وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

4.

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۹:۳۹ ق.ظ

سر کلاس مسیریابی شبکه :

استاد یه تمرین داده خودمون حل کنیم من قسمت الف و ب سوال رو حل کردم و حالا دارم رو قسمت ج فکر میکنم ، بعد چند دقیقه استاد یه نیگا به لیستش می اندازه !

استاد : خانم شیــــن !

من : بله استاد ! (قلبم داشت از دهنم در می اومد)

استاد : یه شماره بگو از 1 تا 25 !

من : 16 !

استاد یه نگاهی به لیست می اندازه و با خنده میگه : 16 که خودتی ... !

یَـــــــــعنی کلاس رفت رو هوا از خنده ... آدم به بد شانسی من دیدین تا حالا ؟ استاد در حالی که داشت می خندید گفت : پس جواب بده من نمیخواستم ازت سوال بپرسم ولی حالا دیگه جواب رو خودت بگو !


* اینو میگن لگد زدن به بخت !

* کلا من موندم چرا اینقد خوش شانسم واقعا !

* یکی از دوستامو بعد از 9 سال دیدم یَــــــنی من الان تو فضام کلاً !

* پــــخ با طعم شیرین احساس خوشبختی تو اوج مشکلات !


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">