وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

موقت

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

یک نفر برایم نوشته: "تو هم رفتی؟"

خواستم بگویم من نرفته‌ام، اگر راه نفس کشیدن هر انسانی، اکسیژن باشد، وبلاگ نویسی برای من نوعی اکسیژن است.

نبودن هایم را بگذارید پای بیماری ام...

قطعا حالم که روبراه شود برمیگردم.

التماس دعا.

خدا بد نده
ایشالله هر چه زودتر حالتون خوب بشه و پرانرژی برگردید:)
ان‌شاءالله
قهوه + اکسیژن :)
:) :x
انشالا که چیزی نیست و خیلی زود برمیگردی
منم یه مدته که بیمارم. ولی خدا بزرگه

به امید روزهای بهتر :)
ان‌شاءالله همه خوب باشن :)
خدا شفا عنایت کنه:)
ان‌شاءالله
امیدوارم زود خوب شی
ان‌شاءالله
خوبی؟
خوب میشم :)
ان شالله خوب شی زودتر :))

ان‌شاءالله
ایشالا هر چه زودتر
ان‌شاءالله
ان شاالله خیلی زود حالتون خوب میشه:)
ان‌شاءالله
آرزوی سلامتی و کامیابی دارم براتون ...

منتظر بازگشتتون هستیم ...
ان‌شاءالله
بازم کمر درد؟
خداروشکر که هستید، براتون سلامتی آرزو میکنم، ان شالله زودتر بیایید و بنویسید :)

نه... گوشم :((
ان شالله شفای عاجل و بهبودی کامل
ان‌شاءالله
ایشالا بهتر شی بانو جان:)
ان‌شاءالله
انشالله که پر قوا برمیگردی
ممنونم ان‌شاءالله
ان شاء اللّه زودتر حالت خوبه خوب شه بانو
متشکرم، ان‌شاءالله...
کاش حال هممون خوب شه :)
کاش...
ان شالله حالتون روبه راه میشه :)
دقیقا وبلاگ اکسیژن است و شبکه های دیگه هم مونوکسید کربن!!!
ممنونم :)
انشالله که هرچی زودتر اتفاقای خوب بیوفته. سال جدید برات پر اتفاقای خوب باشه و شاد عزیز دل :)
ممنونم همچنین برای شما ان‌شاءالله :)
ان شاالله به زودی زود خوب بشی 
مرسییییییییییی :)
بنویس.من ی مدت کنارگذاشتم و بشدت پشیمون شدم.بنویس خانوم:-)
می نویسیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">