وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است.

از امروز تا پایان ماه رمضان این پست، بصورت ثابت در وبلاگ قرار میگیره و هر روز با برنامه‌ی جدید بروز میشه...


برنامه‌ی روز اول: کلیک

برنامه‌ی روز دوم: کلیککلیک

برنامه‌ی روز سوم: کلیک

برنامه‌ی روز چهارم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز پنجم: کلیک

برنامه‌ی روز ششم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز هفتم: کلیک

برنامه‌ی روز هشتم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز نهم: کلیک

برنامه‌ی روز دهم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز یازدهم: کلیک

برنامه‌ی روز دوازدهم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز سیزدهم: کلیک

برنامه‌ی روز چهاردهم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز پانزدهم: کلیک

برنامه‌ی روز شانزدهم: کلیک

برنامه‌ی روز هفدهم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز هجدهم: کلیک

برنامه‌ی روز نوزدهم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز بیستم: کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌ویکم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌ودوم: کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌وسوم: کلیک - کلیک 

برنامه‌ی روز بیست‌وچهارم: کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌وپنجم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌وششم: کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌وهفتم: کلیک - کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌وهشتم: کلیک

برنامه‌ی روز بیست‌ونهم: کلیک

دوستانی که سهمیه‌ی روزانه یک جزء داشتن برای اطلاع از جزءهای باقیمانده (جهت تکمیل ختم فردی) می‌تونن از اینجا مطلع بشن و در صورت تمایل اون‌ها رو قرائت کنن تا ختم فردیشون کامل بشه: کلیک

خانم نجارنصب برنامه‌ی هر کس رو به طور جداگونه نوشتن، شما با این برنامه می‌تونین آمار قسمت‌هایی که خوندید رو ببینید و قسمت‌هایی که مونده رو هم همینطور، اگر دوست داشتید خوندن قرآن رو ادامه بدید تا ختم تکی ِ خودتون هم تکمیل بشه می‌تونید از این لیست استفاده کنید:

آزاده خانم - آقای صفایی‌نژاد - آقای هیچ‌نویس - پسر شجاع - حوا بانو - خاکستری - خانم حورا - مضراب - محدثه - فاطمه خانم - عاشق بارون - خانم محروقی - خانم کوچیک - سارا اسماعیلی - رنگی‌رنگی - زهره خانم - مهسا خانم


التماس دعا...

ختم قران + اسامی اعضا

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ب.ظ

اسامی دوستانی که شرکت کردن تا این لحظه:


1. ثریا (خودم)

2. سارا

3. کوثر

4 زهره

5. مرتضی

6. حمزه

7. محدثه

8. محبوبه شب

9. نرگس

10. برگ سبز

11. هیچ نویس

12. پسر شجاع

13. حوا بانو

14. آقای صفایی‌نژاد

15. مضراب

16. رنگی رنگی

17. مهسا

18. خاکستری

19. دخترخاله سارا

20. سارا اسماعیلی

21. اَسی

22. عاشق بارون

23. آزاده

24. حورا منتظر اتفاقات خوب

25. روشن

26. شباهنگ

27. خانم کوچیک

28. مستور


برای کسب اطلاعات بیشتر پست قبل رو بخونید.

ثبت نام ختم قرآن دسته جمعی

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ
سلام
بنا به درخواست دوستان ِ عزیز، امسال هم تصمیم بر این شد که مثل دو سال گذشته ختم گروهی قرآن بذاریم، با اینکه امسال کمی مشغله‌ی من و دوستان بیشتر شده اما با یادآوری حس خوب ختم دسته‌جمعی قرآن در دو سال گذشته تصمیم گرفتیم امسال هم دور هم قرآن بخونیم.
لینک پست ختم قرآن پارسال و اسامی شرکت‌کننده‌ها

اگر دوست داشتید امسال هم با ما قرآن بخونید توی این پست، یا دایرکت اینستاگرام، یا آیدیم یا شمارم یا هر راه ارتباطی دیگه‌ای که از من دارین (:دی) اعلام آمادگی کنین تا بتونیم به موقع برنامه‌ی روزانه رو آماده کنیم و با شروع ماه رمضان ختم قرآنمون هم شروع بشه.


اما چند تا نکته:

1. به دلیل استقبال چند تا از آقایون، امسال هم مثل دو سال ِ گذشته هم خانما و هم آقایون توی ختم قرآن شرکت دارن.
2. به دلیل فیلتر شدن تلگرام و احتمال اینکه بعضی از دوستان به این برنامه دسترسی نداشته باشن و نتونن برنامه رو از کانال ختم قرآن بردارن. ختم گروهی قرآن به صورت دو گروه جداگانه ی آقایون و خانما در واتساپ انجام میشه. (دلیل جدا بودن گروه ها اینه که توی برنامه ی واتساپ شماره‌ها مشخصه و برای راحت تر بودن دوستان هم خانم و هم آقا گروه ها رو جدا میکنیم.- دوستانی که تمایلی به عضویت توی گروه ندارن ولی دوست دارن توی ختم قرآن همراه ما باشن هم اعلام کنن که برنامه رو به صورت روزانه براشون ارسال کنم و توی گروه عضو نشن.)
3. برای اینکه هر کس دوست داره بتونه توی این ختم قرآن همراهمون باشه و دغدغه ی کمبود وقت و مشغله نداشته باشه، امسال هم مثل دو سال گذشته هر سهمیه ای که شرکت کننده ها بخوان میتونن انتخاب کنن و اصراری به قرائت روزی یک جزء وجود نداره. (سهمیه ها میتونه روزی یک حزب (4 صفحه) - 2 حزب (8 صفحه) - سه حزب (12 صفحه) - یک جزء (16 صفحه) - دو جزء (32 صفحه) باشه)
4. همچنین اصراری هم به اینکه حتما در یک روز یک ختم کامل انجام بشه نداریم، بستگی به سهمیه های انتخابی و تعداد اعضا شرکت کننده داره و هدف فقط اینه که دور هم قرآن بخونیم.
5. در صورت تمایل به شرکت در ختم قرآن دسته جمعی در ماه رمضان تا روز سه شنبه اعلام کنید که بتونیم به موقع برنامه روزانه رو بنویسیم و براتون بفرستیم.
6. دوستانی گفتن چرا پست دورهمی رو نمیذاری... میذارم چند روز دیگه.

اسامی شرکت کننده ها تا این لحظه:

1. ثریا
2. سارا
3. کوثر
4. زهره
5. مرتضی
6. حمزه
7. حسن

به دلیل زمان محدود ثبت نام، در صورت تمایل این پست رو بازنشر کنید.

آغاز دوستی من و گربه + دورهمی نمایشگاه کتاب

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ
من از حیوونا بدم نمیاد ولی خب از بعضیاشون چندشم میشه، از بعضیای دیگه‌شون میترسم و بعضیاشونم دوست دارم، دیشب اینجا باد و بارون شدیدی بود و رعد و برق هم زیاااااد... حسابی ترسیده بودم و از طرفی هم هی قربون صدقه‌ی خدا می‌رفتم که بارون فرستاده و از پشت پنجره تکون نمی‌خوردم یهو متوجه یه گربه روی دیوار شدم که دست کوچولوشو روی سرش میذاشت که مثلا آب‌ها رو بتکونه :)) دوباره دو قدم دیگه راه می‌رفت، دوباره توقف و همون‌کار... یه لحظه از ذهنم گذشت این الان کجا میره زیر این بارون؟ خب من از گربه هم چندشم میشه، هم دوسش دارم، هم میترسم ازش... خلاصه که دیدم دلم به‌حالش داره میسوزه لذا در راهرو رو باز کردم و اونم خیلی بی‌تعارف اومد داخل صبح که بیدار شدم رفته بود...

+ دوستان ِ عزیز ِ نمایشگاه ِ کتاب‌رونده، لطفا کتاب خوب معرفی کنید :)
+ من و بچه‌های رادیو بلاگی‌ها پنج‌شنبه‌ی همین هفته در نمایشگاه کتاب حضور داریم و این اولین دورهمی ما محسوب میشه :)، قراره توی همین دورهمی جوایز سه نفر برنده‌ی مسابقه‌ی آخر رادیو هم تقدیم بشه، اگر دوست داشتین شما هم حضور داشته باشین در کنار ما، میتونین از وبلاگ رادیوبلاگی‌ها و از این پست با ما هماهنگ باشید.

چراغا رو خاموش کنین میخوام دلاتونو ببرم جنوب!

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ق.ظ
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

پادزهر...!

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ

_ برایم می‌نویسی عشق چه رنگیست؟ می‌خواهم بدانم آدم وقتی کسی را دوست دارد، چشم‌هاش چه رنگی می‌شود.

 

+ عشق هزار رنگ است... بستگی دارد به کدام رنگ علاقه‌ی بیشتری داشته باشی، عشق رنگ‌ها را پررنگ می‌کند، بیشتر می‌بینیشان، چشمان سیاه، سیاه‌تر می‌شوند، چشمان آبی، آبی‌تر می‌شوند، چشمان سبز، سبزتر می‌شوند... هر رنگی که باشند برق می‌زنند... همه‌شان قشنگ‌تر می‌شوند...

 

_ برایم بگو وقتی عشق دست آدم را می‌گیرد آدم چه می‌کند؟ نمی‌ترسد که یکهو وسط زندگی‌اش عشق آمده خودش را بهش چسبانده؟

 

+ عشق کاملا غافلگیرانه می‌آید، یک‌جوری که اصلا متوجه آمدنش نمی‌شوی، یکهو به خودت می‌آیی می‌بینی مدتیست عاشق شده‌ای، دیگر فرصت ترسیدن نداری، یعنی تا بخواهی متوجه شوی درگیرش شده‌ای... مثل یک نوع ویروس، یک نوع بیماری رخنه می‌کند در جانت... می‌خوابی، عاشقی... بیدار می‌شوی، عاشقی... غذا می‌خوری، عاشقی... می‌خندی، عاشقی... گریه می‌کنی، عاشقی... راه می‌روی، عاشقی... زمین می‌خوری، عاشقی... نفس می‌کشی، عاشقی

 

_ واقعا ویروس است؟ راه علاجش چیست؟ آدمی که به عشق مبتلا می‌شود، رهایی دارد؟

 

+ عشق هم مانند هزار بیماری دیگر، یا با پادزهر خوب می‌شود یا با مرگ تمام می‌شود...

 

_  پادزهر عشق چیست؟ کجا می‌توان پیداش کرد؟ چه خوب است هر آدمی یک پادزهر عشق توی جیب‌هاش داشته باشد، وقتی ندانسته عاشق شد و یکهو به خودش آمد دید دارد همه‌ رنگ‌ها را پررنگ‌تر می‌بیند یا می‌خوابد، عاشق است... راه‌ می‌رود، عاشق است و نفس می‌کشد، عاشق است... همان وقتی که ویروس عشق پیچیده توی رگ‌هاش، آن‌وقت پادزهر عشق را بخورد و خوب شود... نگفتی پادزهر عشق چیست؟

 

 + تنفر... تنفر دقیقا نقطه‌ی مقابل یک عشق است، وقتی به جایی برسی که هرچیزی از نظرت زشت باشد و تنفر جای هر حس دوست‌داشتنی را بگیرد... یعنی متنفر شده‌ای... آن‌وقت از عشق، خلاص شده‌ای.


( ازنوشته‌های قدیمی)