وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

اگر وبلاگم یک انسان بود...

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۲ ب.ظ
اگر وبلاگم یه انسان بود، احتمالاً خانم ِ سی تا سی و پنج ساله‌ای بود که هیچ‌چیزی نمی‌تونست شکستش بده. این خانم ِ سی‌ ساله، آرامش یکی از صفات بارزش بود و قطعاً تکلیف زندگیش مشخص بود. گرچه برای هر کاری برنامه‌ریزی داشت اما هیچ اتفاق یهویی و پیش‌بینی نشده ای اونو شکست نمی‌داد و کلافه نمی‌شد... این شخصیت ِ آروم و عاقل و مهربون قطعا می‌تونست برای من در نقش یک استاد باشه.

بانوچه، حد فاصل ِ من و وبلاگمه.

مدت‌هاست که اسم خاصی برای این خانم ِ سی یا سی و پنج ساله انتخاب کردم اما به دلیل ارتباط من و اون، اسم بانوچه رو برای وبلاگ انتخاب کردم.

فکر میکنم که همون سال 86 یا 87 که شروع کردم به وبلاگ نویسی باز هم اون یک خانم سی ساله بوده. و بچه بازی های منو تحمل کرده و دم نزده اما به وقتش با آرامش بهم درس هایی داده و به بزرگ شدنم کمک کرده.

با این خانم سی ساله ی دوست داشتنی، مهربون باشید :)
باسلام وعرض ادب،وتبریک عید،
.
وبلاگ خوبتـون بـرقـرار،
و
خوبـی های وبلاگتـون مُستـدام :)
ان شاء الله . .
سلام، عید شما هم مبارک.
متشکرم. ان شاءالله.
بعضی وبلاگ ها دل بزرگی دارند؛
رازهایی در دل هر کس هست که جز وبلاگ ها کسی از آنها با خبر نیست..
به پای هم پیر شوید...
تشکر :)
داشتم فکر میکردم اگه وبلاگ من قرار بود یه آدم باشه احتمالا یه دختر نوجوان شیطون بود که گاهی حرفهای جدیشم تو قالب شوخ طبعی میگه، اما این دختر بچه گاهی هم از سختی هاش میگه، ولی در کل عاشقه شیطنت و شاد بودنه ... بعد اینکه ما خیلی خیلی این خانوم سی ساله رو دوست داریم بهش احترام هم میذاریم
شیطون رو موافقم... مث خودت :*

دم این خانم سی ساله و شاگردش گرم
لطف دارین شما :)

من اینجا کامنت گذاشته بودم دقیقا حس همون لحظه مو نوشته بودم

کوش؟

دقیقا کامنت من کجاستت الان؟

و اما

اهنگ تقدیم شما

لالایی علی زند سرچ کنی پیداش می کنم

خوبی دخترم؟

عه ندیدم کامنتت رو عزیزم، جهت احتیاط توی قسمت هرزنامه هم نگاه کردم چیزی نبود.
مرررسی خیلی آهنگ رو دوست داشتم شما خوبی؟ :)
:)
باشه،مهربون می باشم؛)
آفرین :دی
ایشون بانویی بسیار دوست داشتنی است
مثل خود سرکار
قربون شما بشیم ما :)
هوم... فکر میکنم وبلاگ من شبیه یه دختر بیست ساله ی درونگراست که موقع خوردن قهوه به بخارش زل میزنه، عینک کائوچویی میزنه، کت قرمز می پوشه و چتری های فندقی ش همیشه تو صورتشه... کاملا بی شباهت به من :)

+سی سالگی سن زیبایی و پختگیه... انشالله براتون بمونه و روز به روز پخته تر بشه :)
واووو چه دختر زیبا و جذابی میشه این دختر :)
وبلاگتون ماناااا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">