشه جمع‌آوری ِ آدرس وبلاگ‌هایی هست که میخونم و قلم خوبی دارن و دنبال می‌کنم پس باز هم اگر وبلاگ خوبی میشناسید توی همین پست اعلام کنید. 


قبل از اون جواب ِ سوال خصوصی که یه ناشناس فرستاده بود رو اینجا بدم: "از 8 مرداد 94 به بیان اومدم و اولین پُستم اینه، قبل از اون اگر پستی هست منتقل شده از بلاگفا هستن، آخرین آدرسم در بلاگفا فکر میکنم بانوی کاغذی و با عنوان سطرهای شبانه بود ولی وقتی بلاگفا دوباره برگشت وبلاگ منو پرت کرده بود به آدرس قبل از اون یعنی shaabnevis.blogfa.com و تعدادی از پست‌هام رو از دست دادم، من هم آدرسی مشابه آدرس اینجا در بلاگفا ساختم و وبلاگم رو به اونجا منتقل کردم (این) و بعد نوشتن رو اینجا از سر گرفتم، نتونستم از امکان ِ مهاجرت ِ بیان استفاده کنم برای انتقال ِ پست‌های وبلاگ ِ بلاگفام به اینجا و مجبور به انتقال به صورت ِ دستی شدم، به همین دلیل وقت ِ منتقل کردن ِ پست‌ها به صورت ِ کامل رو پیدا نکردم و نشد که این پروژه به انتها برسه. اما شروع ِ کلی ِ وبلاگ‌نویسیم به پاییز ِ 86 برمی‌گرده که متاسفانه آرشیو سال‌های 86 تا 90 رو نتونستم نگه‌دارم..."


البته فکر نمیکنم انتقال ِ کامل ِ آرشیو از بلاگفا جزو کارهای ناتموم ِ این یه هفته‌م باشه که قراره انجام بشه...


در پایان، می‌خوام توی این مدت که سعی می‌کنم نهایتاً یک هفته بشه :دی، شما نظرتون رو در مورد محتوای وبلاگم بگید، نظری، پیشنهادی، نقدی... بصورت ِ شناس و ناشناس، خصوصی و عمومی... هر جور که خودتون دوست داشتید بنویسید، کامنت‌های این پست تایید نمیشن ولی قطعا خونده میشن :)


فعلا یا علی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">