وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

به وقت 21 آذر

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ب.ظ

قرار نیست دو آدم دقیقا شبیه به هم‌دیگر باشند تا بتوانند عاشق هم شوند. و قرار نیست دو آدم کاملا متفاوت با هم‌دیگر باشند تا بتوانند همدیگر را تکمیل کنند. ما با تمام شباهت‌ها و تفاوت‌هایمان دو انسان منحصر به‌فرد هستیم که تصمیم گرفته‌ایم این مسیر را در کنار هم ادامه دهیم.

دومین و اولین سالگرد ِ با هم‌بودنمان مبارک.

 

حسابی مبارک باشه. :)

ان شاءالله که عاقبت بخیر باشید

آرزوی خوشبختی و شادیتون رو دارم :*

ممنونم عزیز مهربون :*

مبارک باشه.بسیااار.ایشالا 122 امین سالگردتونو باهم و جمیعی از بچه ها و نوه ها جشن بگیرید

متشکرم، ان‌شاءالله روزهای خوب و روشن برای همه :)

ای جانم:)

 

مبار‌ک‌هااا باشه ان شاءالله سال‌های سال طعم خوشبختی رو کنار هم بچشید🥰

ممنونم عزیزم :)

خوشبخت باشید عزیزم 💜

ممنونم لادن مهربون :*

به به مبارکهههه😍😍😍

مرسییییی :*

مبار‌ک باشه. شاد باشید در کنار هم:)

 

یه سالش یواشکی بوده؟ :))

ممنونم هانی
نه، دو سال پیش عقد کردیم، یه سال پیش ازدواج کردیم :))
اون یواشکی‌ها رو محاسبه نکردیم دیگه :دی

دومین و اولین ^_^

ایشالا ١٢٠امین و ١١٩ امینش رو جشن بگیرین

ممنونم هوپ مهربونم :*

سلام علیکم

تبریک عرض می‌کنم.

ان شاء الله روزهای روشن و پر از خیر و برکت پیش رو داشته باشید!

سلام متشکرم. همچنین برای شما و دیگر دوستان.

خیلی مبارک باشه :)🎁

خیلی ممنونم :)

کو شیرینی پس؟

ایشالا صدمیش با حضور افتخاری نتیحه ها و نبیره هات،خصوصا شه قلی و مه قلی :دی

کادو بیارین شیرینی تحویل بگیرین :))

چقدر دلم رفت ^_^
به شدت مبارکِ هم‌دیگه باشید ^_^
به به :)

مرررررسی :)
امیدوارم برای تو و همه‌ی دوستای خوبی که اینجا پیدا کردم کلی اتفاقات خوب بیفته

بلاک :|

اون واتساپ بود که همه دستشون درازه واسه شیرینی‌گرفتن اینجا قاعده‌ش فرق داره :دی

سلام

تبریک میگم

و چقدرزود گذشت

سلام
ممنونم
بله واقعا زود گذشت، آدم پشت سرش رو نگاه می‌کنه و باورش نمی‌شه یک سال گذشته باشه.

آخیششش بلاخره یه پست خوشحال کننده🥰

خیلی خیلی مبارک باشه🌹💐

بمونید برای همدیگه و مهربونی هاتون پایدار و عشقتون برقرار عزیزم🤗

قربان شما :)
ممنونم مهربون :)

خوشا به حال آن محدث که خودش هم نمی تونه بفهمه پاداش کدوم کار خوبشی😁

:دی

عااااا آخی مبارک باشه پیر شید به پای هم ^^

ممنونم عزیزم :)

دومین سالگرد خواننده بانوچه شدن منم مبارک:)

من دقیقا از پست عقدت خواننده‌ات شدم.

دوباره تبریک می‌گم شیری جون. به قول خودمون قوشا قاریسیز

عه آرهههه دو ساله‌شدنت مبارک :*
مرسی رنجبر فداتیم.

بازم مبارکه 💐🌼🌸

در کنار همدیگه خوشبخت بمونین ایشالا ❤🙏❤

 

 

+

 

سلام

همون کامنت اول فرشته 

با حفظ همون موقعیت به اضافه ندیده ها :)

 

 

مرسی واران جانم :*
شیرینی هم محفوظه :دی


بهترینها در انتظارتون باشه ایشالا

بمونید برا همدیگه:)

ممنونم آقا حامد.

تبریک میگم عزیزم. ان شاالله در کنار هم همیشه حالتون خوب باشه.

ممنونم الهام جان :*

نه که حالا تونستیم تو واتساپ شیرینی بگیریم که اینجا اونجا نیست -_-

 

ببین فرشته تو خودت به اندازه قنادی زنجیره‌ای حاج کامبیز و پسران به جز کاظمشون به من بدهکاری :دی

سلام تبریک عرض میکنم .

چرا دومین واولین ؟متوجه منظورتون نمیشم .

 

سلام متشکرم.
دومین سالگرد عقد و اولین سالگرد ازدواج.

خیلی خیلی تبریک میگم 💙

فقط من نگرفتم بالاخره اولی یا دومی؟

سلام متشکرم.
دومین سالگرد عقد و اولین سالگرد ازدواج.

مبارک باشه :) ایشالا ده تا بچه وبلاگنویس گیرتون بیاد :))))

تا شیرینی نگیریم آروم نمیگیگیریم!

مررررسی بچه وبلاگ‌نویس رو به فرزندخوندگی قبول می‌کنیم :دی
شیرینی تموم شد دیر رسیدی.

سلام 

عاقا اگه شیرینی ندید به محبوبه شب سفارش میکنیم دفترچتونو نده بهتون :دی 

سلام
اون که خیلی وقته رسیده :دی

کی؟ من؟

توبه بسم الله الرحمن الرحیم.

مگه قبلا نمی‌گفتن توبه استغفرالله؟

ترکیبی استفاده مبکنم :دی

خوبه :دی
تبریک میگم باهم بودنهای زیباتون رو قدر بدونین و لذت ببرین ازین ثانیه به ثانیه های عشق عشقتون جاری ای داد بیداد یادم رفت بگم حالا رمز از کجا بیارم مطالب رو بخونم
ممنونم از شما
کدوم مطالب؟
همونهایی که رمز گذاری شده مراقب چشماتون باشید که مطلب طولانیه و یه مطلب بعد از اون
اون دو مورد آخر رو که رمز رو براتون ارسال کردم.

+ وبلاگتون چرا هیچ پستی نداره؟
من بعد ازینکه برای بلاگفا مشکل درست شد و همزمان وبلاگمم هک و حذف شد دیگه سراغ وبلاگ نیومدم این وبلاگ رو هم حدود یکماه هستش دوباره باز کردم هوس نوشتن دوباره زد به سرم اما هنوز به دو دلیل مطلبی ننوشتم اول اینکه با گوشی میام وبلاگ و با گوشی نمیشه مطلب نوشت دوما هنوز نمیدونم از کجا شروع کنم ایشالا بزودی مینویسم بانوچه
بنویسین، دوری از وبلاگ‌نویسی همیشه دلسردمون می‌کنه بعد از مدت‌ها دلتنگ می‌شیم اما پای برگشتن نداریم.
بله دقیقا همینطوره ولی دلسردی من از ننوشتن نیست از یک چیزهای دیگه ست که داره حل میشه ب امید خدا حتما بزودی دوباره شروع ب نوشتن میکنم
ان‌شاءالله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">