وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

آخرین خبر

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ق.ظ

آرشیو اردیبهشت، خرداد و تیرماه ِ وبلاگم، ناامیدکننده‌ست، از این بدتر هم بوده اما به‌هرحال دارم از امسال صحبت می‌کنم. گاهی وقت‌ها ستاره‌های روشن وبلاگ‌ها، بیش از 170 تا می‌شه. خیلی که وقت بذارم و پیگیر بشم در عرض سه روز می‌تونم به 120 تا برسونمش. که اونم تا بیام و ادامه بدم دوباره ستاره روشن می‌شه. این‌همه ستارۀ روشن توی بلاگستان، برای من که همیشه دغدغۀ زنده‌بودن و زنده‌موندن ِ وبلاگ‌نویسی دارم حس خوشایندیه. اما اینکه خودم نباشم و نتونم بخونم برام خوشایند نیست.

الان که دیگه آخرای تیرماه هست، تصمیم گرفتم این پست رو بذارم و اعلام کنم که یه مدت پست نمی‌ذارم. البته اگر اعلام نمی‌کردم هم چیزی عوض نمی‌شد. چون که ممکنه نبودن ِ الانم از نبودن ِ خیلی‌وقتای دیگه‌م کمتر طول بکشه.

 

چرا نیستم؟ چون می‌خوام یکم به وضعیت ظاهری این وبلاگ برسم، وبلاگ‌های نخونده رو کامل و با دقت بخونم، قالب رو عوض کنم، لیست دنبال‌شونده‌ها رو بروز کنم و کم و زیاد کنم و اگر بشه یک‌سری تغییرات دیگه. ولی زود میام.

اما اگه شما کاری داشتید، کامنت بذارید، حتما می‌خونم و جواب می‌دم.

 

و اینکه...

و اینکه اگر کسی منو خاموش می‌خونه اعلام حضور کنه.

و اینکه اگر کسی بلده برای طراحی یا ویرایش قالب اطلاع بدید.

و اینکه پیشنهاداتتون برای یه قالب خوب و جذاب رو پذیراییم.

و اینکه کامنت‌های این پست، فعلا تایید نمی‌شن.

و اینکه ماسک بزنید و فاصله اجتماعی رو رعایت کنید.

تعدادی از وبلاگ هایی که دنبال میکردم رو چند روز پیش خاموش کردم

شمارا خواهم خواند :)

برای ویرایش قالب هم به وبلاگ پسر زمستان  سر بزنید

 

موفق باشید بانوچه :)

ممنون از شما.

نظری راجب قالب جدید ندارم اما به شدت بهت پیشنهاد میدم قالبتو عوض کنی :دی

به شدت عوض شد :دی

سلام

من را هم به فهرست خواننده های چراغ‌خاموش و ساکت‌ تان اضافه کنید!

تقریباً از روزی که مصاحبه های وبلاگی انجام میدادید با آقای صفایی نژاد و خانمِ حریری به رنگ آبان، دارم می‌خونم قلمِ شما رو.

منظورتون از اعلام حضور، همین بود؟!

سلام
ممنون از شما :)

وبلاگ تکونی حس خوبی داره

 

+اعلام حضور((((:

سلام احسنت بر شما :دی

اتفاقا این قالبه که خیلی خوشکل و خاصه 😊🤔

سلام این قالب جدید چطور؟

سلام 

برای قالب وب از آقای نقل بلاگ می تونید کمک بگیرید.

http://naghl.blog.ir/

سلام
بله زحمتش رو کشیدن :)

سلام

زودبیاین

سلام
اومدم

من حوصله کامنت دادن به اونی که شمارشو دارم و بنفشم هست و شاید بخونه شاید نخونه، ندارم

یا زنگ میزنم یا پیام میدم بش :|||

آخرشم همیه که هست فدات شم 😊😂

اولویت با کامنته :|

سلام

خوب هستید؟

وضعیت وبلاگ منم بهتر از وبلاگ شما نیست! با این تفاوت که من نمیخوام هیچ تغییری بدم، فقط دارم سعی میکنم یکم زمان پیدا کنم برای نوشتن. اگر زمان فروشی سراغ داشتید خبر بدید :|

سلام ممنونم از شما :)
برای من فضا و محیط هم خیلی مهمه این کار رو کردم که نوشتنم با حال بهتری باشه.
زمان؟ همیشه میگم کاش روزامون بیشتر از 24 ساعت بود.

حواس‌مون هست که یه وقت فرار نکنی :D

من کفتر جلد همین جام :)

سلام

یه قالب خوشگل با هدر دریا .

دیگه هدر رو بر من ببخشید :))

خاموش میخونمتون تو فیدخوان

باعث افتخاره

خیلی هم عالی. زود برگرد.

برگشتم :دی

سلام بر آنان که بیهوده دوستشان دارم
سلام بر آنان که زخمم
روشنی بخششان است.



 

من تازه گفتم اا یه پست کوتاه از بانوچه مگه داریم؟؟؟

:))
پست کوتاه بهم نمیاد.

من هم یه مدت طولانی یه ساله نبودم و الآن که برگشتم حالِ دلم خوبه با این برگشتن :)

 

حالِ دلت خوش بانوچه جان :)

همیشه بمون، رفتن فقط مونده‌ها رو تنهاتر می‌کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">