وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

خانوم شما شاکی ِ خصوصی دارین!

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

گاهی فکر میکنم روزی که بالاخره به همه چی رسیدگی میشه، بزرگترین شاکی ِ خصوصی ِ من، خودمم!

با جدیت و ابهت ِ تمام میشینه روبروی من و زل میزنه توی چشمام و ازم می پرسه "چرا؟"

و من لال میشم... چون میدونم هر جوابی که قراره بدم بهانه هایی بیش نیست که در هیچ عقل و منطقی نمی گنجه، جوابایی که قراره با جملاتی مثل؛ "خوب، من فکر میکردم که..."، "من دوست داشتم که..."، "من بخاطر..."، و امثال اینها شروع بشه و اصلا قابل توجیه و قانع کننده نیست.

از محکوم شدن توسط ِ خودم بیشتر از هرچیزی می ترسم...

من به "من"، بد کردم، خیلی جاها بخاطر خیلیا "من" رو نادیده گرفتم و همیشه بلاتکلیفی و ناراحتی هاش موند واسه خودم...

از بلاتکلیفی توی رابطه با آدم ها گرفته تا حتی سبک ِ زندگی...

از خدا خواستم یه فرصت بهم بده تا همه ی کوتاهی هایی که در حق ِ خودم کردم رو، جبران که نه، ولی متوقف کنم...

مثل مادری که فرزندشو میذاره و میره اون سر ِ دنیا، نه خودش خوشبخت میشه و نه فرزندش... بعد از بیست و اندی سال برمیگرده، قطعاً نمیتونه جبران ِ نبودن هاش رو بکنه ولی حداقل میتونه بقیه ی روزا رو جور دیگه بگذرونه در کنار فرزندش...

خدایا تو ارحم و الراحمینی...

خدا مهربونه
آدمارو می‌بخشه
ما هم گاهی باید خودمونو ببخشیم
نمیدونم میبخشه یا نه.
سلام
اینجاست که کلاه آدم قاضی شده و راه رو برای آوردن دلیل و توجیه می بنده
چه خوب قاضی ای داری
قدرشو بدون و از شاکی خصوصیت طوری دلجویی کن که رضایت بده
سلام
میخام دلجویی کنم ولی فعلا راه نمیاد.
آدمی که شاکی خصوصیه خودش باشه هم راحت محکوم میکنه و هم راحت عفو میده و می‏بخشه! :)
امیدوارم ببخشه...
اره .وجدان هوشیارتر ازین حرفاست...

منم می ترسم
وجدان و دل و عقل...
همیشه همینطوره...به خودمون بیشتر از بقیه ظلم میکنیم
و شرمنده ی خودمون میشیم.
وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد
بله.
منم شاکی خصوصی خودمم :(
ما همه متهمانی هستیم که از خودمون به خودمون شکایت شده. 
تنها محکمه ای که تعطیلی هم نداره لامصب!!
هیچ وقت، حتی ثانیه ای.
من گاهی فکر میکنم انقدر که خودم به خودم بدی کردم! کسی نتونسته اینطوری بهم ضربه ای بزنه!
کم خودمونو دوس داشتیم متاسفانه..
کم خودمونو دوست داشتیم، کم نگران خودمون بودیم، کم به خودمون رسیدیم...
چه خوب که قاضیت بیداره
بیداره ولی زورش فعلا بهم نمیرسه.
همه ی آدمها از این فراری اند که خودشون رو مقصر بدونن. همیشه یه بهانه ی بیرونی پیدا می کنن و همه چیز رو می اندازن گردن اون بهانه.
ولی من همیشه خودمو محکوم کردم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">