وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

سال نو، پست نو

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۷ ب.ظ

شاید کمی دیر شده باشه ولی، عیدتون مبارک، سال نوتون قشنگ و از این حرفا :دی

دقیقا وسط ِ بیماری زدیم به دل ِ سفر... هرچند اذیت شدم و از رامهرمز و شهرکرد خاطره ی درد و آمپول و درمونگاه تو ذهنم موند... اما در کل، سفر خوبی بود...

آخرای 95 سعی کردم طبق هر سال، بازم یه سری عادت های بد رو کنار بذارم و یه سری عادت های خوب رو جایگزین کنم...

برعکس سال های قبل، بخاطر اینکه حالم خوب نبود نتونستم دست به قلم ببرم و بنویسم اما به صورت ذهنی و کاملا ناخودآگاه این اتفاق افتاد، بابت این ریزش و پذیرش عادت ها هم کاملا خرسند و راضی هستم و تنها ویژگی ای که گاهی میترسم پذیرشش خوب نباشه "راحت دل کندن" هست.


اینکه آدم بتونه خودشو از گذشته جدا کنه و راحت دل بکنه از خیلی چیزا خوبه، اما این دل کندن آیا همه جا خوبه؟!


+ اگه دوست داشتین، از ریزش و پذیرش هایی که داشتید بگید...

+ یکی از دوستان اسم منو توی گوگل سرچ کرده و یکی از یافته هاش این لینک بوده :دی (هرکی فهمید قضیه چیه بیاد برا منم توضیح بده :دی) (کلیک)

سال خوبی داشته باشید یا بهتره بگم سال خوبی رو برای خودتون بسازید...
ممنونم حوا جان :)
همچنین
سال نوی توام مبارک 
من که مجبور بودم گذشته رو فراموش کنم. یعنی سعی کردم. ولی نمی دونم فعلا تونستم یا نه. امیدوارم که تونسته باشم 
ان شاءالله که موفق باشی :)
سلام،
سال نو شما هم مبارک باشه ثریا جان. انشاء الله سال پیش رو، سال پر برکتی برای خودت و خانواده ات باشه.

ابن دنیا چیزی نداره که ارزش دل بستن داشته باشه، فقط یک چیزی که میتونه با این دل نبستن اشتباه بشه بحث مسئولیت پذیری هست ما در مقابل تمام نعماتی که خدا به ما عطا کرده وظایفی داریم که باید به اون عمل کنیم ...

البته در عمل به ظرفیت روحی آدم ها بستگی داره..




سلام
نکته ی خوبی بود... مسئولیت پذیری :)
ثریا ^___^  3> 3> 3>
سال نوت مبارک عزیزم..... برات از خدا بههههترینا رو میخوام........
مرسی شایسته ی بهترین ها :)
سال نو مبارک و از این صوبتا:)
ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشید
متشکرم... همچنین برای شما و عزیزانتون :)
سلام
درود بر بهار انسان‌ها و خرمی دوران‌ها
امید داریم نوروز بعدی را با حضرت موعود جشن بگیریم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سال نو مبارک
سلام
ان شاءالله، چه آرزوی قشنگی.
احتمالا صاحب لینک مذکور بیماری خود مجنون پنداری داشته اند :دی

سال خوشی همراه با سلامتی و موفقیت براتون آرزو میکنم ...
:))
متشکرم همچنین شما :)
سال نوت مبارک
ان شاء اللّه سال خوبی داشته باشی عزیزم 
ممنونم مهربان :)
چه تقدیمی ای گفته برات ⁦:-)⁩))
ثریا عقد مایی
ثریا عهد مایی 
⁦:-)⁩)
سال نو شمام مبارک.
:))

سپاس
سال نوت مبارک:)
سپاس نرگس جانم... سال نوی شما هم مبارک...
سالت سلامت واقعا... الان هیچ دعایی غیر از این برات به ذهنم نمیرسه -_-
مرسی حنای مهربونم :*:*:*
اصولا من دیگه در رابطه با اون شعر اصن حرفی ندارم ثریا ...
اصن حرف نداره :دی
مبارک بادت این سال و همه سال... :) 

+ تمرین کردم تا حدودی فضای مجازی رو تو زندگیم کمرنگ کنم و واقعی زندگی کنم و تا حدودی موفق بودم...
البته قول امسالم به خودم نبود، چندین وقته به خودم قول دادم و راضیم... :) 
ممنونم :)

خدا رو شکر... خیییییییییییلی حرکت بزرگ و مهمیه :)
اینم یادم رفت بگم که سلامتی کامل رو براتون از خداوند منان خواستارم... :) 
متشکرم :)
ببخشید با تاحیر سال نو رو تبریک میگم همیشه عشق باشد همیشه برکت
دنبال شدی خواهری
متشکرم :)
سلام. بالاخره اومدین شهرکرد؟ خبر میدادی . ما اینقدرا هم بی معرفت نیستیم
سلام
بله، شما لطف دارین ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">