وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

آیا برم؟ آیا نرم؟ موقتنامه

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

اگر از شما پرسیدند چرا وبلاگ بانوچه اینقدر کم بروز میشه چه جوابی میدید؟


+ از طرف من بگید: چون نویسندش اونقدر دلتنگ فضای وبلاگ بلاگفاش شده که با اینکه اینجا رو دوست داره اما این بغض وبلاگی نمیذاره فعلا بنویسه...


+ اگه برگردم باهام برمیگردید؟ برنگردم؟ برنمیگردم چون اینجا رو هم دوست دارم :دی


نهایتش مثل ِ اوایل میشه دیگه، هر دو جا رو همزمان میرونم :|

من راحت از بلاگفا دل کندم شاید چون اونجا فقط برای خودم مینوشتم نمیدونم
اینم هست.
هر جا می‌خوای و هر جا راحتی بنویس
ما هم همونجا رو می‌خونیم :)
آفرین بر تو :دی
آخ ازین دل دل کردن ها و دل نکندن ها...
امان...
اره دیگه نهایتش همینه :))
:دی
یه جور جدال بین سنت و مدرنیته س
ببینین بیشتر آدم مدرنی هستین یا سنتی
با جفتش کنار میام.
سلام
من که خیلی وقته این کار رو می کنم
سلام
کار خوبی می کنید.
دقیقا منم مثل خودتماااااااااااااااااااااااااااا . دلتنگ اونورم ولی خب اونور با ما مهربون نبود . اینورم که چوب خط داره لامذهب . منم نگران چوب خطی هستم که در حال ِپر شدن ِ 
در حال پر شدن؟ چرااااااااا؟
منم خیلی دلتنگ وبلاگ های قدیمی م شده م ... فکر میکردم چون خیلی لوسم اینجوریه اما میبینم طبیعیه این دلتنگی ... :(
نه خیلی طبیعیه... حال و هوای خیلی خوبی داشت اون موقع ها.
قبلنا بهتر می نوشتی
متشکر از انتقادتون.
موافقم.
مگه اونجا خواننده‌هایی غیر از اینجا داره؟ 
من که تا الان چار پنج بار مثل آب خوردن وبلاگامو حذف کردم!
با کمی تغییر بله.
من هم چندین بار مجبور به تغییر آدرس و تغییر وبلاگ شدم اما هیچ کدوم مثل آب خوردن نبود.
بلاگفا بنظر من بهتره سررسید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">