وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

وقتی که نامه می‌رسد از سوی تو به من

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ب.ظ

با خط خودش برایم نامه نوشته بود، ساده و دلنشین، سعی نکرده بود از کلمات سخت و پیچیده استفاده کند، در همان سادگی احساسش را ریخته بود روی کاغذ، من با خواندن هر کلمه احساساتش را جمع می‌کردم و می‌چسباندم به دلم که بمانند به یادگار تا ابد، هی چهره‌ی آرام و مهربانش در ذهنم مرور می‌شد هی کلمات را بیشتر دوست می‌داشتم، آدم‌ها واژه‌ها را هم شبیه به خودشان می‌نگارند، مثل او که همانقدر ساده و مهربان نامه نوشته بود و من هی می‌خواندم و هی به قلبم می‌چسباندم...

نامه بنویسید، نامه نوشتن حال آدم‌ها را خوب می‌کند، با نوشتن نامه احساساتتان را بهتر و راحت‌تر بروز می‌دهید و خواننده‌ی نامه اگر من باشم حسابی ذوق می‌کند :دی

دوستی‌های وبلاگی خیلی دلچسبند، یک‌جوری به دلت می‌نشینند که حتی اگر بعد از سال‌ها مرورشان کنی پر از لبخند می‌شوی، از دل این دوستی‌ها صداقت را می‌شود دید و سادگی را... سلیقه‌های دوست‌های وبلاگی به هم شبیه‌تر است و بهتر بلدند حال دلت را خوب کنند...

هدیه آنالیز


دو کتاب ِ دوست‌داشتنی و یک نامه‌ی دوست‌داشتنی‌تر

| فرستنده: ایشون - گیرنده: بانوچه |

سلام :)

احوالتون چطوره بانو ؟

خیلی وقته ننوشتین :)

سلام
متشکرم جناب، نبودم و تازه برگشتم :)
منم دلم نامه می خواد :(
آدرس بده بنویسم :)
آخ اگه بارون بزنه
اگه بزنه... :دی
مبارکت باشه جانم، دختر خیلی طرفدار داری ها:))
نامه خیلی خوبه،من یه بار همکلاسی سال اول دبیرستانم برام نامه نوشت تو کلاس بهم داد گفت خواهش میکنم تو خونه بخونش:)هنوزم لای وسایلم تو کمدمه:)
+ کاغذ کادوئه سلیقه‌ی خوبش رو‌ میرسونه، کلا از طرحهای سنتی خوشم‌میاد:)

قربون تو عزیزم، وای منم نامه‌ها رو نگه می‌دارم، نامه‌ها خیییییلی خوبن :)
+ فاطمه واقعا خوش سلیقه ست

فکر میکنم خیلی باید توش ذوق باشه

تا باشه از این نامه های دلنشین همراه محتویاتش :)

خیلی خیلی

اخ اخ ترووورم کردی با اون کتاب مستور و نامه ات و و و و ... مقسی ... قلبم الان ایستاده
خدا نکنه قلبتون بایسته :)
چه دوستای خوبی به به

سلام پیشاپیش عیدتونم مبارک ☺
سلام عید شما هم مبارک :)
 من جای شما ذوق کردم :))
ای جان :)
کتاب؛ بهترین و ماندگارترین هدیه :)
دلنشین‌ترین حتی :)
چه پر از احساس
دوستیتون پایدار:)
متشکرم. :)
بدینوسیله بنده از طریق همین تریبون آمادگی خودم جهت دریافت نامه های بلاگرهای عزیز (و مخصوصاً هدایای داخلش) رو اعلام می دارم :))


فقط آمادگی کافی نیست باید همراش آدرس هم بهشون بدی :دی
کتاب  هدیه ای خوب است.
عالیه
اتفاقا بسته کتابم امروز رسید به آدرسم:

مردی در تبعید ابدی (نادر ابراهیمی)
خاطرات سفیر (نیلوفر شادمهری)
رهش (رضا امیرخانی)


میخواستم رادیوبلاگی ها معرفی کنم. ولی همون یه بار برا هفت پشتم بسّه :)))
چه خوب من هیچ کدوم از این سه تا رو نخوندم هنوز
چرااااااااااا پشیمون شدی؟
نمیدونم چرا :)

+ خاطرات سفیر رو بچه ها پیشنهاد کردن که قبل فرانسه رفتن بخونم. فک کردن واقعا برا فرصت مطالعاتی میخوام برم. انگار نه انگار که برای "ریما" دارم میرم. موضوع اصلی بازم به قهقهرا رفت :)))
خب بهرحال فرصت کتاب خوندن هم پیدا میکنید... بخونید
واقعا آدرسمو بدم؟؟ آیکون ذوق زدگی ^_^

راستی واسه ارسال پست آرزو، آدرسمو که فرستاده بودم برات!!
بله واقعا واقعا :)
آره دیروز یادم افتاد فرستاده بودی ولی خب نمیدونم کجا یادداشتش کردم :/
چه کتابای خوبی :) 
بمونید برا هم :) 
متشکرم عزیزم :)
سلام 
مبارکه :)
روی ماه خداوند رو ببوس عالیه :)
تنها کتابی که چندین بار خوندمش :)



+

من تصور کردم تو این قالب جدیدت کامنتا دیده نمیشه  :)
خب خدا رو شکر که این جور نیست :)

سلام
متشکرم عزیزم :)

نه یه مشکل کوچیک داره که به زودی آقاگل درستش میکنه :دی
چ کتابای خوبی.....:)
نوش جانتون
:)
متشکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">