وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

request ها :دی

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ



1. آهنگ خوب معرفی کنید :) (همینطور بی مقدمه و یهویی) هم بی کلام هم با کلام :دی


2. music player خوب هم، معرفی کنید، هم برا کامپیوتر هم گوشی.


3. از بین بلاگرای قدیم کسی رو میشناسین آهنگ (دیشب دوباره خوابتو دیدم ---- تو رفته بودی از هوای من

عطرت توی این خونه نمی پیچید ---- خواب عجیبی بود خدای من

خوابم پر از حرفهای مبهم بود ---- خوابی که تصویر تورو کم داشت

من توی ِ خوابم گریه می کردم ---- اشکهای من دنیارو برمیداشت)


رو خودش خونده باشه با گیتار؟ من یه فایل دارم یکی اینو خونده با گیتار، نزدیک یکی دو ساله به اسم یه وبلاگ نویس دیگه داشتمش الان فهمیدم اون نیست ولی مطمئنم وبلاگ نویس بوده :دی، میشه یافتیده بشه؟ :دی (ظهور زبان جدید در وبلاگستان)


4. من قالب و هدر میخوام :/



آهنگِ ملایم و ظریف اگه بخوای..

+همایون شجریان| چه آتش ها، چونی بی من
+ سیامک عباسی | دچار، خوبه حال من، تن سپرده به باد، خوشبختیت آرزومه
+رستاک حلاج | دریا، نسکافه، یه صداهایی
_آلبوم امیر بی گزند رو که قطعا گوش دادی. ولی باز گوش بده ^_^
وای وای..کل آلبوم پاروی بی قایق رو هم نیز.

+ میلاد بابایی| باز آ ( البته خیلی ریتمش قر داره. ولی کیف میده )

+ حجت اشرف زاده | ماه و ماهی که قطعا شنیدی -_- ، پاییز، کوچه باغ های نیشابور

+ گروه پالت| باز باران، ( اینو اسمشو یادم نیست. سرچ کن می رقصد زندگی در جام چشم تو )


هول کردم دیگه چیزی یادم نمیاد. اینا رو اگه گوش دادی بازم گوش کن..
اصا آدمو روانی می کنن :(
تشکر
ناگفته شهرام ناظری رو گوش کن. 
اگه بگم قشنگ ترین آهنگی بوده که این چند سال شنیدم. پر بیراه نیست.
.
موزیک پلیر هم من از pot استفاده میکنم برا کامپیوتر. اندرویدش هم هست گمونم.
.
3و4هم که هیچ.

تشکر
1. بنگ بنگ؛نانسی سیناترا + چرا من؛آری جی + The Greatest؛Sia ؛ دلم خنده هاتو میخواد؛بیدل ! (علاقه های منه دیگه!عجیب غریبند!)

2.مگه دیفالت چه مشکلی داره!

3.نظری ندارم!

4. Erfanwd.blog.ir فوق العاده س!
تشکر
+ آهنگ جدید ندارم. همه قدیمی‌ن
+ هدرت خوبه هااااااااااااا
+ عیب نداره، خوب باشه مهمه، چه جدید چه قدیم.

+ آره هدر رو خیلی دوست دارم. اما خب میخوام یه دونه خوشگل دیگه هم داشته باشم جهت تنوع :دی، البته بیشتر دلم میخواد خود قالب رو عوض کنم...
اسم اون اهنگ پالت که دوستمون تو کامنت گفتن خانه بر دوش از البوم شهر من بخنده.توهمون البوم نیمی از ما و تا صبح فردا و شباهنگامشم غمناک و زیبان.
اهنگ شوفی و لبخند و حلقه به حلقه از البوم کماکان مهدی ساکی عالین عااالی.
باران فکر کنم ترک چهارمه البوم تقدیم به خدا از علیرضا لاچینی که بی کلامه هم قشنگه.
Wings...ازbirdy ورژن اگوستیکش هم خوبه.
++ازونجایی که من بشدت عاشق پالتم نمیخواستم از پالت بگم چندتای اولم از دستم در رفت نتونستم جلوی وسوسه رو بگیرم و بی طرفانه بگم:)) ولی کماکان رو حتما حتما گوش کنین.مخصوصا نسخه اصلیشو.
چشم حتما :)
آقای هنوز نبوده؟
نمیدونم باید بپرسم ازش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">