وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

تولدت مبارک :)

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

سلام

من از سفر برگشتم و قاعدتاً این پست باید به سفرنامه مزیّن می شد اما راستش را بخواهید امروز 90% دعای من برای وصل شدن اینترنت این بود که پست تولد در وبلاگم بگذارم.

پست تولد مهربون ترین و لبخندترین و قشنگ ترین رادیوی مجازی...

رادیویی که هر چقدر هم حالم بد باشه، سرم شلوغ باشه، بریده باشم، خسته باشم، داغون باشم، بد باشم، عصبی باشم و هر حال بد دیگه ای داشته باشم باز هم دل کندن ازش برام سخته...


تولدت مبارک رادیوی تماماً وبلاگی ِ عزیز :)


http://bayanbox.ir/view/6412684916180295527/Untitled-1.jpg

| طرح از مجید صدر |


رادیو بلاگی ها


زیارت قبول
ممنونم :)
از سفر برگشتین؟ 
کی؟
به سلامتی.
به به
زیارت قبول.
(مثلا ما نمیدونیم!-ولی خب یادمون رفت بگیم زیارت قبول خب:دی)
تشکر :))
پس همه چیز رو یادت رفته دیگه؟ دیگه انگشتر منو نمیخوای؟ :دی
یه خداقوت و تشکرات فراوان اول به خودت 😍😍😍
تولد رادیو مبارک: ) 
مرسی از ایده ی خوبت :)
قربونت فاطمه جان...
البته ایده ی اصلی رادیو از ذهن خلاق محسن فراهانی بود :)

مبارررررررررککککککککک
مرسییییییییییییییییییی :)
تبریک به شما ، تبریک به خودم ، تبریک به همه :)))))))))
تولدِش مبارک ^__^
:))
مباارک باشه:))
ممنونم :)
چقد تولد خوبی بودا
یهویی و قشنگ
پر بغض و لبخند و خنده حتی :)
عهتولدشه
تولدش مبارک
یه ساله شد یعنی؟
تو رو خدا؟
یه سال گذشت؟
:|
یه سال گذشت :)
یک سالش شده واقعا؟!
وای خدا چه زود می‌گذره این زمان...
بله :)
انگار همین دیروز بود :)
سلام
زیارت قبول بانو!
تولد این اتفاق خوب هم مبارک! :)
سلام قبول حق...

میدونی چیه ؟؟؟ من خیلی خوشحالم که یکی از مخاطبین برنامه ی رادیویی شما دوستان هستم . کلا وقتی فایلُ دریافت میکنم و برای گوش دادنش پلی میکنم یه لبخند میشینه روی لبم . حالا این لبخنده با شنیدن هر کدوم از خبرها عمیق تر میشه . واقعا دوسش دارم 
آوای دوست داشتنی و مهربون... مرسی که کنار مایی... رادیو متعلق به همه ی وبلاگ نویساست :) چه خوبه که همه کنار همدیگه ایم :) :*
؛))))
سلام!
مبارکه!!!
سلام
ممنون :)
سلام
خوب هستید؟
زیارت قبول :)

تولد این وبلاگ عزیز مبارک :)
سلام ممنونم از شما :)


پس کو کیک؟
خب شماها کادوهاتون رو ببرین تو وبلاگ رادیو بلاگی ها  تحویل بدید، همونجا هم کیک تحویل بگیرید :دی
سلام
زیارتا قبول و سفر بخیر
تولدش هم مبارک
---
رفته بودم! برگشته ام :)
سلام
سپاس...

خوش برگشتین، زیارت شما هم قبول :)
((-: مبارک تولدش
ممنونم :)
منم تبریک می گم خانم بنیان گذار اخبار :))
درست گفتم دیگه؟
:)
ممنونم فاطمه جان :)

با اجازه بله، البته ایده اش با من بود و بقیه ی کارها رو بچه ها به دوش گرفتن :)
رمز پیلیزززززززززز😉
ارسال شد بانو :)
منم رمز :)
ارسال شد :)
سلام
بسیار هم عالی
سلام
به لیست دنبال کننده ها اصافه شدی بانوچه جان :دی
تشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">