وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پست های قدیمم!

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ


دوستان، من هنوز موفق نشدم آرشیوم رو از بلاگفا انتقال بدم به اینجا، چند دفه سعی کردم اینکار رو بکنم که فقط دو تا پستش منتقل شد (سه دفه تکرار کردم و هر سه دفه همون دو پست منتقل شد)، هرچی هم ایمیل میفرستم به مدیریت ِ سایت انگار فایده ای نداره...

نمیخامم مطالب ِ جدیدم توی این وبلاگ از بین برن میخام آرشیو بلاگفا دقیقا بیان قبل از اینا توی جای خودشون قرار بگیرن... الان دقیقا باید چیکار کنم؟! :دی

والا منم کلی سعی کردم و موفق نشدم
خودت دونه دونه دستی اضافه کن و تاریخشو همون قبلی بذار
منم این مشکلو داشتم، نتیجش این شد که به صورت دستی، دونه دونه مطالب رو به تاریخ و ساعت پستم تو بلاگفا، کپی کردم تو بیان، و از اونجایی که فقط ده تا مطلب رو در طول روز میتونی ثبت کنی، یه دوازده سیزده روزی طول کشید
حالا درسته الان کامنت ها رو ندارم، ولی میدوننم مطالبم رو همه رو اینجا دارم
آره خب، هرچند وقت گیره ولی بهتره منم به همین روش فکر کنم. مرسی رها جان :)
بیخیال بلاگفات شو! اونجا دگ درس بشو نیس مطالبتم فک نکنم دگ بتونی برگردونی
تنها کاری ک میتونی بکنی اینه ک ب شیرازی فوش بدی
منم اگ خاستی میتونم کمکت کنم:))
بلاگفا رو ک کاری ندارم مطالبمو میخام :(
برای منم همین طور بود منم مجبور شدم تک تک پست ها رو کپی پیست کنم
چقدر زمان می بره :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">