وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

لیان‌دُخت

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

با قلم پر از اشکال خودم بالاخره جسارت کردم و بعد از پذیرفته‌شدن در جشنواره ملی داستان‌نویسی کتابم منتشر شد. البته اکثر دوستان از بهمن‌ماه پارسال از طریق کانال تلگرام و صفحۀ اینستاگرامم در جریان این خبر بودن. حالا این کتاب در غرفه نشر صاد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب لابلای بقیه کتاب‌ها نشسته و اولین تجربه حضور خودش رو بین یه عالمه کتاب دیگه داره ثبت می‌کنه.

 

اگه دوست دارین بدونین آدرسش توی نمایشگاه کجاست:

- شبستان اصلی، راهرو ۲۷، غرفه ۲۲
- شبستان اصلی، راهرو ۱۸، غرفه ۱۰

 

برای تهیه لیان‌دُخت می‌تونین به سایت فروشگاه خود نشر صاد مراجعه کنین: اینجا

 

+ اگر لیان‌دُخت رو خوندید خوشحال می‌شم نقدهاتون رو برام بفرستید. چون این اولین تجربۀ من هست و قطعا پر از نقصه و نیاز دارم نظرات شما رو بدونم که کارم رو ارتقاء بدم :)

چه طرح جلد قشنگی هم داره 😍

ممنونم از نظرت :)

خیلی هم عالی (:

بسیار مبارکه بانوچه جان.

مرسی که معرفی کردی.

ممنونم عزیزم :)

خیلی خیلی تبریک می‌گم بهتون :) ایشالا هر سال یه کتاب جدید داشته باشین تو نمایشگاه❤🌱

مرسی فاطمه جان :)

خیلی خیلی تبریک میگم و مشتاقانه دوست دارم بخونم.

انشاالله کتاب های بعدی.

ممنونم. امیدوارم در صورتی که خوندید، خوشتون بیاد :)

خیلی خیلی تبریک میگم خدمتتون و از اینکه دوست خفنی مثل شما دارم به خودم افتخار میکنم، الان میتونیم پز شمارو به دوستامون بدیم:)

ایشالا این کتاب شروع خوب و تجربه‌ی موفق برای کتابهای بعدی باشه:)

ممنونم دوست عزیز :)
امیدوارم حالا که این مسیر رو شروع کردم بتونم پیشرفت کنم.

آه مبارکههه....ایشالا کتاب های بعدی و بعدی با موفقیت به دنبال این یکی چاپ بشن:)))

حتما میخونمش...و قول میدم اگر نقد سازنده ای داشتم، تقدیم کنم؛)

مرسیییی...
خیلی برام ارزشمنده نظراتتون :)

هوریااااااا!

مرسیاااا

سلام علیکم

تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم انتشار این کتاب، سرآغازی امیدبخش برای مسیر نویسندگی سرشار از پیروزی شما باشد. خداوند همواره شما در مسیر رشد و تعالی پایدار و استوار و پویا حفظ کند.

سلام
متشکرم، سلامت باشید. امیدوارم همینطور بشه.

تبریک میگم خانم شیری

انشالله موفقیت هاتون مستدام

متشکرم :)

به.. خیلی مبارکه، تند تند بنویسی و چاپ کنی :دی

مرسی :دی

سلام

خیلی هم عالی 

موفق باشید 

سلام
متشکرم

خیلی مبارکه عزیزم. به امید موفقیت های روزافزونت

متشکرم :)

تبریک میگم^^

امیدوارم همیشه همینقدر قشنگ بدرخشی

ممنونم عزیزم :)

عه تبریک زیاد
وقتی دخترم از تو قفسه کتاب "لیان دخت" رو برداره و بگه بابا این کتاب خوبه؟ بهش خواهم گفت که آره بابا، بخونش، نویسنده اش آشناس.


+البته الان لینک خرید کتاب کار نمیکنه

متشکرم :)
حتی تصورش هم قشنگه، امیدوارم نظرتون در مورد کتاب همینطور باشه.

+ درست شد؟ اگر نه بگید که پیگیری کنم.

چقدر خفن که من یه دوست وبلاگی دارم که نویسنده اس و کتاب نوشته *_*

اختیار دارید، شما خودت باعث افتخار مایی

تبریک میگم، امیدوارم یه روزی نویسنده جهانی بشید :)

متشکرم :)

به‌بهههههه مبارک باشه 😍😍😍😍

مرسییییییییی :)

نه لینک کار نمی کنه
از تو نشر صاد که رفتم سرچ کردم لینکش با لینکی که شما دادید یکیه ولی از اینجا باز نمی کنه


یه پیشنهاد:
تو بهخوان (https://behkhaan.ir) عضو بشید و کتابتون رو اونجا معرفی کنید

توی نشر، قسمت خرید کتاب در حالت پیش‌فرض روی خرید نسخه الکترونیک هست. بعضی دوستان به اون قسمت دقت نمیکنن و بعد از خرید متوجه میشن.

ممنونم از پیشنهادتون، حتما سر میزنم.

سلام

وقتتون بخیر.

 

 بابت انتشار کتابتون خدمتتون تبریک و خسته نباشید عرض می‌کنم.

 

من پست کتابتون رو چندین روز قبل دیدم و می‌خواستم از طریق نمایشگاه مجازی کتاب بخرمش ولی متأسفانه داخل نمایشگاه مجازی از انتشارات صاد هیچ کتابی نبود ... و حالا نمی‌دونم روندش چجوری هست ولی متوجه شدم که یکی از بلاگرها حضوری رفته بود نمایشگاه و این کتاب رو خریده بود. 

گفتم خب این انتشارات باید انقدر معروف باشه که بتونم کتابش رو داخل شهرم پیدا بکنم. اما متأسفانه بین چندین فروشگاه بزرگ کتابی که رفتم و یا زنگ زدم متوجه شدم که فقط یکیشون از انتشارات صاد کتاب داره و فقط هم یک کتاب از انتشارات صاد داشتن! 

در رابطه با خرید اینترنتی هم باید بگم که ۲۰ تومن هزینه‌ی پست با توجه به بودجه‌ی محدودی که برای خودم دارم یک مقدار برام سخته. اون هم برای یک دونه کتاب ( امیدوارم بد برداشت نشه که کتابتون ارزش هزینه‌ی پست رو نداره.) 

نسخه‌ی مجازی هم خودم اصلا نمی‌تونم کنار بیام و فقط می‌تونم کاغذی کتاب بخونم.

 

به پشتیبانی سایت انتشارات صاد هم زنگ زدم که ببینم چجوریا هست و آیا در مشهد کتابی از این انتشارات یافت می‌شه که انگار کسی داخل ساختمون نیست و پشتیبانی تلگرام هم سوال پرسیدم و چند روزه که اصلا سین نخورده ... 

 

نمی‌دونم فرایند کار چجوری هست ولی اگه امکانش هست یک جوری به عوامل و دست اندر کاران نشر صاد بفرمایید که کتاب‌هاشون رو در شهر‌های مختلف پخش بکنن (البته من از شرایط و بودجه نشر صاد خبر ندارم.) با این حال فکر کنم حداقل تا تابستون برای خرید این کتاب باید صبر کنم. دوست داشتم جزو اولین نفراتی باشم که کتاب رو می‌خونم. 

سلام ممنونم بابت تبریک و بابت پیگیری‌ای که برای خرید کتاب انجام دادین.
نشر صاد چون تمرکزش بر تولید محتوای الکترونیک هست یکم روندش با بقیه انتشاراتی‌ها متفاوت هست و وقتی کتابی منتشر میشه مثل باقی نشرها فورا توی همه شهرها و کتابفروشی‌ها توزیع نمیشه.
به خصوص حالا که یک سری مشکلات هم وجود داره. من صحبت میکنم باهاشون ولی اگر نشد و راه دیگه‌ای نبود، شاید من خودم تابستون توی سفری که به مشهد داشته باشم بتونم بهتون کتاب رو برسونم که فقط هزینه خرید کتاب رو بپردازید و هزینه ارسال رو متقبل نشید.

نه خودم کتاب رو تهیه‌ می‌کنم. مشکلی از این بابت نیست و خیلی ممنون. 

 

ولی خب برام عجیب بود که چرا توی کتاب فروشی‌ها از این انتشارات چیزی نیست که فرمودین تأکیدشون روی تولید محتوای الکترونیک و کتاب دیجیتالی هست. به هر حال ممنونم که توضیح دادین. 

خواهش میکنم.

سلام استاد! ممنون از لطفتون. هدیه تون به دستم رسید. باشد که لایق داشتن چنین گرانبهایی باشم/.

سلام. 
ممنون از توجه و لطف شما. امیدوارم دوسش داشته باشین. 
و خیلی خوشحال میشم اگر نظرتون رو هم در مورد نقاط قوت و هم ضعف‌ها برام بنویسید. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">