وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

کرونانوشت

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

برای شرکت در یک مسابقه، به صورت موقت وبلاگی ساختیم به اسم وی، اما با مشارکت هر دویمان. قرار است کرونانوشت‌ها را در آن به اشتراک بگذاریم. نوقدم است و نیازمند یاری شما.

چند صباحی آنجا هم میزبانتان هستیم. دنبال‌کردن، خواندن و کامنت‌گذاشتن شما، امتیاز وبلاگ را بالاتر می‌برد و برای ادامه‌ی مسیر به ما انگیزه می‌دهد. منتظرتان هستیم.

 

وبلاگ کرونا‌نوشت

صفورا رو هم بیارید تکمیل :))

حسن که خودش وبلاگ داره کلا هر چند بروز نمی‌شه. این یکی موقته. به جای اینکارا برو اونور بترکون :دی

خانه نو مبارک

ممنونم :)

سلام

دکمۀ دنبال کردنش رو فعال کنین لااقل :)

سلام
متوجه نشدم، دنبال کردین که

کدوم رو بترکونم؟

عه وبلاگ داره؟ رو نکرده بودید :)))

 

عزیزم ان شاء الله هر جا هستین و هر کاری میکنین حال تون خوب باشه 😍

رو کرده بودیم دقت نکرده بودید :دی

دستور رییس را اطاعت کرده و دنبال نمودیم :)

مرسیییی احسنت بر شما :)

اره بعدش پرسیدم از محدث اسم وبلاگ قدیمی شو که گفت یادم اومد گفته بود ولی نرفته بودم بخونم :))))

 

خا حالا تو ام دیگه!

:)))))

 

ثریا دلم میخاد بچلونمت :)))

من چلوندنی نیستم دیگه تو دست جا نمیشم :)) ماشالله عرض نگووو وسیییع

چه بهتر

من از تو بیشتر دارم

بیشتر میتونم بچلونمت

سطح بیشتری نصیبم میشه

آخ جون :)))

 

سال‌ها بود توی کامنت‌دونی وبلاگم با کسی چت نکرده بودم :دی

همیشه پای نرگس درمیان است :|

 

نیست خیلی تو واتساپ فعالیا! 

دیگه اینجا گیرت آوردم :)))

گرفتاریه خواهر. اینقدر که پای لپ‌تاپم، گوشی به دست نیستم :(

عزیزم... خدا کمک کنه همیشه بهت :) 

همین ک حالت خوب باشه برا یکی مث من باعث خوشحالی هستش

مرسی عزیزممممممم

من به روش سنتی رفتم آدرس رو کپی پیست کردم. :)

پیشنهاد بود که برای راحتی بقیه دکمۀ دنبال کردن رو هم به اون وبلاگ اضافه کنی.

 

آها از اون لحاظ. فکر کردم کلا دنبال کردن مشکل داره.
روش آسونش رو یادآوری کن مرسی

کار خاصی نیست. برو توی تنظیمات سادۀ وبلاگ. بعد بزن نمایش جعبۀ دنبال کنندگان. خودش اضافه میشه به صفحه.

سپااااس

وبلاگ جدیدتون دنبال شد :)

مرسی مهربون :)

حتمل دنبال می‌کنیم^_^

مرسی حورای مهربون :*

میخونیم و کامنت میدیم و هستیم کنارتون :)

بودنتون به اینجا اکسیژن می‌ده برای نفس‌کشیدن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">