وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

133. میخواهمت حتی اگر خز باشی :|

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

امروز یهویی دلم هوای قدیمای دنیای مجازی رو کرد...

دلم خواست مث ِ قدیما از خواب که بیدار میشم و صبحانَمو میخورم، فورا بشینم پشت سیستم و در حال باز کردن وبلاگم، ایمیلا رو هم چک کنم، اصلا دلم خواست مث ِ قدیما، یکی از دوستام بی هوا برام ایمیل بفرسته با یه متن ِ چند خطی ِ صبح بخیر، یا مثلا بنویسه: این آهنگ رو گوش کن چقدر قشنگه... یا اصلا یه سوال ساده باشه... یه حرف ساده باشه... یه ایمیل ِ ساده.

دلم تنگ شد برای قدیما... با ایمیل فرستادنامون چت میکردیم، با کامنت گذاشتنامون چت میکردیم... :(

میخوام امروزم رو بذارم یه روز خوب با ایمیل...

میشه شما هم این حس خوب رو تجربه کنید؟ به هرکی که دوست دارید ایمیل بفرستید... حتی اگر یه سلام ساده و خشک و خالی باشه... خیلی حال میده :)

شاید فکر کنید این چیزا خز شده (شنیدم که میگم) به قول بعضیا الان خیلیا ایمیل رو اجباری اونم بخاطر شغلشون یا ثبت نام و عضویت تو برنامه ها و سایت های خاصی استفاده میکنن و گذشت اون زمان که یکی ایمیل بفرسته و چت کنه از همون طریق.

اما من، مثل آدمی که یه روز صبح پا میشه و میره یکی از لباسایی که خیییییلی قدیمیه و عکس کارتون ِ بچگیاش روشه (اگر تا اون زمان منهدم نشده باشه البته) رو میپوشه... دلم یهو هوای ایمیل گرفتن کرد... حتی اگر خز باشه.


+ ایمیل من همین آدرس وبلاگمه در سرویس گوگل. (@gmail)

باهات موافقم.
کامنت برای من یه قداست خاصی داره
خواننده‌هایی که شماره و تلگراممو دارن، همیشه میگم کامنتاشونو کامنت بذارن، حتی اگه نمیخوان کسی ببینه خصوصی بذارن
ولی کامنت بذارن و تلگرام نکنن
کامنت برام خاطره انگیزه
کامنت یادم می‌ندازه که من هنوز بلاگرم
خیلی لذت داره خیلیییییی...
خودمم مدتیه دیگه تلگرام نمیکنم و کامنت میذارم.

والا من از موقعی که یادم میاد از ایمیلم برای همین مواردی که شما گفتید استفاده کردم،خیلی از دوستام اصلا ایمیلمو ندارن.
دیگه واسه ما اینجوریاس:)
کدوم موارد؟ چت یعنی یا مصارف شغلی؟ :دی
همون مصارف شغلی و تحصیلی و اینا:)
آهان.
منم دلم برای ایمیل تنگ شده  :'(
:(
جای شما خالی گفتین اینو رفتم ایمیلم رو چک کردم. چیزی نیومده بود :|
:))
هر یک ساعت یکبار چک کنید ان شاءالله میاد :))
سلام بانو
من حتما انجامش میدم
یه نسخه هم برای شما میفرستم :)
منم خیلی دوست داشتم هیجان باز کردن ایمیل جدید رو ... ! 
سلام لیموی جان :)
مرررررسی عالیه :*
سلام 

ایمیل رو ولش کنین همین کامنت خوبه 

من دو هفتس دلت اکانت کردم تو تلگرام 
اینجا خیلی بهتر تره :)
کامنت، ایمیل، نامه... همه خوبن :)
ایمیل خیلی خوبه ، ولی نامه رو خیلی دوست تر میدارم :)
قبلا خیلی ایمیل پراکنی داشتم
نامههههههه
کاغذ تا شده و بوی مرکب خودکار... :((
قدیما یادته چقدر اینترنت ضعیف بود؟!!
داغووووووووووون بود :(
منم دلم تنگ شده
:(
رفتم ایمیلامو چک کردم! دو سه تا ایمیل دیجی کالا بود! دو سه تا تبلیغاتی! همین. 
تو همون فضاهای مجازی دیگه هم حتی مدت هاست کسی احوالمون رو نمیگیره.
به قول دوستان در کائنات ته نشین شدیم!

لذا از شما خواهشمند است دوباره ایمیلتون رو چک بفرمایید :دی

دیجی کالا که عین چسب میمونه یه خرید میکنی از سایتش تا صد سال هرچی جنس داره رو توی ایمیلت تبلیغ میکنه :|

یادمه اولین بار که ایمیل ساختم نِتَم Dial-up بود خیلی ضعیف بود یاهو رو به سختی وا میکردم منم مجبور شدم تو گوگل بسازم ! به همسایه مون هم یاد دادم با همسایه دیوار به دیوارمون حرف میزدیم :دی
چه خوووووب :دی
اینکه خوبه. من هوس نامه ی کاغذی میکنم! و فقط تو کل زندگیم دو تا نامه ی کاغذی گرفتم که هنوزم دارمشون
نامه ی کاغذی... آی گفتید... این یه عاشقانه َست برای من...
لزوما هم نباید نامه ی عاشقانه ی پسری به دختری باشه ها... مثلا یکی از دوستای دوران مدرسه، معلمت، همسایه ی قدیمت... اصلا هرکسییییییییییی
اون کاغذ تا شده و بوی مرکب خودکار...
دلم خواست... :(

بابا من دلم هوای نامه ی کاغذی کرده . یه دوستی داشتم دبیرستان رفتن یه شهر دیگه بعد با هم قرار گذاشته بودیم به هم نامه ی کاغذی بدیم و تا یه مدتم دادیم و من هنوز تمام اون ها رو دارم و چقد دلم هوای اون روزا رو کرده . الانم یه دوست پایه پیدا کنم بازم باهاش این رو راه خواهم انداخت :دی الان که دیگه همه پراکنده شدن از دورمون .

نامه ی کاغذی تا شده با بوی مرکب خودکار و امضای آخرش... وای که چه کیفی میده :)
ما نیز دلتنگیم بانو :(
:)
به نظرم همون کبوتر نامه بر(کفتر نامه بر:دی)اگر منسوخ نشده بود از این ایمیلم بهتر بود.البته به من اگر بود که آتش روشن میکردم به ملت پیام میدادم!خدایی خیلی روش جالبی بود.حیف که ایران به اندازه کافی آلودگی هوا داره و نمیشه از این روش جالب انگیزناک استفاده کرد!!!
:))
آره خیلی باحاله...
کفتر کاکل به سر های های
این خبر از من ببر های های
:دی
پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کتاب بابالنگ دراز رو بخونی
محشره این کتاب
اساسا حس نامه خوندن ، حس فوق العاده شعف آلودیه

متاسفانه تا حالا کتابش رو نخوندم فقط تیکه تیکه نامه هاش به چشمم خورده و خوندم... ولی حتما میخونمش :)
من هنوزم ایمیل رو ترجیح میدم و گاهی برای دوستان ایمیل میفرستم، دوستان هم بسیار خوشحال میشن. با وجود اصرار بعضی از دوستان بی حوصله و تنبل، تلگرام ندارم، وایبر هم نداشتم :)
حتی اگه خز باشه، باز هم این روش رو ادامه میدم :)
خیلی عالیه و اصلا هم خز نیست بانو :)
من آدرس ایمیلم یادم میره حتی:/ استفاده ازش نمیکنم برای این مسائل...
اما هنوز دلم میره واسه نامه و پیغام کاغذی:)
وای گفتی نامه... نامه... :)
انتظارها شیرینش میکرد
انتظار برای دریافت یک پاسخ از کسی که نمیشناختیمش
یادش بخیر
یادش بخیر :(
سلام
واقعا یادش بخیر
ی زمانی ایمیل برای خودش ابهتی داشت
الان تا لب تر کنی میگن شماره تو بده برات تلگرام کنم

سلام
چه دوران خوبی بود :)
سلام 

من نظراتی که با جون و دل نوشته میشن رو با جون و دل جواب میدم...
حالا تو هر فرمتی که باشه...

ایمیل، تلگرام، وب...

چون صاحب متن حرمت داره...

اما دلم هوای دیدن دوستان رو کرده حتی اگر خز باشه...
تو این روزگاری که همه چی ام پی 3 شده، من دلم نشستن رو در رو و حرف زدن میخواد...!
حتی اگر تو دنیای امروزی خز باشه...

هوومم... میفهمم چی میگین :(
ایمیلتون چیهD:
من هیچ دوستی ندارم که ایمیل داشته باشه
خط آخر پست: + ایمیل من همین آدرس وبلاگمه در سرویس گوگل. (@gmail)


کی گفته ایمیل خز شده اخه :)
ما استادامون شماره تلفن نمیدن و تنها راه ارتباطی همون ایمیله :)
بعد انقده خوبه ایمیل چک کرددنن 
عالیه اصن :)
زندگی بدون ایمیل خر است ^____^
ایمیل خوب است. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">