وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

38. وقتی... (بازی)

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۹ ب.ظ

 

دوسـت دارم وقـتی از خـواب بیـدار میـشم...

 

1. اولـین صـدایی کـه میـشـنوم : دوس دارم با صدای شُر شُر بارون بیدار شم ... علاوه بر اون معمولا دوس دارم با صدای کسی که خیلی دوسش دارم و دلمم تنگ شده از ندیدنش بیدار شم . 

2. اولـین چیـزی کـه میـخورم : اگه زمستون باشه یه فنچان چای اگه تابستون باشه یه چیز خنک مثل یه پارچ شربت حتی ! :دی 

3. اولـین کـسی کـه میـبیـنم : دوست دارم کسی که خیلی دوسش دارم و دلمم تنگ شده از ندیدنش رو ببینم !

4. هـوا ... بـاشه(مثـلا بـآرونـی ، بـرفـی ، آفـتابـی ...) : بارونی و برفی (البته اینجا برف نمیاد)

 

وقـتی مـوسیقـی گـوش میـدم ...

1.دوسـت دارم صـداش ُ : اکثرا دوس دارم صداشو تا ته بلند کنم ولی خوب آهنگای خاصی هم هستن که شنیدنشون با صدای ملایم بیشتر کیف میده (بستگی به نوع آهنگ داره)

2.دوسـت دارم آهنگـآی ِ ... رو گـوش بـدم (اسم خواننده) : نمیشه اسم خواننده ی خاصی رو بیارم ... چون به آهنگای متفاوتی از خواننده های مختلفی گوش میکنم ولی معدود خواننده هایی که تقریبا همه کاراشونو گوش میکنم : محسن یگانه ، سیاوش قمیشی ، محسن یاحقی ، امین حبیبی ، گوگوش .

3. ترجیـــح میدم سبک ِ .... رو گوش بدم rock یـآ classic یــآ rap : سبکش مهم نیس ، مهم متن آهنگ و صدای خواننده هست ، این دو تا مورد به سبک زیبایی یا زشتی میدن . 

4. دوسـت دارم همـراه بـا مـوسیـقی ... (مثـلا بـرقـصم، بـخونم، گـریه کـنم ...) : تقریبا همه کار با آهنگ میکنم ولی خوب غالباً باهاش میخونم . 

 

 

ایـن کـلمـات بـه زبـون ِ خـودت و هـر جـور کـه دوسـت داری ، تـوصـیف کـن 

1.عـشق: فقط یک بار توی عمر آدمی پیش میاد (البته عشق واقعی ، نه این عشقای آبکی امروزه)

2.تـعطـیلـآت: دوس دارم در کنار اونایی باشم که دوسشون دارم و دوسم دارن ... جاش مهم نی ، یا اینکه کارایی که دوس دارمو تو تعطیلات انجام بدم . 

3.شـآدی : بودن در کنار آدمایی که دوسشون دارم . 

4.غـم : زخمی که اطرافیان میکارن تو دلت ... به هر طریقی که باشه !

5.آرامـش: بهش محتاجم 

6.سـگ : با اینکه کلاً از سگ میترسم ولی از وفاداریش خوشم میاد . 

7.ایـنتـرنت : خوب ، بد ، زشت !

8.خـآنـواده : عاشقشونم !

9.آرزو هـآ : وقتی بهشون برسی خیلی لذت بخشه !

10. خـواب: با آرامش خوبه ، نه با استرس و ترس !

 

☼ هر کی دوست داشت میتونه این بازی رو انجام بده ☼