وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

دو هفته‌ست که در حال انجام کارهام پنل مدیریت وبلاگ هم بازه. دوست دارم زودتر ستاره‌های روشن رو خاموش کنم و بدونم کی چی نوشته و در چه حاله. خیلی‌وقته مثل قدیم از حال و روز دوستایی که فقط اینجا باهاشون در ارتباطم خبر ندارم و این بیشتر خودم رو اذیت می‌کنه چون به شدت به وبلاگ و فضای وبلاگی وابسته بودم و این دوری ِ ناخواسته اذیتم می‌کنه.

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون چند دفعه هم سعی کردم پست جدید بذارم اما به خودم قول داده بودم تا ستاره روشنی برای خوندن هست، دیگه چیزی ننویسم. این قانون ِ بیخودی رو خودمم دوست نداشتم.

فی‌الحال، پنل مدیریت وبلاگ بازه، صفحه مطلب جدید بازه و هر چند دقیقه یک‌بار لابلای کارهام پنج تا وبلاگ رو از اول لیست (اونایی که اخیرا بروز شدن) باز می‌کنم و می‌خونم و می‌رم سراغ قبلی‌ترها. ببینم امروز چند تا ستاره خاموش می‌شه و فردا که برگردم چند تا ستاره دیگه اضافه شده باشه.

 

اما...

شمایی که وبلاگ‌نویس هستین، اگر جایزه دوست دارین، کتاب هم دوست دارین... این پست رو بخونید حتما.

 

سلام علیکم

ان شاء الله فرصت بیشتری برای نوشتن شما فراهم شود که ما هم بخوانیم و استفاده کنیم از مطالبتان.

سلام
متشکرم. ان‌شاءالله.

این قانون رو وردارین از پست نوشتن:)

آره دارم به همین جنبه از قضیه فکر می‌کنم.

سلام :)

تو چه وبلاگ‌های دیگه رو بخونی، چه نخونی، خوندن نوشته‌هات برای ما جذاب و دلگرم‌کننده ست. :)

سلام
ممنونم لطف داری به من نورا جان :)

منم هی میام بنویسم هی بیخیال میشم

چه بد :(

وبلاگ‌نویسی برای من هنوز زنده‌ست و الان خیلی وقت‌هت می‌فهمم کجای روزمرگیم باید بیام سراغش.

زنده‌بودنش هم از این جهته که هر دفعه میام ۱۰ تا وبلاگ چراغشون روشن شده و بعضی از همون‌ها رو می‌خونم و میرم تا دفعه بعد. می‌دونی؟ انگار هنوز جریان داره و اگه از این دیگه پرخروش‌تر نشه، کمتر هم نمیشه. 

خوشحالم که چنین حسی داری. بهرحال وبلاگ‌نویسی شده مثل اون روستای سرسبز و آبادی که یه روز خیلی شلوغ و پر رونق بود. اما حالا خیلیا به شهر مهاجرت کردن و جز خرابه‌ای از خونه‌هاشون چیزی نمونده. اما هنوزم هستن تک و توک خونه‌هایی که سرپا هستن، مردمی که صبح توی کوچه به هم صبح‌بخیر می‌گن و چراغایی که اول غروب از هر خونه روشن می‌شه و نور می‌پاشه به روستا.

سلام

احوال شما چطوره؟

چه خبر از اوضاع جهان؟

سلام
خدا رو شکر، شما خوبید؟
جهان هم که اوضاع خوبی نداره. کاش خدا معجزه‌ای می‌کرد.

خداروشکر منم خوبم، اولین روز از هفته دوم کرونا رو سپری میکنم :))

کاش معجزه ای بشه ...

ای وای خدا سلامتی بده امیدوارم به زودی خبر بهبودی کاملتون رو بخونیم.

سلام

خوبی بانوچه؟

من همین الان بعد از شاید یک سال تمام ستاره های وبلاگمو خاموش کردم (: 

و چقدر ادم رفتن تو همین یک سال! چقدر ادم خاموش شدن. شاید قبل از اینکه من خاموششون کنم خونشون خالی بود

خوبه که اینجا هنوز هست.

سلام
ممنونم شما خوبی عزیزم؟
اوووه خدا قوتتتت کاش منم بتونم این کار رو انجام بدم به زودی.
خوبه که اینجا هنوز هست :)

خیلی ممنون سلامت باشید. خداروشکر حالم خوبه :)

خدا رو شکر :)

منم خوبم به خوبیت!

اره منم امیدوارم زودتر توام اخرین ستارتو خاموش کنی(:

ان‌شاءالله.

عالی هستید

متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">