وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

جلسه بعد همه با ولی بیاید!

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ب.ظ

بریم سراغ جواب معمای پست قبل.

دو تا کد بهتون داده بودم دیگه. یه جا گفتم تعارف بوشهری. یعنی بلاگرای بوشهری بودیم. روی پل سوار شدم یعنی حداقل تا اون لحظه بوشهر بودم و با بلاگرهای بوشهری این خواب شروع شده. و از اونجایی که نفر کنار دست راننده هی اصرار و اصرار که تو بیا جلو بشین احتمالا سنش از من کمتر بوده :دی

 

خب بریم سراغ معرفی: اونی که اصرار داشت من جلو بشینم گلاویژ بود و راننده هانی. اونی که بعدا سوار شد و اولش کمی خجالت می‌کشید بعد گرم گرفت توکا بود و اونی که با خوراکی سوار شد و بحث رو به دلیل سفر تغییر داد فرشته بود و نفر ششم، زهرا.

قاری قرآن مهندس حسن. خواننده سرود ملی حامد سپهر و شعر آهویی دارم خوشگله رو دُردانه.

 

+ من دوست داشتم جایزه بدما، دیگه خودتون کم کاری کردید :)))

+ سخت بود خدایی *__*

:))

خیلی سخت بود آخه 

یه مسابقه آسونتر برگزار کنین و جایزه بدین :D

خیلی هم سخت نبودااا :دی

خانم اجازه؟ خانم، ما اصلاً فکرشم نمی‌کردیم یه روز بیاییم به خوابتون و این شعرو براتون بخونیم و شما هم برامون بشکن بزنید :))

قیافه‌هامون واضح بود؟ یادت موند؟

نه اصلا قیافه‌ها تو ذهنم نیست... تسنیم و فرشته رو چون از نزدیک دیدم قیافشون رو یادمه ولی بقیه نه.

سلام 😂😂😂

اصلا فکر نمی‌کردم من تو خوابتون بوده باشم.

 

ولی تا یادم میاد صوت و صدا خوبی برا قرآن خوندن نداشتم.

حالا نمیدونم تو خوابتون چجوری خوندم.

 

برا دفعه بعد که من پیشنهادم، پیشنهاد ۶ سال پیش اون بلاگر قدیمی است که بهتون گفتم. 

سلام
دیگه ببخشید که بی‌اجازه از صوتتون استفاده کردیم :))
کدوم پیشنهاد؟ کدوم بلاگر؟ آقااااا انتظار ندارین که من یادم مونده باشه؟

توکا رو گفتم ک آقا 

چرا فکرم ب مهندس حسن نرسید:)))) 

بقیه هم نمیشناسم. و من الله التوفیق 

باید همه رو می‌گفتی دیگه :دی

اخه من خجالت ! 😁🤭

البته از الان به این فک میکنم که اگه ی روز ببینمتون میمیرم از خجالت 😂

سعادت میخواد خوابت بیایم ! ☺️😌

نه همون چند دقیقه اول بود فقط... بعدش تازه سر انتخاب آهنگ کلی هم چونه می‌زدی باهامون :))

اِوا:))) من واکسن‌نزده پا شدم رفتم اعتراض؟:)

حالا اینو ول کن، کلی با چنین برنامه فانی اعتراض می‌کنه آخه؟ :/

عه..... من دردانه رو حدس زده بودم
ولی ما رو با خودش نمیاره میشه با قلی بیام؟

قلی کدوم بود؟ :دی

بار بعدی خواستید بیایید مارو هم خبر کنید.

دفه بعدی واسه اعتراض با سلاح سرد و گرم میایم :دی

سلام ببخشید من اصلا در جریان این پستهاتون نبودم :) امروز دیدمشون 

آقا قبول نیست ، کیک و ساندیس و ساندویچ رو کس دیگه‌ایی بخوره سرود خوندنش برسه به ما:))

حالا یه چیز جالب بگم اتفاقا من دوران راهنمایی جزو گروه سرود مدرسه بودم و چون چندتا مقام کشوری داشتیم توی همه‌ی مراسمات و صبحگاهها ما سرود اجرا میکردیم به خصوص سرود ملی:)

چند بار هم جلوی رییس جمهور و رهبر اجرا داشتیم که خدا مارو ببخشه:))

 

سلام
خواهش می‌کنم.
دیگه تقسیم وظایف بوده آقا اعتراض نکنید باید همه تلاش کنیم برای بقای وبلاگ‌نویسی :))
خا بیا خودتونم اعتراف کردین سابقه سرود خوندن دارین :))

می‌دونستم راننده‌م یه چی از بیان می‌گرفتم اتوبوس ارمنستانش می‌کردم :))))

دیگه الان فایده نداره همه واکسنامونو زدیم، یه جا دیگه بریم لطفا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">