وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

فراخوان رو دریابید :)

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ

خیلی خوشحالم که بخش ِ رادیو‌بلاگی‌ها داره یک ساله میشه :)

توی این یک سال فراز و نشیب های زیادی داشتیم، روزایی بود که وسط ِ هفته کار آماده بود و با خیال ِ راحت به آنتراکت می پرداختیم :دی

وقتایی هم بود که آخر ِ هفته کاملاً عجله‌ای سعی کردیم تازه سوژه جمع کنیم :دی

خوشحالم که بخش خبر رو راه انداختیم، خوشحالم که میشنوین و اظهار نظر و حتی انتقاد می کنید... و خوشحال تر میشم اگر توی فراخوان ِ بخش ِ خبر ِ رادیوبلاگی ها شرکت کنید...

ما بچه های رادیو بلاگی ها، تا آخر خرداد ماه نیستیم، هم بخاطر ماه رمضون و هم بخاطر امتحانات ِ بچه ها، و از اونجا که تولد ِ یک سالگی بخش ِ خبر هست، ما بچه های خبر یه درخواست از شما داریم، هر کدوم از ما از شهرهای مختلف که هستیم، صداهامونو ضبط کردیم و توی این فایل این فراخوان رو مطرح کردیم...

میتونید فراخوان رو از اینجا بشنوید :) (کلیک)


+ بخاطر ِ این پست، فردا پست ِ برنامه‌ی قرآن رو منتشر نمیکنم :) (لطفا هرزنامه‌ رو چک کنید حتما)

ممنون از تلاش های شما :)
اگر در توانم باشه شرکت میکنم.
خوشحال میشیم بانو :)
امیدوارم بتونم شرکت کنم:)
ممنون
یاعلی
سعی کنید :)

سلام و خسته نباشید خدمت شما و دیگر دوستانی که زحمت می‌کشند
از ما که گذشته این جینگولک بازیا
امیدوارم موفق باشید و پیروز
سلام
ای بابا شما هم خودتون رو بازنشسته کردین‌ها :)
ما نیز استعداد این کارها را نداریم!:دی
:دی
میتونم شرکت کنم ولی خودم میخوام به رادیوتازه تاسیس خودم برسم
واگه موندگارشدم،باهاتون رقابت مصالحه انگیزمیکنیم:)
موفق باشی :)
منم شرکن می کنم حتما :)))
درود بر تو :دی
شرکت البته تا دکمه ارسال رو زدم چشمم خورد بهش لامصب که اشتباه نوشتم خخخ
:))
آخه چرا رادیو؟! من که واقعا نمی رسم هیچ چیز صوتی ای بشنوم
هم بخاطر اینکه احساس و لحن گوینده ها بهتر درک بشه، هم برای اینکه خیلی ها حوصله خوندن متن رو ندارن، هم برای تنوع... یه دفه گوش کنین :)
بانوچه مهربونم.. سهمیه قرآن من فک کنم ی حزبه...میشه ب نیم حزب تبدیل شه؟ ممکنه یا دیره؟ 
سلام عزیزم؛ شما که وبت رو بستی من چطور جوابتو بدم؟ :(

بانوچه جان سلام، برنامه امروزو نمیدی؟ 
سلام
دیر شد ببخشید.
اصلا حواسم نبود ب  قضیه قران... ببخشید داشتم قالب مالب عوض میکردم.. معذرت میخوام.
خواهش میکنم بانو...
چند روز نخوندید که بفرستم برنامه هاشون رو؟
خدا بد نده :*
نه جان دل تا فردا یه حزب میخونم... بعدش بهم نیم حزبی بده فقط :*
خسته هم نباشی :*
قبول باشه عزیزم :*
سلام
آقا میشه من یه انتقادی بکنم ؟
اینقدر بین هر دو جمله که میگید فاصله زیاده که من وسطش خوابم میبره بعضی وقتا هم گریه م میگیره
:دی
انتقادتون رو هم به جون خریداریم شما بیاین یه اجرای عاااااااالی داشته باشین که ما هم بگردیم انتقاد پیدا کنیم خب :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">