وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

ستاره‌های روشن

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ

بالاخره اومدم، خیلی گذشت؟ عیب نداره بیشتر از اینم گذشته بود. مهم اینه که اومدم و نرفته بودم و نمی‌خواستم برم. اما زندگیه دیگه، حالا هر چقدر هم توی دفتر برنامه‌ریزی روزانه‌ت یادداشت کنی که حتما روزی یک پست توی وبلاگ بذاری اما وقتی هزار تا کار با فوریت برات پیش میاد دیواری کوتاه‌تر از وبلاگ نمی‌بینی. با اینکه هزاران بار تو دلم آرزو کردم کاش جوری می‌شد که با گوشی راحت توی وبلاگم پست می‌ذاشتم و دسترسیش فقط از طریق سیستم نبود. اما باز هم خودمو به این موضوع عادت ندادم و با لپ‌تاپ وارد پنل وبلاگ‌شدن برام حس دیگه‌ای داره.

الان که اومدم، 70 تا وبلاگ نخونده دارم که هر کدوم از این وبلاگا چند تا پست دارن و فکر کنم خوندنشون خیلی زمان می‌خواد، هر از گاهی در حد چند دقیقه که می‌اومدم رندوم یه وبلاگ رو باز می‌کردم و می‌خوندم اما باز هم تا دوباره بخوام بیام همون وبلاگ با چند تا پست جدید بروز شده بود و باز برگشته بود به جمع ستاره‌های روشنی که دارن داد می‌زنن: ما رو نخوندی.

این چند روز هم که حسابی شلوغ‌ترم اما میام و می‌خونمتون کم‌کم.

وقتی ستاره‌ها رو یکی یکی خاموش می‌کنم خیلی سبک میشم:/ 

حالا من اینطوریم که میام نگاه می‌کنم می‌بینم مثلا ۱۰ تا ستاره است! میگم باشه هنوز زیاد نیست میام می‌خونم. فرداش میام می‌بینم شده ۲۰ تا میگم ایوای زیاد شد که:/

دقیقا همین‌طوره، در عین حال که خوشحالی اینهمه وبلاگ فعال هستند ولی ناراحت هم هستی که اینقدر ستاره روشن و وبلاگ نخونده داری

تیتر رو که ناخودآگاه آهنگ «آدمکای برفی» مازیار فلاحی تو ذهنم پلی شد: آدمکای برفی، آروم‌تر بخندین، ستاره‌های روشن، چشماتونو ببندین، یواش یواش ببارین، ای قطره‌های بارون، لیلای من تو خوابه، کنار بید مجنون، نگو یه وقت که دستات، قلبمو بردن از یاد، کجا رفتی عزیزم، دلت منو نمی‌خواد...

به نمایندگی از همهٔ دوستایی که وبلاگاشون رو خوندید و نخوندید میگم: فدای سرتون بانو ;)

دوستان که لطف دارن و گلایه‌ای نمی‌کنن. ولی خب وبلاگایی که دنبال می‌کنم رو واقعا دوست دارم و 10 تاشون از اولویت‌های اولم هستن... نخوندشون جفا در حق خودمه.
واقعا دلم برای خوندن پستهای دلی نوشته ت تنگ شده بود بانوچه. خوش برگشتی و منم بعد پنج سال چنتا پست بالاخره نوشتم. یک سر هم بما بزن. لطفی بنمای چشم رنجه کنی
ممنونم نظر لطفته :)
بله حتما باعث افتخاره.

اصلا نمی‌دونم چه جوریه که یه مدت کوتاه هم ننویسه آدم اینجا کلی دور می‌شه از فضا..حداقل برای من اینطوری بوده🥺

آره واقعا... میای می‌بینی انگار با همه‌چی غریبه‌ای.

هر زمان که بیای و بنویسی ما با ذوق می‌خونیم.

مرسی مهربون :*

فکر می‌کردم خودم توی این زمینه تنبلی می‌کنم و ستاره‌هام تا وقتی به بالای بیست نرسه، سراغشون نمی‌رم. الان فهمیدم رکوردها برای شکسته شدن هستن. :)

.

امیدوارم کارهات روبه‌راه بشه زودتری. به یک نقطه‌ی پایدار برسی.

نه این بیماری همه‌گیره :دی
ممنونم همچنین.

انقدر دنیای وبلاگ برای من شیرینه که هنوزم برای تمام وقت‌هایی که نشده بود و نتونسته بودم که باشم ناراحت میشم 😊

همین که بالاخره باز هم چند خطی نوشتین خیلی خوبه 😍

دنیای شیرین و تکرارنشدنی :)

بانوچه چقد دلم خواست ببینمت !

عزیزمممم... نگفتی، بوشهری؟

من ستاره ی روشن ندارم و بهت حسودیم شد در این لحظه! :دی

ستاره‌هات همیشه پرنووووور

وای هفتادتا !

روزهای خیلی باحالی رو پیش رو دارید :دی

بله قطعا :دی

همین گه گه گاهی چراغی رو روشن می کنید در این فضا جای سپاس و تشکر داره

قربان شما که هستید و می‌خونید و می‌نویسید و انگیزه‌اید.

واقعا ای کاش میشد با گوشی هم به راحتی کامپیوتر توی وبلاگ پست گذاشت.نمیخوان برای وبلاگ نویسی یه اپلیکیشن بسازن؟

من هم خدا رو می‌خوام و هم خرما.
یعنی هم دلم می‌خواد واسه گوشی هم دسترسی داشته باشیم ولی دلمم نمی‌خواد این لذت تایپ کردن با کیبورد ازم گرفته بشه :دی

اره عزیزم بوشهرم

چه خوب، پس یه بلاگر همشهری دیگه :)
خوشبختم عزیزم.

موافقم باهات

:)

عجیبه که ما حتی عذاب وجدان‌هامون بابت ستاره‌های نخونده شبیه همه. بلاگرها عرق عجیبی به ستاره‌های روشن دارن:

آره آره... یه ذوق خاصه برامون.

سلام 

خوش آمدید.

سلام
متشکرم.

منم خیلی وقته سر نزدم و فرصت نکردم ولی ستاره‌ها ۶۴ هستن الان.

کاش همه‌مون بتونیم بیشتر برای وبلاگامون وقت بذاریم.

دقیقا منم امروز اومدم بخونم ستاره های روشن و

موفق باشی :دی

این ستاره ها شده برای ما بیانیا تکلیف! حتما هم باید خاموش بشه تا نفس عمیقی از سرآسودگی بکشیم

واقعا سیستم خیلی خوبه برای نوشتن تو وبلاگ آدم خیلی راحته

مثل مهمونی می‌مونه این ستاره‌های روشن.
انگار دعوت شدی و نرفتی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">