وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پست موقت (این پست به زودی رمزی می‌شود)

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ
چندین پست رو در همین پست گنجوندم جهت صرفه‌جویی در وقت، چند سال ِ پیش، اون‌موقع که به اسم "نقطه" می‌نوشتم چند روزی قبل از تولدم از دوستانم خواسته بودم که من رو توصیف کنن. هیچ محدودیتی براشون نذاشته بودم و فقط گفته بودم هرچی که به ذهنشون میاد رو بنویسن بدون رودربایستی.

این لینک نتیجه‌ی توصیفات ِ دوستانم در اون ساله، برای اولین نفر یعنی (مریم ح) فاتحه بخونید سال 92 به دلیل سرطان فوت شد.

بعضی نکات ِ این توصیفات فیلتری هستن :دی  دیگه تصوراتیه که دوستان از ما داشتن دلیلی بر رد و یا تاییدشون نیست :)) و اینم بگم که خیلی تغییر کردم نسبت به اون زمان یا نسبت به این توصیفات.  (لینک)

اینم توصیفات ِ دوستانم برای تولد ِ امسالم:

 
نگار: لجباز، یه دنده، مهربون، دائم النگران، پاک، مومن، خوش فکر، عاشق پیاده روی، پر از استرس، رفیق، امانت‌دار، احساساتی ِ عاشق‌نشو :دی

فاطمه: اعتماد بنفس پایین، خودتو زیادی زجر میدی و تنبیه میکنی، افسرده، اونقدر غم دیدی که دلمرده شدی، مهربون، اهل تفکر و پاک.

ملیحه: تنها، مغرور، خوش قلم و خوش ذوق، اهل کمک به بقیه، یه دنده، ضعیف و سختی کشیده.

زهرا: خوش خنده، صدا قشنگگگگ، چشمای سگ‌دار، ریزه میزه (ببخش ثریا جون من کلا نگاهم ظاهریه :دی)

سعیده: اهل تفکر، پایه ی شیطنت، فداکار،  خانواده دوست، مهربون، پر از درد.

صبا: دختر کوچیکه‌ی آقای شیری :دی، مهربون، پاک، کتابخون، مثل خودم مفلس :دی

زیبا: ذاتاً شیطون اما متین و موقر، مهربون و پاک، با صداقت، یه دنده، یه جنوبی ِ ماهی نخور :دی

حورا: به خود آسیب رسان (خخخ نمیدونستم کتابیش چی میشه ثریا :دی)، ساکت و آروم، خوش صدا، پایه ی شیطنت.

راحله: پر از درد، پر از عشق به خانواده، پاک، خبرنگار :دی

سیمین: مهربوووووونی، بنفشییییی، چپ دستی، دی ماهی هستی، پرسپولیسی هستی :دی، خوابای مسخره زیاد میبینیییییی :دی

سپیده: دل پاک و تنها و مغرور (همیشه همین سه تا تو ذهنمه فقط)

زیور: شیرین (چون هم حرفات شیرینه هم شیرینی زیاد میخوری :دی)، بامزه و مهربون و جیگر من :دی

نرگس: کتابخون، خوش قلم، خوش ذوق، خوش فکر، بی ریا.

زینب: بزرگوار و مهربان.

دلارام: رفیق ِ شهدا، عشق مسافرت، اهل کتاب.


+ میشه شما هم بنویسید؟ تصورتون رو حتی در قالب یک کلمه. (تیک ناشناس رو هم میتونید بزنید)

سال‌های پیش، با اینکه اعتقاد ِ 100%ی به طالع‌بینی‌ها نداشتم ولی از روی سرگرمی و کنجکاوی هم که شده دنبالشون می‌رفتم، توی وبلاگ ِ بلاگفام میگشتم که این لینک‌ها رو دیدم و خواستم جهت ِ سرگرمی اینجا هم بذارمشون :دی

طالع بینی ِ ازدواج ِ دی‌ماهی‌ها: (مرد - زن)

طالع بینی ِ هندی ِ دی‌ماهی‌ها: (مرد - زن)

طالع بینی ِ مصری ِ دهه‌ی اول ِ دی‌ماه: (لینک)

طالع بینی ِ مصری ِ دهه‌ی دوم ِ دی‌ماه: (لینک)

طالع بینی ِ مصری ِ دهه‌ی سوم ِ دی‌ماه: (لینک)

طالع بینی ِ شخصی ِ دی‌ماهی‌ها: (لینک)

جنبه‌های منفی ِ متولدین ِ دی‌ماه: (لینک)

ویژگی‌ها و خصوصیات ِ کلی ِ دی‌ماهی‌ها: (لینک)

بیماری‌ها و مشکلات ِ احتمالی ِ دی‌ماهی‌ها: (لینک)

دی ماهی بودن هم دردسریست ^^
خییییلی خوبه ولی :دی
چپ‌دستِ تپلویِ خوش‌خنده
تپلو رو خوب اومدی :))
تو لبخندی...
"تو خوبی و این همه ی اعتراف هاست."
جنابِ شاملوی جان برا تو گفت.
حنای مهربون :) :*
باید بیشتر بشناسمت ولی صدات گرم  و دوست داشتنی و مهربونه:)
ممنونم از لطفت عزیزم :)
خداوند رحمت کند مریم بانو رو ...
اوووم خیلییی نمیشناسمت اما به نظرم آروم در عین حال شر :| درونگرا ، مهربون ، سیاست نداری نمیدونم چرا :| ، با معرفتم هستی :)

طالع بینی ها جالب بود :دی کااااملا درست بود واسه من به شخصه! =))
خدا همه رفتگان رو رحمت کنه :)
سیاست ندارم؟ بعضیای دیگه هم همینو میگن چیکار کنم داشته باشم خب :(

مهربون و فداکار
فکر می‌کردم پرحرف باشی به خاطر پست های طولانی (ولی بعد فهمیدم خبرنگاری و نکته بین دو به شک شدم)
خوش مشرب (آدم از صحبت باهات خسته نمیشه)
بچه جنوب (این خودش مجموعه ای از صفات خوبه) :)

ممنونم صبا جان :*
پر حرف هستم ولی کم حرف هم هستم :دی
یعنی به موقعیت و افراد حاضر در اون موقعیت ربط داره.
بازم ممنونم :*
صبور و مهربون
مثل شما :*
بنفشییییی؟؟!!!

یعنی چی؟



این که پرسپولیسی هستی عالیه :)))))))))
رنگ بنفش و بخصوص یاسی رو خیلی دوس دارم در اون حد که همه هر جایی یه چیز بنفش ببینن یاد من میفتن :دی (ربطی به سیاست هم نداره البته :دی)

شیرهههه :دی
حس می کنم بعضی سلیقه هات با من مشترکه یکی ش همین علاقت به بنفش و دومیش هم علاقت به دی ماهیی بودن😊😊😊
ای جان چه خوووووووبه :)
من در این زمینه ها نظر نمیدم
پیروز باشید.
قربون اشکات عزیز دلم ........
خدا نکنه :)
ثریا یه دختری که پی استقلاله ... خیلی دوست داشتنی ... متواضع و مهربون ...صادق ...

ممنونم
دقیقا... دنبال استقلالم. :)
دختر دایی دوست تغییر حالت داده به دوست عزیز 
به قول کتاب ادبیات ثریا شیری خبرنگار عصر معاصر است با قلمی شیوا روان رسا بدون هیچگونه تکلفی و از لا به لای کلماتش پیداست دختری است شیطان بامزه اما در عین حال متین و منطقی و متفکر در مسائل زندگی وی چپ دست بوده و احتمالا دارای ذوق هنریست از افتخارات وبلاگی ایشان میتوان به دوستی ایشان با یا فاطمة الزهراء اشاره کرد همچنین وی از اعضای فعال رادیو بلاگی هاست 
خو دیگه خسته شدم از اون مدلی نوشتن :)) خدایی خیلی نمیشناسمت اما معتقدم هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند برای همین فکر کنم خیلی دلی مینویسی که تک تک شون برام دوست داشتنی و دل نشین هستن و خب وقتی کسی قلمش انقد دوست داشتنیه برام و هنوز سعادت نداشته بیاد منو ببینه که خودشم بشناسم ازش یه تصور فوق مطلوب دارم و عاشقشم :)
:))
عالی بود این شیوه ی نوشتنت :دی
دلسوز خانواده :)
ممنونم :)
خب من فکر میکنم 
با اعتماد بنفس,  با معرفت, با اراده و پشت کار, لجباز,  خوش تیپ,اصولا قد متوسط روبه کوتاه, با خلاقیت های شگفت انگیز :) 
تو هم خلاصه میشی تو یه کلمه... مهربونی و مهربونی و مهربونی :*

سلام

من چون شما رو نمیشناسم پس نمیتونم بگم خصوصیات اخلاقی تون رو ولی میتونیم

یه کار دیگه ای کنیم اونم اینکه صدای خودت رو در قالب یه متن ادبی در حد سه دقیقه

 مثلا یکی از  ابیات فریدون مشیری باشه بخونین و لینکش رو برام تو پست روانشناختی  بفرستین که شما رو روانشناختی شخصیت کنیم :)

در این مورد میتونم بگم خصوصیات اخلاقی شما رو و حتی نوع خورد و خوراک تون :))

نظرتون چیه بانوی مهربون ؟هوم؟:)

به امتحانش می ارزه :)



درضمن پیشاپیش تولدتون مبارک (یه شاخه گل رز )

چه جالب...
واقعا امکان داره؟
امیدوارم دیر نشده باشه سر فرصت میفرستم براتون :)


+ در واقع بهتره بگید پساپس :دی

راستی رمزیش یهو نکنی تا من برمیگردم و کامنت قبلیمو میخونم :)


ممنونم.

چشم :)
من صال بعد توصیفتون میکنم!!!!
امسال کلا دیر رسیدم :)
ان‌شاءالله :)
پساپس ؟؟؟
چرا پساپس ؟o_O
مگه چندم تولدتونه ؟


+
آره امکانش هست ولی اگر تا ده روز دیگه برگشتم وبلاگم :)
چشمتون هم سلامت :)
میتونین از آقای بای پولار بپرسین که اولین شرکت کننده این روانشناختی بودند :)
برین بپرسین از اون روانشناختی راضی هستن یا که خیر ؟:)
اگر راضی بودند بعد بیاین بگین اونوقت من در خدمتم :)

14 دی ماه بود تولدم :دی

چشم حتما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">