وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

عبرت نگرفتم سرم اومد :/

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم...


1- بازم ده خط نوشتم پرید، ایندفه کمتر حرص خوردم چون اونهمه سری ِ قبل راهکار دادین ولی باز گوش نگرفتم و حقمه ولی چون حوصله ندارم اون پست رو تایپ کنم بیخیالش شدم :/

2- دوست ِ خواهرم آرایشگره، می‌گفت دو روز ِ پیش یه دختر ِ ده، دوازده ساله رفته دم ِ در ِ آرایشگاهش گفته شاگرد نمیخوای؟ دوست ِ خواهرم گفته نه، بعد گفته کسی رو نمیخوای بیاد کارای خونتو انجام بده؟ گفته نه، بعد گفته من یه پسری رو میخوام بخاطر اون از خونه فرار کردم، الان هیچ جایی ندارم حداقل پول ِ یه ساندویچ بهم بده! دوست ِ خواهرم هم کلی نصیحتش کرده که توی این سن وقت ِ عشق و عاشقی نیست و از بلاهایی که ممکنه سرش بیاد بهش گفته بود و راضیش کرده بود مثلا برگرده خونه، آخرشم دختره گفته بود پدر و مادرم طلاق گرفتن و با مادربزرگم زندگی میکنم! نمیدونم برگشته سر ِ خونه زندگیش یا نه، اما از وقتی اینو شنیدم خیلی وحشت کردم از جامعه‌ای که داره رو به سیاهی ِ بیشتر میره...

3- میشه وبلاگای خوبی که می‌خونید رو معرفی کنید؟! از هر سرویس‌دهنده‌ای باشه مهم نیست...

سلام و شب بخیر 
تا وقتی کودک بودیم دعا می کردیم مثل آدم بزرگا بشیم و سواد دار ، بزرگ شدیم آرزو می کنیم به دوره بی خیالی کودکی برگردیم اما حالا دهه هشتادی ها مثل بزرگتر ها آدامس عشق در دهان می گذارند و کرور کرور ادعای عاشقی می کنند 
به کجا چنین شتابان 
سلام شب شما هم بخیر :)
چی بگم :(
چشم وبلاگ معرفی می‌کنم. مثلا وبلاگ بنده  :)

ممنون :)
مثلا این پست را بخوانید:

http://dust-of-time.blog.ir/post/1
خواندم سپاس.
وقتی استادمون داره از دختر سیزده ساله ای که تو زندانه و حامله هم هست حرف میزنه، منم وحشت میکنم..
وبلاگ خوب کم شده کلا. اول از همه هم منظورم خودمم. که همه ش دارم چیزای تکراری و چرتو پرت مینویسم. ولی از اونایی که پستاشونو دوست دارم گوشواره های گیلاس، نامحرمانه ها، پاکنویس، نخستین شهروند مریخی و ..
tyekz.blog.ir
moon.blog.ir
na-mahramaneha.blog.ir
lifearoundme.blog.ir
ممنونم الی دنبال میکنم :)
قدیمیا میگفتن مار گزیده تو سوراخ نمی رفت از ریسمون سیاه سفید می ترسید. 
آره خلاصه وای بر پند نگیران.
.
اون دختر هم میتونسته در زیل قانون کلت بگنجه.
مطمئنی همینو میگفتن؟ :)))


وحشت داره ...:(
:(
http://rendane.blog.ir/
وبلاگ خیلی خوبیه

الان در مورد وضعیت این دختر بچه راهکار میتونیم بدیم ؟
سپاس :)

+ چرا که نه، البته که به درد خودش نمیخوره.
منم گاهی وقت ها خیلی تایپ می کنم و سر یک اشتباه می پره
الان دسترسی به بوکمارک هام ندارم
دسترسی پیدا کردم چند تا معرفی می کنم
باشه حتما :)
خوب چرا گوش نگرفتید؟
زمونه زمونه ی بدی شده.
در چه زمینه ای باشه؟
نمیدونم واقعا چرا :(
قلم خوب :)
سلام 
بازم میگم همیشه قبل از تایپ پستدجدیدتون از گوشه سمت چپ رو تیک «پیش نویس» و وسط تایپ کردن گزینه ذخیره رو میزده باشید، نه صفحه عقب میره نه منتظر چیزی میشید! و فقط مطلبتون ذخیره میشه :)

متاسفانه از این جور موارد زیاد شده تو جامعه و اکثرا هم مثل همین دختری که گفتید از اختلافات و تربیت نکردن خانواده هست.
پدر و مادری که خودشون رو فقط میبینن و اصلا فرزندی که این وسط معلوم نیست چه بلایی سرش بیاد رو نمیبینند، متاسفانه طلاق رو اولین راه حل درست کردن زندگی میبینن نه آخرین راحل حل.
سلام
ممنون چشم از این بعد عمل میکنم :)
وبلاگ زندگی به سبک ام اس 
Mslifestyle.blog.ir
سپاس
سلام 
 اینایی که الآن به ذهنم رسید و احتمال کمتری میدم که آشنا باشین:

nardo0one.blog.ir
andoheravi.blogfa.com
shorti.blogfa.com
habaza.blog.ir
lifearoundme.blog.ir
goonehaiechaldar.blog.ir
سلام سپاس :)
ده-دوزاده ساله!! البته خانواده هم در کنار جامعه بی تقصیر نیست:-(
خانواده ای در کار نبود :(
مردم اگر نسنجیده تو زندگیشون اشتباهی می کنن از ناآگاهیشونه
اگر ملت توی جامعه هم اشتباهی می کنن از تربیت نادرست جامعه است 
از خُرد نمیشه خرده گرفت، اگر خرده گیری باشه از کلان هست و بس :)
چی بگم...
http://pomodoro.blog.ir/post/70

من اینم وبلاگو دوس دارم و میخونمش

سپاس :)
با دیدن صدها مورد از این قبیل، باید نگران جامعه بشیم و مشکلاتشون رو حل کنیم اما نباید فکر کنیم جامعه داره رو به تباهی میره. چون صدها مورد هم هست که وضع زندگی‌ها بهتر شده و ...
مثبت اندیش باشیم
امیدوارم اینطور باشه که شما میگید :(
این دوتا وب خوبن

یکیش خودم یکی ش
این
http://manamman.blog.ir/
سپاس
1 ترکیدن پست ! حتی بدتر ترکید چند ساعت ویرایش برنامه رو تجربه کردم ! 
از سیستم پشتیبان گیری خودکار استفاده میکنم

2 جامعه ای داریم داغون ، مسئولین داریم که بی حضور برف ، سرشون رو توی برف فرو کردن ! ، این اتفاق نادری نیست، یه آشنایی دارم تو بهزیستی مسئول این جور موارد هست ، میگه حتی اگر دختر پشیمان شده باشه و بخواد به خانواده برگرده ، خانواده قبولش نمیکنن ! ، حتی میگفت مورد بوده که میخواستن به قتلش برسونن :| ، و بسیار ناراحت کننده است و قلب آدم به درد می آد.

3 وبلاگ های خوب زیادی میشناسم ولی خوب نمی تونم یکی رو انتخاب کنم :|
1. وحشتناکه :(
2. طرد شدن از جامعه و خانواده :(
3. صد تا هم باشه عب نداره :)
خاطره تلخی بود
بله :(
چه تلخ :( الان دیگه عشق و عاشقیا بچه بازی شده جدا! نمیدونم دیگه چقدر باید پیشگیری کرد و حتی چکار کرد!! :|
من یکی از مخالفین سازش به هر قیمتی هستم، حتی اگر پای بچه در میون باشه، اما وقتی بچه ای در کار باشه و واقعا واقعا واقعا راهی برای ادامه زندگی نباشه و طلاق بشه سرنوشت اون زندگی، نمیتونم بپذیرم هر کدوم برن سر زندگی خودشون و به نیازهای عاطفی و روحی بچه توجهی نداشته باشن :/
قسمت دوم پستت واقعا تلخ بود کاش دروغ بود
کاش...
هعی ... ان شاءالله همه عاقبت بخیر بشیم !

سوژه نگار دوست قدیمی من همکارم هستید . 
http://soozhenegar.ir/
من وبلاگ زیاد دنبال نمیکنم هر چه هست حتماً خودتم میخونیشون و میشناسی ...حتی شاید من نشناسم -_-
سپاس عزیزم :)
سلام 
این وبلاگ رو فعلا از من پذیرا باشید :)

http://delzhin.blog.ir
سلام
سپاس :)
و ایشون که گاهی مینویسن :)
http://lantory.blog.ir/

هم طنز میگن هم شعر فی البداهه میگن هم گاهی جدی :)

بازم سپاس پس :)
سلام. وقتی حتی به کودکان رحم نمیکنن چطور انسان وحشت نکنه!!! من هرجا رو میخونم رد وپایی از شما رو هم اونجا میبینم
:))))) 
تازه وقت هم ندارم وب گردی کنم :دی
همون نبودنشون یعنی کوتاهی کردنشون!
بی توجهی محض!
به وبلاگهای برتر سال 95 سر بزنید

مواردی که گفتید فاجعه است واقعا
وبلاگ‌های برتر سال ۹۵ صرفا خوب نیستن، من دنبال قلم خوب و محتوای خوب هستم.
ای بابا چقدر بد :(
همین الان داشتم به همین فکر میکردم، خوب نوشتن یک هنره، که توی بلاگ ها داره کم رنگ میشه. قبلا روی بلاگ هم نوشتم دیزالو (https://aminzm.com) و بهار خادمی دو تا دامنه داره، یکیش http://baharkhademi1380.blog.ir
اون یکی هم کنت دراکولاستَ:)
و غرق شده در خود http://800104.blog.ir
با احترام به بقیه، من قلم این سه نفر را دوست دارم و به عنوان وبلاگ نویس قبول دارم. 
سپاس از شما
سلام،این وبلاگ هم خوبه:)
 فراتر از دیپلم(محمود دوم)   beyondthediploma.blog.ir
سلام، سپاس :)
سلام
اتفاقی به اینجا رسیدم.
این وبلاگو دوست دارم:
http://nikolaa.blogfa.com

سلام
وبلاگ نیکولای عزیز :)
سپاس :)
دلم خونه از پستای که نوشتم برق رفته همه ش پریده :|
پارگراف دوم،بانوچه یه خبرای میشنوم میبینم همه ش میگم خدایا عجب صبری داره :(
قسمت سوم ،چشم حتما معرفی میکنم ،یه وبلاگای رو میخونم شاید یه کامنتم اصلا براش ننوشتم و بشدت از رفتنشون میترسم ،باهاشون زندگی میکنم،میخندم،اشکم  جاری میشه،کتابای که معرفی میکنن میخونم 
پس حتما برام بفرست وبلاگا رو :)
تصوری که از حامعه دارم یه مرداب گندیده است که جزیره هایی بینش مونده و سطح اون مرداب روز به رور داره بالاتر میاد..

پ.ن
من بعد دائما انگشتتون رو Ctrl+S باشه ؛-)
جامعه ی وحشتناکی شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">