وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

او خودش بود و من خودم بودم

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ
http://photos02.wisgoon.com/media/pin/photos02/images/o/2016/7/9/7/1468033709998025.jpg

این‌‌روزها وقتی بعضی از دوستان، آشنایان یا همکارانم اعم از زن یا مرد را می‌بینم همه متفق‌القول هستند که کم‌پیدا شده‌ام، خبری ازم نیست، می‌پرسند به چه کاری مشغولم که نیستم؟ و من فکر می‌کنم که تمام این‌روزها وجود داشته‌ام، در متن ِ این زندگی بوده‌ام، میان ِ همین مردم بوده‌ام، با تک‌تک‌شان حرف زده‌ام، خندیده‌ام، بیرون رفته‌ام... پس چرا همه ابراز دلتنگی می‌کنند؟ چرا از نبودنم می‌گویند؟ چرا فکر می‌کنند خبری از من نیست؟ نکند آن‌کسی که صبح‌ها قبل از شانه کردن ِ موهایش به پدر صبح بخیر می‌گفت من نبوده‌ام؟، یا آن‌کسی که شب‌ها قبل از خواب هزاران برنامه برای فردایش می‌ریخت و آخرش هم متوجه نمی‌شد کی خوابش برده‌است، دختری که به محض اینکه مطلع می‌شد برادرش می‌خواهد از خانه بیرون برود داد می‌زد: شیرکاکائو یادت نره و بعد موزیک‌های مورد علاقه‌اش را پلی می‌کرد، آن‌کس که برای دوستانش پیام‌های انرژی‌بخش فوروارد می‌کرد و لباس‌های رنگی‌رنگی می‌پوشید... اگر هیچ‌کدام ِ این‌ها من نبوده‌ام، پس او که به جای من اینهمه زندگی کرده است چه کسی بوده؟ چرا تمام ِ عادت‌هایش شبیه ِ من بود؟ چرا چای را با لیوان می‌خورد و اکثر وسایلش به رنگ بنفش بود و با دست چپش می‌نوشت؟ چرا روبروی آینه که می‌ایستاد با من هیچ فرقی نداشت؟ اگر او به جای من بوده است پس من کجای این زندگی بوده‌ام که نبوده‌ام؟ 



| لینک عکس |
با سلام.
تو تنظیمات - تنظیمات ساده - نمایش جعبه دنبال کنندگان رو فعال کنید تا بازدید کنندگانی که میخوان وبلاگتون رو دنبال کنن راحت تر بتونن این کار و کنن. این کار باعث میشه که افراد دوباره به وبلاگتون برگردن.
مرسی :)
سلام
بله حتما.
قشنگ نوشتین :)
قشنگ خوندید :)
برای مردم باید اون‌جوری بود که اونا می‌خوان...
دقیقا...
من که نمیدونم شما کجا بودید :) 
+ شاید بودین اصلا !
شایدم نه...
آدم های حواس پرت..
:(
من زیاد از این متن‌ها سردرنمی‌آرم.
با دقتم خوندم
تشکر از وقتی که گذاشتید و خوندید
:))متن رو خیلی دوست دارم..خوب زندگی کنید و حالتون خوب باشه.
خوشحالم که با متن ارتباط برقرار کردین :)
باید به درون آینه کوچ کنم
باید یکی را پیدا کنم شبیه خودم...
آینه ها گاهی وقتا دروغ میگن...
وب بسیارخوبی دارین. ):
دنبال شدین.
مارو هم دنبال بفرمایین...
:)
من مدت هاست که نیستم!
و کسی این نبودن رو حس نمیکنه!
چه تلخه :(
مردم برای توجیه بی توجهی شون به آدم همیشه میپرسن که کجا بودی کم پیدایی :دی
در حالی که تو بودی و اونا نبودن. :)
تا حالا از این جهت بهش نگاه نکرده بودم... :)
عکسش چه خوبه :))
خیلی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">