وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

60. تولدت مبارک ای دوست

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

میخوام از کسی بنویسم که شخصیتش شبیه شخصیت های رویاییه ... حداقل برای من !

حرف زدن و رفتارش جوریه که از بودن باهاش هیچوقت ِ هیچوقت حوصلت سر نمیره ... حرص دادنش هم ایضاً !

لجباز هست ... ولی از رو منطقه ... (نمیدونم قابل درکه یا نه :دی)

از معدود کساییه که از خودش میگذره تا من ، خودم باشم ...

دوسش دارم و میدونم اونم منو دوس داره :دی

چون عادت کردم اونو یه آدم خیلی ریلکس و منطقی و صبور ببینم ، ناراحت شدنش یا غصه دار بودنش باعث میشه دست و پامو گم کنم و بغض کنم ...

دی ماه که شروع میشه پستای تبریک تولد منم شروع میشن :دی

یازدهم دی ماه ... سالروز زمینی شدنت مبارک .

امسالم مث سال قبل هیـــچ کادویی در کار نیس :دی

فقط یه تبریک خشک و خالیه :(

 

 

فوووووووت .....

فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک