وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پاییز ِ او غم دارد...

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

گفت: چه خبره امسال اینقدر عاشقانه نوشتی برای پاییز؟

گفتم: خب پاییز ‌دوست‌داشتنیه، فصل قشنگیه... برا ما جنوبیا عین ِ خود ِ خود ِ بهاره ِ، اصلا بهشته... من همیشه حسای خوبی به پاییز دارم.

گفت: ولی من هیچ‌وقت حس خوبی بهش ندارم... پاییز همیشه عزیزترین‌های منو ازم گرفته... پدرم، برادرم... از وقتی پاییز شروع شده همینطور نگرانم و دلشوره دارم... نمیدونم به کدوم یکی از آدمای زندگیم بچسبم تا ایندفه پاییز ازم نگیره.

 
دیشب پرسیدم: حال مادرت چطوره؟

گفت: رفت... پاییز ازم گرفتش...

خدا بهش صبر بده...
پیامبراکرم(ص) فرمود: شخصی که در هنگام رویارویی با مصیبتی و یا از دست دادن عزیزی صبر و بردباری نماید و راضی به رضای الهی باشد و اجر و ثواب را در این مصیبت از باری تعالی مسئلت نماید و در هنگام رویارویی با مصیبت - همانگونه که خدای عز و جل امر فرموده بگوید: إنا لله و إنا إلیه راجعون. بر خداست که او را وارد بهشت نماید.
باید از امانت خدا وقتی هست درست مواظبت کنیم
سرطان داشت مادرش :(
اره قبلو دارم پاییز جنوب بهشته...
ولی واقعا دل گیره منم هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم...
: (
دل گیریشو قبول دارم چرا فصل به این قشنگی باید دلگیر باشه؟ :(
خدا مادرش رو رحمت کنه
ان شاءالله خدا همه رفتگان رو بیامرزه.
خدا بیامرزه مادرشون را و بهشون صبر بده..
اینجوری آدم خیلی تنها میشه..
خیلی تنها شده :(
خدا صبرش بدهد 
ان شاءالله.
منم از پاییز بدم میاد. به همین دلیل. پاییز خیلی ها رو از من گرفت...
خدا همه رفتگان رو بیامرزه.

ان شاءالله از این به بعد پاییزاتون قشنگ باشه...
هر چند خاطره ها و دلتنگی ها... :(
خدا همه رفتگان رو بیامرزه.
خدا رحمت کنه :(
ان شاءالله...
خدا بیامرزه مادرشون رو. دوستتون بودن؟!
همکارم و دوست خانوادگیمون.
ای وای ‌:'(
پاییز بی تربیت :'(
خدا بهش صبر بده ان شاء للّه 
من این حس رو به زمستون دارم :(
ان شاءالله زمستونت قشنگ باشه دختر خوب :)
به نظرم باید فقط به خدایی که هیچ وقت از دست نمی ره وابسته شد و تکیه کرد ...
درستش همینه... اما نمیشه به مهر مادری وابسته نبود... مهری که چشمه ی کوچکی از وجود خداست.
بله 
هر سکه دو رووو داره
طبیعت زیستن همینه و شاید هیچوقت نشه جدایی ای بین وجوه ش متصور شد
خب بی حساب نبود که خودش گفت : ان مع العسر یسرا
در هر حال نمیشه عاشق پاییز نبود
چه جنوب این سرزمین باشی چه مثل ما شمال ش
طراوت لحظه های پاییز همنشین تون 
تشکر.
چقدر ناراحت کننده بود...خدا رحمتشون کنه و خداوند به بازماندگان صبر دهد، انشاالله..
ان شاءالله.

خدا نا امیدم نمی کنه

بلاخره راهی پیدا می کنم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تو اولیش بودی میشه امید داشته باشم

عزیزممم ان شاءالله که پیدا کنی :)
چقدر سخت
خدا بهش صبر بده
:(
میگن پاییز فصل عاشقانه هاست...

عشقم که همه ش درد و دوری و مصیبت و بلاست :)
بلا :(
الهی من بمیرم :(( خدایا صبر :(
:(
روحش شاد ... 
من با بهار این مشکلُ دارم . 
هم فروردین و هم اردیبهشتش . از دستشون عصبانی هستم . یعنی یه روزی بهم بگن این خودکار قرمز تنفرهاتُ خط بکش بی شک من این دو ماه رو طوری خط میکشم که خودشون حتی نتونن خودشونُ بخونن ..... 
فروردین... ماهی که مادرم به دنیا اومد و توی همون ماه هم فوت کرد...
:(
:( چقدر غمگین 
:(
ولی خیلیا از اونم تونستن بگذرن ...
البته اینجا منظورم اینه که بین وابستگی و دلبستگی فرقه
میگن درستش اینه ک به مادر دلبسته باشی اما نه وابسته
میدونم شایسته جان... میفهمم چی میگی... :)
از پاییز بدم میاد!



یه سری بزن :)  ==> fantezia.ir
:(
بیچاره پاییز....
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">