وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

هشتگ هفته :دی

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ
1- هر چند اصلا دوست ندارم برای چک کردن وبلاگ یا پست گذاشتن وقت خاصی تعیین کنم، اما از بس این روزا بی برنامه هستم، یهو یه روز دو ساعت تمام برای وبلاگم وقت میذارم ولی در عوض تا سه روز فرصت چک کردنش رو ندارم. لذا فعلا و موقت تصمیم بر اینه که شب ها قبل از خواب حتما یک بار وبلاگم رو چک کنم، به کامنت ها جواب بدم و وبلاگ های بروز رو بخونم. (باشد که وقت بیشتری بتونم بذارم.)

2- و هر چند اصلا دوست ندارم که وبلاگم موضوعات خاصی رو شامل بشه و براش محدودیت تعیین کنم، اما خواه ناخواه شامل دسته بندی موضوعی میشه... مثل دلنوشته ها و یادداشت های روزانه و ... لذا تصمیم بر این شد که از این به بعد آهنگ هایی که دوست دارم، (و گاهی متن ها و عکس هایی که دوست دارم) رو با شما به اشتراک بذارم و معرفی کنم. (ایده ی جدیدی نیست و خیلیا اینکار رو انجام میدن، اما چون جزو فعالیت های ثابت وبلاگم نبوده و خیلی کم این کار رو انجام دادم خواستم اطلاع رسانی کنم :))، یکی از دلایلش هم مربوط به خودم میشه که اگر در طول زمان ناخواسته آهنگی حذف شد اون در آرشیو وبلاگم باشه، البته از من میشنوین به آرشیو وبلاگتون هم خیلی دل نبندید، هرچند خیلی شیرینه وقتی دنبال یه چیزی هستین و از وبلاگتون پیداش میکنید اما سونامی بلاگفا این رو بهمون فهموند که به آرشیو وبلاگامون نمیشه دل بست :|) در ادامه ی همین فعالیت، دوباره لینک کردن پست هایی که خوندم خوشم اومده رو هم ادامه میدیم که مدتیه انجام نشده. (هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط رو هم اعلام خواهیم کرد.)

3- پیج جدیدی به وبلاگم اضافه کردم برای تصمیماتی که میگیرم، یا کارهایی که دارم و میخوام انجام بدم. کمی سر و سامونش بدم لینکشو میذارم براتون. (نمونه ی ساده: مثل سر زدن شبانه به وبلاگ)

4- قرار نبود این پست هم یادداشت روزانه باشه، اما شد. :|

5- در ادامه ی شماره ی 2، شما هم اگر موضوعی مد نظرتون بود برای اینکه در این وبلاگ بهش پرداخته بشه میتونید پیشنهاد بدید تا این حد مخاطب مدار هستم.

6- نوشتن اینکه قراره چیکار کنم و چه برنامه هایی دارم اینجا لزومی نداشت و حتی شاید برای خیلیاتون جذاب نباشه اما نوشتم که خودم در جریان قرار بگیرم :|

7- پست جدید را از دست ندهید (تا چند دقیقه ی دیگر)
در مورد شماره ی 6 باید بگم یکی از مزایای عمومی کردن اهداف و برنامه ها اینه که تعهد اجرایی میاره و در ثانی شاید هدف شما ایده ای به یک نفر بده برای شروعی جدید. پس نامربوط نیس و لدفن حتمن بهش بپرداز. 
هفته ی پیش می خواستم موضوعی با عنوان اهداف بلندمدت و کوتاه مدت رو توی وبم مطرح کنم و از دوستان هم بخوام که اهدافشون رو به اشتراک بگذارن. فعلن به اون فرصت و انسجام فکری نرسیدم برای پرداختن بهش. امیدوارم بتونم در آینده ای نزدیک بنویسمش :)
موافقم... هم برای تعهد و هم برای ایده... چون هر دو رو تجربه کردم. مرسی از تاییدتون :)

بله، من هم همچین پستی داشتم... میتونید از لینک زیر بخونیدش...
بنظرم خوبه یه کار گروهی اینچنینی انجام بدیم و دسته جمعی خودمون رو ارزیابی کنیم :)
http://banoooche.blog.ir/post/106
هشتک خوبی بود
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">