وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

تولد دنیای خاصمون مبارک

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ب.ظ

وبلاگ‌نویسی یکی از قشنگ‌ترین اتفاقات زندگی من بوده و هست. پاییز 86 وقتی از طریق خواهرم که از طریق دوستش با سایت بلاگفا آشنا شده بود، با این فضا آشنا شدم و بعد اولین وبلاگم رو ایجاد کردم فکرشو نمی‌کردم 13 سال بعد، هنوز در حال وبلاگ‌نویسی باشم و عاشق این کار شده باشم.

حال ِ غمگین ِ این روزهای وبلاگ‌نویسی خیلی منو دلسرد و افسرده می‌کنه. شاید روزی که وارد این فضا شدم چنین آینده‌ی غمگینی رو براش متصور نبودم. اما امروز نمی‌خوام از تلخی‌ها بگم. وبلاگ‌نویسی به تنهایی شیرینی خاصی رو به من منتقل می‌کنه. فضایی که دوستای خوبی به من هدیه کرد و تجربه‌های زیادی رو در اون کسب کردم.

روز دنیای قشنگمون مبارک :)

 

پست‌های مرتبط: هرگز به غصه خوردن، گذشته برنگشته! - نخور غم گذشته، گذشته برنگشته! - اگر وبلاگ‌هامون انسان بودن - وبلاگ‌نویسی یک خوشبختی‌ست

مبارک! ((: . 

مبارک همه :دی

اوایل خیلی شلوغ و پلوغ بود و برو بیایی داشتیم

دنیایی بود برای خودش

سلام علیکم

تبریک عرض می‌کنم. فکر می‌کنم دیروز یا پریروز بود که حتی یک ستاره هم در میان وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم روشن نشد. امیدوارم دوباره نشاط و انرژی به فضای وبلاگ‌ها برگردد.

ان‌شاءالله دوباره برگرده اون روزهایی که همه فرصت و انگیزه داشتیم در طول روز حداقل یک‌بار به وبلاگمون سر بزنیم.

مبارکمون:))

 

 

بفرمایید شیرینی :دی

فضایی که دوستای خوبی به من هدیه کرد و تجربه‌های زیادی رو در اون کسب کردم.
 

دقیقا ...  بنظرم وبلاگ هم نعمتی هست از سمت خدا برای ماهاا:))

دوستی‌های خاص وبلاگی و البته موندگار :)

در این روز از خداوند برای تک‌تک وبلاگ‌ها عمر طولانی مسئلت می‌نمایم. وجود نازنینشون از حذف شدن و تعطیلی به دور باشه :)

و البته کامنت‌ها هم باز باشه :دی

:)

واقعا دنیای خاصیه.

 

خیلی :)

تبریک :) 

به امید روزهای بهتر :)

ان‌شاءالله به زودی اون روز خوب رو ببینیم.

روزمون مبارک خلاصه:)

و وبلاگمون پابرجا :)

تولدش مبارک... واقعا خلوت شده اینجا و سوت و کور...هرچند که من بعد از این ماجرای کمرنگ شدن فعالیت وبلاگ نویس ها، وارد این محیط شدم، ولی خب تفاوتش رو با چند سال پیش راحت حس میکنم!

امیدوارم دوباره برگرده به اون روزای قشنگش

روزهای پیش روی تان زیبا و زیباتر باد !

ممنون از شما، همچنین.

تولدِ عیدمون مبارک :)

ایشالا بمونیم، همین‌جا بمونیم[ :دی] ، و بنویسم و دور هم ذوق کنیم ^_^

 

این همینجا بمونیمت پر از حرف بودا :دی

من سال 96 طی یه حادثه وارد وبلاگ و وبلاگ نویسی شدم.
راستش منم فکر نمیکردم طی این سه سال با دوستانی به این خوبی آشنا بشم.


 

پر از خاطره شده برامون این فضا.

دل نبند خواهر من :)

دنیای مدرن همینه! اجازه نمی‌دهد زیادی یک چیزی بین مردم جا خوش کند...

امان از بعضی تکنولوژی‌ها...

موقع کامنت نوشتن، اسمم رو بنفش نشون میدهD:

مبارک باشه و سر وبلاگ‌ها و وبلاگ‌نویس‌ها سلامت:-)

خیلی هم عالیه بنفش :دی

مرسی که نکته رو گرفتی :دی

ویرگول هم گزینه‌ی خوبیه‌ها

بلاک هم گزینه‌ی خوبیه به نظرم -_-

کاری نکن یه ست کامل بلاک بهت تقدیم کنم عزیزم :دی

نیاز دارم اتفاقا :))

سلام.

برای منم وبلاگنویسی خیلی کار خاصیه هنوز 😍

سلام
خوشحالم :)

من تا همین امروز فکر می‌کردم این‌جا رو فالو دارم و هی فکر می‌کردم شما فعال نیستید که پستاتون برام نمیاد تا این‌که الان دیدم لینکتون رو دارم، خودتون رو نه :|

روز وبلاگ‌نویسی فارسی رو جا داره به حواس‌پرتای پرتی مثل من هم تبریک بگید :|

شرم بر من :|

ننگ حتی :|

اصلاً اُف بر من

کلاً بر من :|

:|

دوربین مخفیه؟ O-o
مگه می‌شه؟ مگه داریم؟ :دی

به امید خدا همیشه شمع این تولد روشن بمونه :)

ممنونم ان‌شاءالله.

اگر قرار بود وبلاگم یک موجود زنده باشه احتمالا غول بزرگ پشمالو و نرم و مهربونی بود که هروقت,هرجا دلم ,ذهنم, روحم تلنگری میخورد حالا از غم یا شادی,میدویدم سمتش و توی بغلش گم میشدم...وبلاگ برای من عزیزترین دوسته...دوستی که هرگز هرگز ازش ناامید نشدم و امیدوارم هیچوقت از نوشتن سیر نشم:)

این دوستی همیشگی و پابرجاست به نظرم... چقدر خوبه که وبلاگامون رو داریم و حالمون باهاشون خوبه :)

من هر از گاهی اتصالی میکنم میرمممم... مثلا اینستا... بعد میبینم تو وبلاگم بیشتر خودمم.. بعد دوباره این رفت و برگشت تکرار میشه.. اما وبلاگ ما رو هر بار میپذیره و میتونیم خود واقعیمون باشیم.. این خیلی ارزشمنده *_* 

وبلاگ خیلی خیلی ارزشمنده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">