وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

آدم‌های عکس‌باز

جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۴ ب.ظ

تا‌به‌حال به تاثیر عکس‌ها بر کیفیت حالتان دقت کرده‌اید؟ البته که لزومی ندارد همۀ آدم‌ها مثل من، عکس‌باز باشند. اما اگر چنین روحیه‌ای دارید حتما مرور عکس‌ها یکی از عادت‌های همیشگی شماست.
از روزی که تصمیم گرفتم عکس‌ها را از لابلای صفحات آلبوم عکس و فولدرهای تودرتوی لپ‌تاپم بیرون بکشم و به صورت گزینشی روی دیوارهای خانه بچسبانم حال بهتری دارم. حالا آدم‌های دوست‌داشتنی‌ام در طول روز مدام در چشم‌هایم زل می‌زنند و با آن لبخندهایشان یادآوری می‌کنند که دنیا آنقدرها هم که فکر می‌کردم سیاه نیست.
البته که برای حفظ حریم خصوصی اشخاص، عکس بعضی‌ها را نمی‌توانم مدام جلوی چشمم داشته باشم. اما همان‌های دیگر هم تاثیر مثبتی که باید داشته باشند، دارند.
حالا دقیقا کنار کتابخانۀ توی سالن، توی اتاق و روی دیوار کنار میز تحریرم عکس افرادی‌ست که دوستشان دارم.
از دیوار مجاور میز تحریرم اگر بخواهم بگویم قصۀ دیگری دارد. دیواری که روایت دوستی‌هاست. البته که هنوز در حال بروزرسانی‌ست. چند عکس در انتظار چاپ‎‌شدن هستند. اما با نگاهی به آن دیوار می‌توان ردّ روابط دوستانه‌ام را گرفت. گاهی که برای نوشتن مطلبی به تمرکز نیاز دارم سرم را می‌چرخانم و به لبخندهای توی عکس‌ها که خیره می‌شوم دلم گرم می‌شود.
قبلا گفته بودم؟ من اگر می‌توانستم قانونی را مصوب کنم، حتما صفحه‌ای به شناسنامه‌ها اضافه می‌کردم که اسم و مشخصات رفقای آدم را هم به آن اضافه کنند.

فکر کنم منم همچین باشم :)

ولی خب چاپ نکردم

چون مامانم میگه گرونه

و اتاقم مشترکه یه جورایی

آره اگه بخوای یه‌جا همه رو چاپ کنی گرون می‌شه کم‌کم ولی خوبه.

من مدت‌هاست قراره این کار رو انجام بدم همینجا قول :)

ممنون از انرژی خوب این نوشته

حتما چاپ کن و بیا از حسش برامون بنویس :)

و ای کاش اون رفیق ها تا ابد موندگار باشند🌱

کاش :)
که بعد مجبور نشیم عکسی رو برداریم از رو دیوار :(

آدم عکس‌بازی نیستم؛ ولی عکس‌های شلوغ خانوادگی و دوستانه رو خیلی دوست دارم. درک می‌کنم وقتی با دیدن عکس‌ها دلگرم میشی چه حسیه.

وای عکس‌های شلوغ رو عاشقمممم

منم آدم عکس بازی هستم . حتی یه سری از عکس هارو چاپ میکنم و تو آلبوم میزارم :) 

خیییلی خوبه :)

میتونی از توی آرشیو محبوب ترین مطالب وبلاگم عنوان "آلبوم عکس" رو پیدا کنی و صبحت های منم بخونی :) 

خوندم. خوب بود و موافقم. البته من شخصا گالری گوشیم رو بیشتر نگاه میکنم تا آلبوم عکسی که توی کمده. مگر اینکه عکس‌ها چاپ بشن و روی دیوار قاب بشن که بیشتر توی چشم باشن.

خیلی ایده‌ی جالبیه که عکسهای مورد علاقه‌تو چاپ کنی و بصورت تابلو تو اتاقت بزنی 

حتما یه روز این کار رو میکنم 

من معتقدم هیچ حسی جای حس عکسهای چاپ شده‌ی قدیمی رو نمیگیره، انگار یه دنیا حرف و خاطره پشتش هست:)

 

 

خیییلی قشنگه. یه دنیا خاطره و زندگی توش جریان داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">