وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

نظر شما چیه!؟

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ

در راستای تغییراتی که در ظاهر وبلاگ در حال انجام بود و همچنان ادامه داره. یه نظر خواهی از دوستان داشتم.

 

به نظرتون عنوان وبلاگ رو به «بانوچه» تغییر بدیم یا همین بمونه؟ لطفا نظرتون رو با دلیل برام بنویسید.

عنوان فعلی مشکلی نداره و خیلی خوبه ولی با توجه به آدرس به نظرم بهتره بانوچه باشه

متشکرم.

جای بانوچه و ول کن جهان عوض شه

قشنگتر می‌شه

هدر قراره تغییر کنه.

هفته ی پیش چهارراه استانبول بودم . با توجه به اینکه قهوه خیلی گرون شده و مدام قهوه ی ما و شما و بقیه دوستان سرد می شه در راستای صرفه جویی می تونیم فعلا با " بانوچه " توافق کنیم تا بعد چه پیش آید ؟! 

خیلی خوب بود :))

تغییر بدی بهتره، من بانوچه رو بیشتر دوست دارم.

مرسی نسرین جان :) :*

جایگزین داری برای اسم بانوچه؟ 

بانوچه چشه مگه؟ :((

همین که هست بمونه :)

دیگه با این جا افتادی... و توی ذهنمون هک شدی. 

چرا باید بشه بانوچه؟ 

البته این یه تصمیمی هست که در نهایت خودت میگیری :)

بخاطر اینکه طولانیه و توی این قالب بد افتاده :))

ما که شمارو به اسم بانوچه میشناسیم
دیگه تغییر رو خودتون میدونید :)

ممنون :)

اینو که می‌دونستم چیه(خر نبودم دیگه)

شما می‌خواهی به خاطر سایز بزرگ بودن متن ول کن جهان را با بانوچه عوض کنی

من می‌خواهم بانوچه بشود و اون بانوچه

زیر هدر بشود ول کن جهان را...

سلام.

منم فکر می‌کنم با تغییر نام به بانوچه چیزی از ارزش‌های وبلاگ کم نمیشه :))

سلام
:)) مطمئن باشم؟

سلام 

از نظر من به جاش بنویس "همین بمونه"

:))

من نظرم اینه که همین بمونه و اسم نویسنده بانوچه باشه.

دلیل خاصی هم ندارم فقط همین تو ذهنم جا افتاده و دوستش دارم ، دقیقا مثل بانوچه که خیلی قشنگه :)

مرسی از محبتت عزیزم :*

هیچیش نیست، خیلیم خوبه:دی

پرسیدم گفتم شاید گزینه دیگه مد نظرت، که بگی گزینه ها رو بعد من بگم همین بانوچه خوبه:d

نه گزینه‌ها بانوچه و ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد هستند :))

ها آمو. خیالت تخت!

خب خدا رو شکر.

آها اخه الان ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد هنوزم هست.... من فکر کردم کلا میخوای تغییر بدی.

من با فرشته موافقم!

فرشته هم با تو موافقه :دی

بانوچه بهتره!

درضمن توی گوشی عنوانتون نصفه و نیمه میوفته توی قالب جدید(:

قالبمم درست نشون نمیده گوشی :(

   درود فراوان !

متشکرم

بعد دیگه "ول کن جهانت را... قهوه‌ات یخ کرد" جایی استفاده نمی‌شه تو وبلاگ؟

اگه نمی‌شه همین بمونه :) 

آره احتمالا...

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام خدمت شما عشق بانوی جان، و مخاطبان عزیز این خاک و بوم(منظور وبلاگ شماست)

با دعا برای سلامتی و شادی همه مردم دنیا

پاسخ من برای سوال مطرح کرده ی جنابتان این است:

 

نظری ندارم

 

 

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
متشکر از نظر سازنده‌ی شما
و من‌الله توفیق

با هر دو اسم یادت میوفتیم 

مهم همینه فک کنم 😉 

:)

مرسی چه عالی :)

همین باشه. اسمت بانوچه٬ اسم وبلاگ هم ول کن جهان را... . :) اگه ول کن جهان را حذف کنی که اسم و آدرس و اسم نویسنده همه یکی می‌شه! جفتش کنار هم باشه قشنگه! ترکیب هدر هم الان قشنگه. :)

و اینکه من از عنوان‌های طولانی خوشم میاد! :))

مرسیییی :)

من این شعر رو از این وبلاگ یاد گرفتم بعد رفتم کل شعر رو پیدا کنم، عوضش هم کنی من این نکته یادم نمیره:-)

ولی فکر کنم اکثریت به اسم بانوچه اشنا هستن پس عنوان هم بانوچه باشه مشکلی نیست:-)

چه خووووب :)

من عنوان قبلی وبلاگت رو دوستتر دارم. میشه اسم نویسنده رو "بانوچه" نوشت.

بنظرم با عنوان قبلی وبلاگت جاافتاده تره، اتفاقا بانوچه و عنوانت هرکدام در کنار هم جذابن بانوچه نویسنده وبلاگ "ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد"

کدوم قبلی؟ «ول کن جهان» که هنوز عوض نشده و فعلیه :دی
مرسی از نظرت عزیزم :*

هر آنچه بخواهی همان میخوانمت:)

ممنونم مهربون :)

بله بله فعلی :))

:دی

همون پیام /کامنت  هلما و نارخاتون عزیز :)

و البته پیام /کامنت  عاشق بارون :)

البته بانوچه هم خوبه :)

 

سلام

باید دید چی خودت دوس داری همون رو با خط خوش بنویس :)

بنویس روی آب ، روی پر پرنده ، روی ابرها :)

 

 

+

بعد  جهان هم با بانوچه قشنگ میشه ؛)

 

چند روز پیش کلی برات نوشتم بعد دیدم نوشته ام کلی سوتی توش پیدا میشه بعد کامنتم رو حذف کردم :دی

اعتراف صادقانه منو پذیرا باش :)))

سلام
مرسی عزیزم از نظرت :*

نه همین اسم خیلی جالبه بزارید باشه

حتما :)

بانوچه  خیلی لطیف و قشنگه همین باشه

ممنون از نظرتون :)

بانوچه مثل یه امضا میمونه یه جوری خاصه دست نزنید بهش:)

چشم چشم :)

جفتش ۲ تاست (!) ولی من نظرمه که تیتر اصلی «بانوچه» باشه و «ول کن...» زیر عنوانش باشه :)

ممنون از نظرت مترسک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">