وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پویش "کمکی ازم برمیاد؟"

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲ ب.ظ

یه روز بلاگفا یهو ترکید. بدون هیچ توضیحی. و بعدش هم هیچ دلجویی‌ای صورت نگرفت. این‌روزها گرچه فضای وبلاگ‌نویسی خیلی خلوته و مثل اون زمان‌ها نیست ولی همینایی که کم و بیش دارن می‌نویسن زخم‌خورده هستن و واقعا دیگه تحمل یه سونامی دیگه رو ندارن. به دعوت آقای صفایی‌نژاد قراره راهکارهایی برای حل مشکلات بیان ارائه بدیم. من هم می‌نویسم هرچند مواردی که توی ذهنم بود رو دوستان گفتن و تکرار مکرراته و انتشار این پست بیشتر به منظور تایید پیشنهادات دوستان هست.

من به عنوان یک وبلاگ‌نویس، بخاطر کمک به بیان و حل مشکلاتش، بخاطر حفظ این فضا که کلی خاطرات خوب برامون رقم‌ زده حاضرم اگر کمکی از دستم برمیاد انجام بدم.

- در خصوص درآمدزایی از طریق فروش امکانات و تبلیغات موافقم اما باید قشر محصلی که درآمدی ندارند هم لحاظ بشه و قیمت‌ها به نحوی انتخاب بشه که کسی بخاطر درآمدنداشتن وبلاگش رو تعطیل نکنه و بره. اگر تبلیغات بیشتر بشه فکر می‌کنم حتی بیشتر از خرید امکانات از سمت کاربران بتونه راهگشا باشه.

- در این فضا، قطعا افراد زیادی هستن که دانش و هنری دارن اما امکانات و فضای عرضه و درآمدزایی از اون رو ندارن. اگر بیان بتونه با فراهم‌آوردن بستری برای فروش بیشتر و یک‌جورهایی کمک در بازاریابی به این افراد کمک کنه، درصدی از سود فروش به بیان تعلق بگیره.

- قالب‌های آماده بیان می‌تونن متنوع‌تر و بهتر بشن، به این صورت که بیان می‌تونه با دریافت هزینه، یک قالب اختصاصی شخصی به کاربر سفارش‌دهنده بده. کاری که الان خیلی‌ها دارن انجام می‌دن.

 

اسم شخص خاصی رو نمی‌برم، ولی لطفا هر کس این پست رو خوند، اگر ایده‌ای داشت در این پویش شرکت کنه. حتی اگر ایده‌ای نداشتید شرکت کنید. این یک پویش هم برای هم‌فکری و هم تعیین‌تکلیف هست.

ممنون

راهکار دوم عالی بود

متشکرم.

سلام دل خونی از بلاگفا داریدا :)

خیلی ممنونم بابت مشارکت شما :)

سلام
همه‌چی رو به‌هم ریخت یهو :( دیگه هیچ‌کدوممون اون وبلاگ‌نویس سابق نشدیم.
خواهش می‌کنم :)

ان شاالله که همه مشکلات حل بشه.

امیدوارم.

امیدوار بود دیگری به خیر کسان

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان...

بیان همون امکاناتی که غیر فعال کرده رو (آمار ورودی و کپی برداریها) مجدد فعال کنه دیگه نیاز نیست بهتر بشه. البته این شعرم یکم بی چشم و روییه ها چون تا قبل قطع آمار بیان عالی بود از هر نظر.

ولی خوب برام جالبه الان که بیان کاربرهاشو از یک امکان ساده ی قدیمی محروم کرده شما چشم به ایجاد امکانات جدید توسط توسعه دهندگان بیان دارین ^-^

بیشتر یه اتمام‌حجت هست خیلی زیرپوستیه. :دی

باشه سعی میکنیم بنویسم. بعدشم مگه چند درصد از بلاگرا از امکانات اختیاری استفاده میکنن؟

ممنونم.
بالاخره راه‎‌حلیه توی این اوضاع.

از فیش هم پرسیدم مگه بیان چی کم داره که همه پویش راه انداختید؟

گویا مدیر بیان نیستش مدتیه و در سکوت کامل هست.
بچه‌ها از قضیه بلاگفا و یهویی پوکیدن وبلاگاشون خاطره تلخی دارن و نمی‌خوان تکرار بشه و اینجا رو یهو از دست بدن.
بنا بر صحبت‌های قبل آقای قدیری که از مشکلات و مسائل مالی حرف زده بودن و با توجه به شرایط الان و قرنطینه و کرونا، دوستان یک پویش راه انداختن که برای حل مشکلات مالی بیان ایده‌هایی که داریم رو بدیم که اگر مشکلات آقای قدیری مربوط به این حوزه هست، حل بشه.
اگه نه و باز هم ایشون هیچ حرکتی نکنن و همچنان به سکوتشون ادامه بدن، بچه‌ها از بیان می‌رن.

سلام

بلاگفا اولین جایی بود که با فضای وبلاگنویسی آشنا شدم

به مرورزمان با سرویس های مختلفی آشنا شدم، ولی تنها سرویسی که میتونم با اطمینان تایید و حمایت کنم، بیان بلاگ هست! فضای امنی که بیان بلاگ داره، هیچ کجای وب دیده نمیشه!

با ایده ها هم موافقم هستم:)

به امید پیشرفت بیان بلاگ...

سلام
بلاگفا نقطه شروع خیلی‌هامون بود اما خب به قول خودتون بیان بیشتر بهمون ساخت. امیدوارم مجبور به کوچ از اینجا نشیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">